S

2.3K 142 40
                                    

Anlatım bölümü.

Bilinmeyenle konuşmak giderek daha da güzel hissettiriyor. Başta öğrencim olduğu için hoş karşılamamıştım. Ama konuştukça öğrencim olması sorun olmaktan çıkıyor. Kim olduğunu şuanda bilmiyorum fakat 12/C sınıfında olduğu için bulmam pekte zor olmasa gerek.

12/C 30 kişilik bir sınıf bunların 12'si kız geriye kalan 18 kişiden biri benim bilinmeyenim.

"Hocam bu işleri ben yapmak zorunda mıyım?"

"Caner sızlanma da sil yerleri."

Evet şuanda Caner'e sınıfı temizletiyorum. Okulda karıştığı kavga sonucu müdür bey benden ceza vermemi istedi. Sınıf temizliği yeterli bir ceza diye düşünüyorum.

"Ah hocam siz birde karşı tarafı görecektiniz. Hepsi haşat oldu."

"Eminim öyledir Caner"

Alaylı sesimden inanmadığımı anlamış olucak ki eğildiği yerden kalkıp bana doğru yürümeye başladı. Daha az önce köpükle sildiği yere bastığında uyarmak için ağzımı açamadan düştü. Kucağıma.

Nasıl oldu emin değilim ama şuan kucağımda yatar pozisyon da duruyor. Daha açık anlatmak gerekirse yüzü boynumda ve bedenlerimiz birbirine değiyor.

"Ca-caner." seslenmemle kafasını hızla boynumdan kaldırdı. Iıı şuan daha yakın gibi olduk. Dudakları bir kaç santim ötemde duruyordu.

"Efendim hocam."  biri şu çocuğa şöyle hocam dememesi gerektiğini söylesin.

"Kalksan mı artık?"

"Ha şey evet." bedenini üzerimden kaldırırken umarım bilerek alt tarafıma sürtünmedin Caner.

Çağdan | bxb | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin