1.3K 73 57
                                    

Caner: nereye gittin

Caner: sana kızmak istemedim ama üstüme geldin

Caner: özür dilerim lütfen geri gel

Çağdan: yavrum özür dilenecek bir şey yapmadın sen

Çağdan: görülecek bir hesabım vardı onu hallettim o kadar

Çağdan: geliyorum birazdan

&&&

Çağdan.

"ben geldiim"

Mutfaktan çıkan Caner hızla boynuma sarıldı.

"özür dilerim sana kızmamam gerekiyordu."

Saçlarına bir öpücük kondurdum. Onun suçu değildi. Hem ben işimi görmüştüm.

"özür dileme yemek yap acıktım."

Gülümseyip geri çekildi.
"gel ton balıklı uzun makarna yaptım."

"Caner senin okulda ki halin aklıma geliyor da kediye döndün resmen."

"yine aslan olmamı ister misin."

Güldüm.

"yerine göre değişir."
Göz kırpıp sandalyeye oturdu. Önümdeki çatalı alıp makarnadan yemeğe başladım.
"Sınav yaklaştı biliyorsun değil mi?"

Kafasını salladı.

"biliyorum."

"aslında düşündüm de üniversite için başka bir şehri yaz bende tayin isterim. Bizi kimsenin tanımadığı bir şehirde yeniden başlasak olur mu?"

Gözlerinde ki parıltının artması ile onunda bunu istediğini anladım.

"çok güzel olur. Bu şehir sıktı zaten artık."

"hadi o zaman yemeğini ye ders çalışalım."

"tamam."

&&&

Yemek yedikten hemen sonra ders başına geçmiştik. Caner okulda ders dinlemiyor gibi gözükse de tüm konuları biliyordu. Bende çözemediği olduğu zaman yardım ediyorum. Ve neredeyse dört saat geçmişti. Kitap başına oturalı.

"Az mola verelim ya yoruldum."

Ona başımı sallayıp gözlerimi kapadım.
Kucağımda hissettiğim hareketlilikle gözlerimi açtım. Caner kucağıma çıkmış alttan alttan bana bakıyordu. Kafasını kaldırıp dudaklarımızı birleştirdi. Ellerimi beline sarıp yerini sağlamlaştırdım.

Hafifçe kendini bana sürtmesi aklımı başımdan alırken saçlarımı çekiştiren elleri çok iyi hissettiriyordu.

Bir çırpıda tişörtünü çıkarıp yere attı. Benimde gömleğimi çözüp çıkardı. Elleri karnımda ve göğsümde dolanırken dudakları göğüs ucumu ağzına almıştı.

"ıh Caner" saçlarını okşarken bir yandan da dişlerimi dudaklarıma geçiriyordum. Göğüs ucumu bırakıp karın kaslarımı yalayarak kemer tokasının olduğu yere geldi.

"hocam şimdi istiyorum." dilim damağım kurumuş cevap veremezken o da bir cevap beklemediğini kemerimi çıkararak gösterdi. Pantolon düğmesini ve fermuarını aynı anda açıp üzerimde hafifçe doğruldu.

Yardımcı olmak adına bende kalçamı kaldırdım. Pantolon dizlerimden yere düştüğünde elimi eşofman altına attım. Eşofmanı çıkartıp elimi boxerine sokup kalçasını avuçladım.

"Ah"

Başını omzuma koyup orayı ısırmaya başladı. Parmaklarımı ağzına verip yalamasını istedim. Üç parmağımı da yaladığında elimi deliğine attım. Önce bir parmağımı ittirip git gel yapmaya başladım.

Dudaklarıma yapışıp saçlarımı çekiştirdi.

"ahh Çağdan"

İkinci parmağımı da araya katıp el hareketlerimi hızlandırdım. Üçüncü parmağım girdiğinde ağzından yüksek bir inleme çıkmıştı.

"of Caner çok güzelsin."

"a-ah be-n mi s-sen mi?"

Boynuna öpücükler bırakıp parmaklarımı çektim. Üzerimde doğrulup uzvuma tükürüğünü bıraktı. Eliyle sıvazlayıp tekrar tükürdü.

"Can-ner beni delirtiyorsun."

Gülümseyip uzvumu kendine konumlandırdı. Bir anda oturduğunda ben kafamı geri atıp inlerken Caner'den çığlık sesi gelmişti.

"n-ne yapıyorsun canın acıyacak."

Zorla gözlerini kırpıştırıp bana baktı. Birkaç damla göz yaşı akıp gitmişti bile.

"çok acıdı."

İçinden çıkacakken devam etti.

"Ama çokda güzeldi. Bayıldım."

Çenesinden tutup kendime çektim.

"canın yandığında benimde canım yanıyor."

Dudaklarımızı birleştirip onu belinden tutarak üzerimde hareketlendirdim. Başını geri atıp inledi. Üzerimde zıplarken zorlukla açık tuttuğum gözlerimden onu izliyordum. Çok güzeldi. Ve de benim.

&&&

"çok yorgunum."

Göğsüme başını koyup bir bacağını da üzerime attı.

"biraz uyu o zaman yavrum"

"yer değiştirmişiz gibi hissediyorum. Üstte olan ben olacaktım şu hale bak."

Saçlarını karıştırdım.

"zaten üsttesin." göz kırparak konuştuğumda yüzünde ki sinsi sırıtışla elini boxerime attı.

"uslu dur koca oğlan. Yeterince yorgunum"

Benden karşılık gelmeyeceğini anlamış olacak ki belime sarıldı. Gözlerimi yumduğum sıra odayı dolduran mesaj sesiyle tekrar gözlerimi açtım.

"senin telefonun Caner."

"Limon buraya gelmek istiyormuş. Bu kız beni delirtecek yemin ediyorum."

Çıplak sırtını okşayıp anlını öptüm.

"abisi ile yakın olmaya çalışıyor sadece. Ona bu kadar kötü davranma."

"Ben herkese hak ettiği gibi davranıyorum. Ne eksik ne fazla."

"tamam sen nasıl istersen öyle olsun ama Limon geldiğinde beni burda görmesin."

Yatakta oturur hale geldi. Kaşları çatılmış bana bakıyordu.

"gidiyor musun yani?"

"gitmem lazım kardeşin bizi biliyor mu bilmiyorum ama biliyorsa bile yalnız kalıp konuşmanız daha iyi olur."

Gitmemi istemediğini biliyorum bende gitmek istemiyorum ama kardeşi ile arası biraz da olsa düzelecekse gitmem doğru olacaktı.

Anlına ve boynuna öpücük bırakıp dudaklarımızı birleştirdim.

" yine gelicem tamam mı? Hem ayrılmıyoruz ki beraberiz. Seni seviyorum."

"bende seni seviyorum."

Üzerimi giyinip eşyalarımı aldıktan sonra evden çıktım.

Çağdan | bxb | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin