– Vedd fel... Vedd már fel... – Csele türelmetlenül topogott a síkosra vakszolt csempén. – Kell neki délig aludni, aztán majd csodálkozik, ha nem kap macisajtot... – Türelmetlenül végigjártatta a pillantását a tejtermékek polcán, a telefon pedig egyre csöngött és csöngött. Nemecsek csak nem vette fel.
Csele inkább letette. Nem ért rá egész nap itt vásárolgatni, a legszívesebben el sem jött volna, ha nem ő lett volna a soros. Gondolta, majd szempillarebegtetéssel meggyőzi Nemecseket, hogy csinálja meg ő a nagybevásárlást, de Nemecsek haza sem jött az előző esti partizásból, Csele pedig megunt rá várni, úgyhogy befáslizta a térdét, beállította a haját, felvette a dzsekijét és elindult egyedül a banyatankjával, amit csak azért vett, mert nehéz volt felcipelni a harmadikra két-három hétre való nagybevásárlást.
Bedobott a kocsijába egy sima trappistát – Nemecsek meg majd vesz magának macisajtot, ha annyira akar –, azzal továbbállt a zöldséges pulthoz. A cukkini nem volt olcsó, de még mindig jobb volt, mint a padlizsán, és ezerszer jobb, mint a behűtött zöldségmix. Csele éppen azt latolgatta, megéri-e ez neki, vagy hajtsa be az árát Nemecseken, mikor valaki megkocogtatta a vállát.
– Bocsi, ne haragudj... Te vagy a Csabi, ugye? – Két kamaszlány állt mögötte, izgatottan összevihogtak, ahogy Csele óvatos mosollyal egyikükről a másikukra pillantott. Ha meggebed, sem jutott volna eszébe, honnan ismeri ezeket a lányokat.
– Miben segíthetek?
A lányok izgatottan oldalba lökdösték egymást, amíg a magasabbik, barna hajú végül megszólalt:
– Csinálsz velünk egy fotót? – A lányok úgy pillogtak Cselére, mintha egy közös fotótól valóra válna minden álmuk. – Légyszi? Láttunk a Tánc a csillagok közöttben, annyira szexi volt az a szamba...
Csele összerezzent, mire alacsonyabb, vöröshajú társa oldalba könyökölte a magasat.
– Ezt most miért mondtad?! – sziszegte. – Nem mondhatod neki, hogy szexi, zavarba hozod, biztos van barátnője...
Istenem, mit tettem? – futott át Csele agyán. Ahhoz végképp nem volt ereje, hogy megbirkózzon egy csomó szülővel, akik majd azzal vádolják, hogy megrontotta a lányukat a botrányos csípőmozgásával. Ideje sem volt válaszolni, a lányok már hozzá is dörgölődztek, a magasabb felemelte a telefonját. Csele mosolyt erőltetett az arcára, és a kép kimerevedett, a lányok pedig hangos „köszi"-kkel elszaladtak. Izgatott vihogásuktól Csele késztetést érzett, hogy megnézze, nincs-e valami a foga közt, vagy – ami még rosszabb –, nincs-e lent a slicce. Nem volt.
– Bocsánat, fiatalember – szólt hozzá egy néni a paradicsomok fölött –, maga híresség? Úgy felizgatta azokat a lányokat... – Ezektől a gondosan megválogatott szavaktól Csele elgondolkozott rajta, melyik gyümölccsel lenne a legpraktikusabb öngyilkosságot elkövetni, amíg a néni tovább tűnődött: – Hol láthattam magát? Színész esetleg?
– Táncos vagyok a Tánc a csillagok közöttben. – A néni üres tekintettel bámult rá. – Szombat esténként adják a TV2-n – tette hozzá Csele segítőkészen.
– Sosem hallottam róla – rázta a fejét a néni, azzal továbbindult a gluténmentes termékek felé. Csele megkönnyebbülten kifújta a levegőt. Ha tudta volna, hogy a szereplésével ekkora katasztrófát szabadít magára és az országra, sosem vállalta volna el. Nem arról volt szó, hogy nem szerette a figyelmet, de a figyelemnek is megvoltak a maga fokozatai. A legnépszerűbb twinknek lenni a melegbárban egy dolog volt, heteroszexuális kislányok imádatának tárgya lenni pedig egy másik, és nem volt nehéz rájönni, melyik járt kevesebb felelősséggel. Csele hirtelen elhatározásból a borok felé vette az irányt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tánc a csillagok között
Fiksi PenggemarVégre Magyarországra is megérkezett a világ első azonos nemű táncos műsora, amelyben celebek táncolnak profi táncosokkal! Nemecsek abban sem biztos, hogy bekerül, Csele a nagy visszatérését tervezi, Kolnay pedig csak meg szeretne emelni valakit. Bar...