(1 yıl sonra.)
"Caner yavrum kalk hadi"
"biraz daha dün zalım bi hoca ağzıma sıçtı."
Güldüm. Bir yıl geçmişti ama Caner'in uyku sevdası geçmemişti. Biraz daha uyusun diye bırakıp aşağıya indim. Geçen bir yılda Samsun'a taşınmıştık ve bir köpeğimiz vardıı
Yolda bulmuştuk onu yaralıydı tedavi ettirip sahiplendik.Köpek'in mamasını verip mutfağa geçtim. Caner sağolsun köpeğin ismi Köpek'ti.
Kahvaltılıkları çıkarıp masaya sırayla dizdim. Kahveler olmuştu bile.
Yaptığım omletleri tabağa alırken alışık olduğum kollar belime dolanmıştı."Günaydıın."
Enseme bir öpücük bırakıp uyku mahmuru sesi ile konuştu.
"Günaydın." azdım galiba."H-hadi çekil de kahvaltı edelim."
"Duş alsaydık bi turda orda atardık ne güzel olurdu."
"Terbiyesiz nimetlerin önünde."
"Seni şu masaya yaslayıp- of fena oldum hadi duş alalım. Yada burda yapalım hemen"
Yüzümü ona döndüm. Bana bakmıyor dünden olan izlere bakıyordu. Bir yılda olan başka bir şeyse beni altına alması. Aslında içinde çok aç bir varlık olduğunu çok sonra fark etmiştim. Altıma yatma nedeni hem beni korkutmak değil hemde canı istediği içinmiş.
"Seni bilmiyorum ama benim deliğim acıyor tabiri caizse kıçımın üstünde zor duruyorum."
"Yavrum çok hızlı olucak valla bak şipşak iki dakika da hadi hadi yavru aslanı indirmen gereken konular var."
Başımı iki yana sallayıp elimdeki tabağı kenara bıraktım.
"İyi yürü"
Elimden tutup hızlı hızlı çekiştirip banyoya girdi. Altındaki eşofmanı bir çırpıda çıkarıp duşa kabine girdi. Suyu ayarlarken bende üstümü çıkardım. Yanına girip duşa kabinin kapısını kapadım.
Su üstümüzden akıp bizi ıslatıyordu. Ben duvara yaslanmıştım ve Caner hemen önümde elleri iki yanıma yaslı şekilde duruyordu.
"Akşam yapmamışız gibi özledim."
Hızla dudaklarıma atılıp bütün bedenimizi birleştirdi. Ellerimi kalçasına atıp kendime çektim. Açık uzuvlarımız birbirine sürtündüğünde ağzımdan çıkan inlemeye engel olamamıştım. Deliğim hala sızlasa da istiyordum. Ve ne kadar itiraf etmek istemesem de içime girmesi çok iyi hissettiriyordu.
Beni yüzüm mermere gelecek şekilde çevirip çömeldi. Kalçamı elleri ile ayırıp tam oraya dilini değdirdi.
"ıh" tırnaklarımı mermere yaslayıp başımı geriye attım. Deliğimi yalayıp ağzında biriktirdiği tükrüğü biraz üst taraftan kalça arama bıraktı. Kasılıp gevşeyen deliğim ile bir kısmı içeri girip gerisi kalçamda boylu boyunca ilerledi.
İki parmağını birden içime itince yüksek sesli bir çığlık kaçtı dudaklarımdan.
"Acıdı mı yavrum?"Nefesim boğazımda takılı kalmış gibi hissediyorum.
"Biraz ama iyiyim."
İki parmağı ile git gel yapıp makas hareketleri ile deliğimi genişletti. Son bir öpücük bırakıp ayağa kalktı. Başımı yana çevirip kafasını öne çektim. Sırtım göğsüne yaslanırken uzvunu kalçamda hissediyordum. Dudaklarımızı birleştirip uzvunu içime ittirdi. Önce başını sonra tamamını içime soktu.
Dişlerimi dudağına geçirip ısırdığım an ağzıma gelen kan tadı ile gözlerim açıldı.
"Dudağını kanattım."
"Vahşi bir kocam var."
İçimdeki hareketleri hızlanırken başımı mermere dayadım. Elini kendi uzvumda hissedince ağzımdan sesli bir,
"Hasiktir." çıktı. İnler gibi küfür etmem hoşuna gitmiş olacak ki gülüş sesi kabinde yankılandı. Bir tarafta su sesi bir tarafta tenin tene çarpma sesi varken diğer yandan da benim inleme seslerim duşa kabinin içini dolduruyordu.
"Hı-zlan Caner ah"
"Of anasını satıyım çok güzel."
Sex sırasında bana aklımı başımdan alan şeyler söylemeye buraya geldiğimiz gün başlamıştı. Burada evli gibi hayatımızı sürdürürken her huyunu öğrenmiştim.
"Ça-çağdan geliyorum."
"Bende."
"O zaman birlikte."
Zorlukla başımı salladım. Elinin hareketleri oldukça hızlanmıştı. Aynı şekilde de içimdeki hareketleri çok hızlı ve çok sertti.
Bir kaç dakika sonra sarsılarak eline boşalmıştım. Aynı anda da içime boşalmıştı.Nefes nefese başımı mermere dayayıp bir süre öyle kaldım. Caner içimden çıkıp sırtıma yaslandı. Ellerini belime sarıp beni döndürdü.
Yorgunluktan gözlerim kapanırken direnip gözlerine baktım.
Önce anlımı öpüp sonra da dudağımı öptü."Seni seviyorum."
"Bende seni seviyorum."
Son.
Çok duygusalım şuan benim el bebek gül bebek yazdığım hikayem bitti:'(
Caner ve Çağdan'ı öyle benimsedim ki onlara bölüm yazamayacak olmak beni çok üzüyor. Ama iyi tarafı birçok özel bölüm yazmayı düşünüyorum fakat şuan değil.Bxb yazmayı çok sevdim ve Çağdan'ın biteceğine yakın başka bir bxb hikayeye başladım. Onu da şuan da yayınlamayı düşünmüyorum. Yakın zamanda inşAllah yayınlarım.
Özel bölüme kadar hoşçakalın Çağdan ailesi<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çağdan | bxb | ✔️
Fantasy#caner etiketinde 1.sıra 16/03/2024 Lütfen kitaba bxb olduğunu bilerek başlayınız. Teşekkürler. 05**: kasıklarımı sızlatıyorsunuz hocam. Başlama tarihi: 09/04/2021 Bitiş tarihi: 29/06/2021