Caner.
Çağdan hocanın yanından ayrıldığım gibi sınıfa çıkmış sırama geçmiştim. Tamam anlıyorum bir erkeği sevmek garip hele ki onunla sevişmek daha garip ama nereye kadar kaçacak ki? İstemediğini net bir şekilde söylese bu kadar uzatmazdım ve ona bu kadar bağlanmazdım. Ben istemedim mi anasını satayım bir kızı sevip herkesin içinde aşkımı yaşamak?
Sadece Çağdan'a göre zor değil olanlar. Kimse benim tarafımdan bakmadığı için normal görünüyor ama değil işte!. Aşık olduğum kişi erkek hemde hocam! Bunun ne kadar zor ve kırıcı olduğunu tahmin bile edemezsiniz.
Ben ona yazmadan önce her bayan hoca ile konuşmasında, yakınlaşmasında uzaktan izleyip tırnaklarımı avuç içime batırmakla yetindim. Tabi bunları kimse bilmiyor.Ona yazarken bile böyle olacağını bilmiyordum sadece yazar hissettiklerimi söylerim diye düşünüyordum. Ama öyle olmadı. Onu hayal ederek kendimi tatmin edişlerimi de yazdım. Biliyorum bu utanç verici gibi duruyor fakat değil. Yani isteyerek yazmadım. Elimin telefona gittiğini kendimi nasıl çektiğimi Çağdan'a yazarken fark ettim. Sadece hayalimde kalmayıp satırlara döktüğümü gördüm. Daha sonrası kendiliğinden gelişti. Baktım utanmıyorum yazarken bende devam ettim yazmaya.
Çağdan'la yakınlaşmak öyle güzeldi ki sanki onunlayken olduğum yerden çok başka bir yerdeyim. Onunda böyle hissettiğini sanıyordum. Galiba öyle değilmiş.
Kafamı sıraya gömüp düşünürken gelen seslerle düşüncelerimden sıyrıldım.
"Hoca geliyor hoca çabuk yerinize geçin."
Ders matematikti ama şuan Çağdan'ı görmek istediğimi sanmıyorum. Sınıftan çıkmak üzereyken onunla karşılaştım.
"Nereye Caner?"
"Derse girmek istemiyorum, hocam."
"Yerine geç Caner derse katılma zorundasın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çağdan | bxb | ✔️
Fantasy#caner etiketinde 1.sıra 16/03/2024 Lütfen kitaba bxb olduğunu bilerek başlayınız. Teşekkürler. 05**: kasıklarımı sızlatıyorsunuz hocam. Başlama tarihi: 09/04/2021 Bitiş tarihi: 29/06/2021