M

1.6K 90 19
                                    

Caner.

Ceketimi düzeltip kapıyı çaldım. Bu eve gelmek beni her zaman geriyordu.
Kapı açıldığında annem beni karşıladı.

"Oğlum hoşgeldin geçene içeriye"

"Saol Limon hazırsa onu almaya geldim."

"Evet evet hazır o da mezuniyet partisi değil mi?"

Kafamı salladım.

"Bende gelmek çok istedim ama-"

"gerek yok zaten öğrenciler arasında olacak."

Üzgünce kafasını sallarken gözlerimi kaçırdım. Belki babam beni öldüresiye döverken elinden alsaydın gelirdin.

"Limon nerde kaldı."

"geldim geldim"

Limon kapıda göründüğünde derin bir nefes aldım.

"Hadi gidelim bir an önce."

Başımı sallayıp annesi ile vedalaştı. Beraber bahçeden çıktığımız gibi Limon konuşmaya başladı.

"eee heycan var mı?"

"Niye?"

"Parti için değil tabiki şu iddia için"

"ne heyecanı kızım o Azra denen kızın anırması için heyecanlıyım"

Ellerimi birbirine sürterek sırıtırken Limon bana kahkaha attı.

Sonrası çok hızlı olmuştu okula gelmiştik müdür konuşma yapmış bizde kep atma şeyini yapmıştık. Bu sırada da gözüm Çağdan hariç kimseyi görmemişti. Öyle ki o kızı bile görmemiştim. Herkes hocası ile fotoğraf çekerken bende soluğu Çağdan'ın yanında aldım. Limon da hemen dibimde bittiğinde Azra da onun arkasındaydı tabi iddiaya giren diğer iki kişi de.

"Hocam kız kardeşim Limon."

Çağdan gülümseyerek Limon'a baktı.

"biz zaten tanışıyoruz canercim"

"e o zaman bir fotoğraf çektiririz öyle değil mi?"

Limon yine ortaya atlarken onun bir arkadaşı benim telefonumdan çekmek için karşıya geçti. Ben tabi Çağdan'ın yanına geçmiştim. Limon da Çağdan'ın diğer tarafına geçtiğinde o Azra hemen yanımdaydı.

"Sen aileden değilsin müsaade edersen ben kardeşim ve hocamla fotoğraf çektirmek istiyorum."

"Bende aileden sayılırım dimi Limon"

"yoo kim demiş."

Kız en sonunda gittiğinde fotoğraf çektirmiştik. Kimse bize bakmazken gözlerimle Çağdan'a işaret verdim. Hemen lavobaya girip beklemeye başladım. Çok geçmeden Çağdan da gelmişti.

"Kıza kaba davranman hoşuma gitmedi ama kendine yaklaştırmadın ya artı puan aldın benden."

"hmm o zaman ödülümü alayım."

Dudaklarını dudaklarıma yapıştırıp belimi kavradı. Karnımdaki filler dans ederken kalçasına attığım elimle alt taraflarımızı birbirine değdirdim.

"ıhh"

Boynumu ele geçirmişken bende sıkı kalçalarını okşuyordum. Arada attığı ısırıklar beni inletirken benden ayrıldı.

"Hadi gidelim dikkat çekmeden."

Zorla başımı sallayıp yüzüme su çarptım. Arka arkaya lavobodan çıkıp bahçeye indik.

Veliler gitmişken öğrenciler kalmıştı sadece ve bir kaç öğretmen. İddiaya giren adının Gürel olduğunu öğrendiğim çocuk mikrofonu eline alıp ses denemesi yaptı.

" ses 1 2 deneme ses 1 2 sesim geliyor mu la?"

Onaylarcasına çıkan sesler üzerine tekrar konuştu.

"Şimdi birazcık vaktinizi alıcam biz cemre Azra ve ben iddiaya girdik. Bu Azra Limon'un abisinin dikkatini çekebileceğini söyledi bizde yapamazsın dedik veeee başaramadı tabiki "

Üzerimde gözler hissederken yerimde rahatça oturmaya devam ediyordum.

"kaybettiği için buraya çıkıp o çok güzel sesi ile anıracak hadi Azra."

Azra öldürücü bakışlarını atarak sahneye çıktı. Gürele küfür ettiği belli olan yüz ifadesi ile mikrofonu eline aldı.

"benden daha kaltağı yok."

Duyamadık diye bağıran kişilere göz devirip resmen anırdı

"BENDEN DAHA KALTAĞI YOK."

Bir anda evet sesleri yükselmişti. Ben olduğum yerde kahkaha atarken Limon yanıma geldi.

"hadi eğlence bittiğine göre gidelim."

Başımı sallayıp Çağdan'a baktım. Gittiğimi haber ederken bana gülümseyip kafa salladı.

Çağdan | bxb | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin