Çağdan'ın anlatımıyla.
Üzerimdeki eşofman takımını değiştirmeye gerek görmeden sadece saçımı düzeltip parfüm sıktım. Aslında ne giyeceğimi bilememiştim. Doğruyu söylemek gerekirse heyecandan bir ara takım elbise giyiyordum. Neden heycan yaptım onu bile bilmiyorum, yani biliyorum da kız gibi evde bir oraya bir buraya gidip gelecek kadar da heycan olmaz ama değil mi?!
En son ben neden süsleniyorum ki o süslensin diyip eşofmanla gitme kararı aldım. Of aslında heycan yapma sebebim onun reelde daha ağır abi davranması, bana öyle söyledi sonuçta.
Ah Çağdan kendine gelir misin o senin öğrencin senden küçük neden gerildin bu kadar!
Öğrencim evet onunla ön sevişme yaptım!Deliriyorum galiba kendi kendime kavga ediyorum.
Kafamı iki yana sallayıp cüzdanımla anahtarımı aldığım gibi çıktım.
Saat kaç söyliyim sizede sabaha karşı 4.30! Hayır anlamıyorum karşıma çıkacak başka saat mi kalmadı? Tabi o karanlıkta yaramazlık yapmayı düşünüyorsa ayrı;)Konum attığı park on dakikalık yürüyüş mesafesindeydi. Ve ben yaklaşmıştım! Çok heyecanlıyım. Kalbim çarpıyor gereksizce.
#
Parka geldiğimde heryer boştu. Tabi insan sabahın köründe ne arasın parkta? Ağaçların arasında kalmış banka oturup telefenumu çıkardım.Çağdan: geldim ben sen nerdesin
Çağdan: şimdiye gelmiş olman gerekmez miydi?
05*: geldim çoktan
05*: seni izliyorum
Beni izlediğini bilmek gerilmeme sebep olsada sorun etmedim.
Neden gelmiyor hâlâ?
Banktan kalkacağım an boynuma sarılan kollar beni durdurdu. Önüme sarkan bileklerinde dövmeler vardı.Dövme mi? İyide Caner'in dövmesi yok ki... Yani şey...
"Geldim hocam."
Duyduğum sesle gözlerim gibi ağzım da kocaman açıldı.
"C-Caner?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çağdan | bxb | ✔️
Fantasy#caner etiketinde 1.sıra 16/03/2024 Lütfen kitaba bxb olduğunu bilerek başlayınız. Teşekkürler. 05**: kasıklarımı sızlatıyorsunuz hocam. Başlama tarihi: 09/04/2021 Bitiş tarihi: 29/06/2021