נקודת מבט הארי:)
עמדתי מולו, מול לואי. עומד ובוהה בו, המום מכל מה שקרה. הוא רוצה להיות איתי לשארית חייו? הוא רוצה פאקינג להתחתן איתי?!
"הארי?" הוא שאל בהיסוס.
"כ-כן, כן אדיוט, ברור שכן!" אמרתי וקפצתי עליו לחיבוק חזק. כך הגענו למצב שהוא שוכב על הרצפה ואני מעליו.
הוא השחיל את הטבעת על האצבע שלי.
ישר קפצתי עליו בנשיקה.
אני כלכך אוהב אותו!
הרגשתי את לשונו על שפתי מבקשת אישור להכנס. פתחתי טיפה את שפתי ולשונו מידי מצאה את עצמה בתוך פי.
הלשונות שלנו נקשרו אחת בשנייה.
התנתקנו מהנשיקה מחוסר אוויר.
"אני," אמרתי חוטף נשיקה קטנה משפתיו. "אוהב" המשכתי גונב עוד נשיקה קטנה. "אותך" סיימתי וגנבתי עוד נשיקה.
"גם אני אוהב אותך, האז" הוא אמר ואחז במותני. הסתכלתי מעט על הטבעת.
"אהבת אותה?" הוא שאל.
"מאוד" עניתי. היא כלכך יפה, יש עליה יהלום קטן באמצע ובצד כתוב את האותיות הראשונות של השמות שלנו, כמו שיש על העץ.
"אני שמח שאהבת, לוטי ומייסון עזרו לי לבחור, וכמובן סחטו אותי בקניון אחרי זה" הוא אמר וצחקתי.
"חוזרים הביתה?" שאלתי, מניח את ראשי בשקע שבצווארו.
"אל תכעס, אבל הבאתי הביתה בייביסיטר והיא תשמור על מייק ושרוליין, ואנחנו הולכים לצימר זוגי ביחד" הוא אמר.
"תודה, תודה, תודה, אני אוהב אותך הכי בעולם!" אמרתי בחיוך.
"כל מה שאני צריך לעשות זה להזמין חדר בצימר ובייביסיטר בשביל לראות את החיוך היפה הזה?" הוא שאל בציניות.
"תשתוק" אמרתי ונתתי לו מכה קטנה בכתף.
"קדימה, כבר יש לנו מזוודה מוכנה שארגנתי, היא באוטו, הנהג שלי לוקח אותנו" לואי אמר. הנהנתי והלכנו לאוטו.***
הגענו לחדר בצימר. הוא גדול ויפה. יש לנו שם ג'קוזי ובריכה גדולה.
"וואו" לואי מלמל מאחורי.
"אפשר שניכנס לג'קוזי?" שאלתי והוצאתי את השפה התחתונה שלי ושילבתי את אצבעות ידי, מתחנן. לואי נאנח.
"אוקי... תוציא מהמזוודה את הבגדי ים שלנו" הוא אמר. הנהנתי והוצאתי אותם מהמזוודה.
"קנית לי בגד ים חדש?!" שאלתי. בגד הים לא שלי, אף פעם לא ראיתי אותו.
"כן. תתחדש יפה שלי" הוא אמר ונישק את מצחי.
"תודה!" אמרתי והורדתי את הבגדים שלי ושמתי את בגד הים.
"תכנס, אני עוד מעט אבוא" הוא אמר והלך למיני מטבח שהיה בחדר.
נכנסתי לג'קוזי ושיחקתי קצת במים.
"קח" לואי חזר והושיט לי כוס שמפניה.
"ל-לואי... אם יקרה משהו לילדים?" שאלתי ולגמתי מהכוס. לואי נכנס גם לג'קוזי.
"אל תדאג, אני סומך עלייה" הוא אמר.
"אוקיי..." נאנחתי. התקרבתי אליו והנחתי את ראשי על כתפו. הוא נישק לראשי ושיחק בשיערי הארוך.
"בוא נעלה תמונה לאינסטגרם!" לואי אמר לפתע.
הוא יצא מהג'קוזי והביא את הטלפון הנייד שלו. "תראה את הטבעת" הוא אמר, הרמתי את ידי כך שרואים את הטבעת. הוא צילם תמונה וכתב: 'אני והבייבי שלי לנצח!' הוא העלה אותה ומיד קפצו מלא תגובות של 'מזל טוב'.
"ת-תראה מישהו פה כתב משהו על הילדים" הוא אמר והראה לי את הטלפון. היה כתוב שם 'לא מגיע לכם נצח, אני מאחל לכם שהילדים שלכם ימותו'.
"מ-מה? אנחנו מ-מכירים אותו?" מלמלתי.
"לא בייבי, אנחנו לא מכירים אותו, זה חלק מהפרסום, לקבל הייט. תמיד זה ככה" לואי הסביר.
"א-אני רוצה ללכת לישון" אמרתי וקמתי על רגלי יוצא מהג'קוזי.
"תתקלח קודם! אל תעלה על המיטה ככה!" לואי צעק שנייה ליפני שעליתי למיטה.
"אוקיי..." מלמלתי. לקחתי בגדים ונכנסתי למקלחת. התחלתי להתקלח שלפתע גוף קטן עטף אותי בזרועותיו.
"זה לא צריך להדאיג אותך, יפה שלי. טוב?" הוא שאל.
"בסדר..." אמרתי. רגע, לואי ערום?! לפתע הרגשתי את האיבר שלו על הישבן שלי. אוקיי זה הולך ליהיות לילה ארוך. אבל קודם צריך לסיים להתקלח.
"לולו... נסיים להתקלח קודם" אמרתי.
"אוקיי" הוא מלמל. לקחתי את הסבון גוף והתחלתי לסבן את גופו.
YOU ARE READING
The first cry-Larry Stylinson
Фанфик{הושלם} הם נפגשו בספרייה, העיניים שלהם פגשו אחת בשנייה ומכאן זה סיפור אהבה! *הרבה קפיצות זמן. *תכנים מיניים. *הומופוביה. *מוות. *לארילארילארילארי.