קמתי בבוקר בהתרגשות. היום יוצא האלבום!
התארגנתי במהירות וירדתי למטה, זאין ועוד מישהו עמדו שם והפנו את מבטם אליי כשירדתי במדרגות.
"בוקר טוב" אמרתי להם. התקדמתי אליהם מנסה לזהות את האדם שעומד ליד זאין אבל לא זיהיתי אותו.
"בוקר טוב לואי, תכיר זה ג'ון והוא יוציא לרשתות את האלבום הראשון שלך" זאין הציג בפני את האיש והנהנתי.
"נעים להכיר ג'ון" אמרתי ולחצנו ידיים .
"אוקיי לואי, יש לך יום פנוי אנחנו נדאג לכל הדברים שקשורים לאלבום היום" זאין אמר והנהנתי.
עליתי חזרה לחדר ומיד לקחתי את הטלפון וחייגתי להארי, מתרגש כל כך לספר לו.
"הלו?" קול צרוד של בוקר ענה לי.
"בוקר טוב בייבי" אמרתי כמעט בטוח שהוא חצי ישן עכשיו, ואז קפצתי. "הארי! אתה צריך ללכת לבית הספר!"
"הו, שיט, פאק אני לא מאמין שאני מאחר" הארי אמר ופלט עוד כמה קללות.
"תרגע בייב, כבר מאוחר אין טעם שתלך. תשאר בבית היום וקח לך יום חופש" אמרתי בכדי להרגיע אותו.
"אוקיי" אמר ופלט אנחה. "בכל מקרה, מה רצית?"
"הו... רציתי לספר לך שהיום מוציאים את האלבום הראשון שלי!" אמרתי בהתרגשות רבה.
"וואו לולו, זה מדהים. אני כל כך מתרגש בשבילך" הוא אמר. אני כל כך רוצה אותו בזרועותי כרגע.
"תודה" פלטתי בחיוך.
"אז מתי ההופעה הראשונה שלך? שנבוא לבקר אותך, אני כל כך מתגעגע ועברו רק יומיים" הוא אמר.
"אני משאר שהמכירה של הכרטיסים תתחיל מחר ואם יהיו קונים אז ההופעות יתחילו בעוד יומיים" אמרתי. אני ממש לא בטוח.
"אנחנו נהיה הקונים הראשונים" אמר וצחקקתי.
"לולו אולי נעבור לגור קרוב אליך?"
"א-אני" התחלתי אבל לא ידעתי מה להגיד. "אני לא חושב שזה רעיון טוב בייבי, האחיות שלי גדלו שם והן לא יוכלו פשוט לעזוב הכל. ובנוסף לזה אמא שלך שם"
"אוקיי" אמר והוציא נשימה כבדה שיכולתי לשמוע דרך הטלפון.
"הי, זה בסדר, אנחנו נפגש כמה שנוכל, נהיה זוג ששום דבר לא יפריד אותו" אמרתי למרות שידעתי שזה לא יכול ליהיות ככה.
"א-אוקיי לולו, אני הולך להתקלח" הוא אמר.
"אוקיי, אני אוהב אותך, אתה יודע נכון?" שאלתי.
"כן" הוא אמר.
"ביי" אמרתי וניתקתי את הטלפון.נקודת מבט הארי:)
אחרי השיחה הקצרה עם לואי נכנסתי להתקלח.
"היי לוטי, אני הולך ואחזור מאוחר יותר, אם את צריכה משהו תתקשרי" אמרתי ללוטי שישבה בסלון והתעסקה בטלפון.
"אוקיי" היא אישרה ויצאתי מהבית.
אני אלך לבר קרוב ואשתה קצת, אשכח מהכל.הגעתי לבר והלכתי לברמנית שעמדה שם והגישה שתייה לאנשים.
"היי" היא אמרה בחיוך פלרטטני "תרצה להזמין משהו?"
"כן, תביאי לי משהו חזק שיגרום לי לשכוח מכל הצרות שיש לי בחיים" אמרתי והיא הנהנה והסתובבה. לאחר כמה שניות היא חזרה עם מגש של כמה משקאות והניחה לידי.
התחלתי לשתות עוד ועוד, עד שכלום לא היה בראשי.
לפתע הברמנית ניגשה אליי.
"אז... איזה צרות יש לך בחיים שאתה כל כך רוצה לשכוח מהם?" היא שאלה וגלגלתי את עיני, זה לא באמת מעניין אותה.
"זה לא משנה" אמרתי. לפתע היא התחילה לגעת בידי וללטף אותה ולא התנגדתי.
"אתה תפוס?" היא שאלה בחיוך פלרטטני.
"תחכי לי בשירותים" אמרתי בישירות והיא הלכה לשירותים. שתיתי בשלוק אחד את כל תכולת הכוס וקמתי ממקומי.
נכנסתי לשירותים ומיד היא התחילה לנשק את שפתיי. יש לה טעם דוחה. אני מעדיף את לואי.
היא התחילה להוריד את חולצתי ולא התנגדתי. היא ירדה למכנסיי והורידה אותם במשיכה אחת. היא עלתה חזרה לשפתי והתחלתי גם להוריד את בגדיה.
נשארנו שנינו ללא בגדים כלל. השכבתי אותה על רצפת השירותים, ולרגע תהיתי מה לעזעזל אני עושה, אני שיכור והולך לזיין איזה זונה על רצפת השירותים. אך זה לא עניין אותי והמשכתי במה שעשיתי.
"תעשה את זה" היא לחשה לאוזני. ירדתי בנשיקות קטנות לפטמה שלה ומצצתי. "הו, כן.."
שחררתי את הפטמה שלה וסובבתי אותה כך שהיא שוכבת על הבטן ואני מעליה. אחזתי באגן שלה והרמתי אותו מעט מעלה.
בלי אזהרה מוקדמת חדרתי עם כל אורכי לתוכה.
"הו.. כן" גנחתי.
נעתי בתוכה, זזתי קדימה ואחורה בתוכה.
"הו" היא גנחה. "א-אתה ק-קרוב?"
"כ-כן" גמגמתי. לאחר כמה שניות נוספות של תזוזה בתוכה גמרתי וכל הנוזל החם והלבן שלי היה בתוכה. לאחר מכן היא גמרה גם, יצאתי מתוכה.
"זה היה טוב" היא אמרה וגלגלתי את עיני. לקחתי את הבגדים שלי ולבשתי אותם.
"הו, שיט, פאק, חרא, לא לא לא זה לא קרה עכשיו, אני לא מאמין. מה עשיתי!" צווחתי.
"מ-מה קרה?" היא שאלה בשקט והרגשתי את הפחד שיש בה.
"יש לי פאקינג חבר ואני פאקינג זיינתי אותך עכשיו!" צעקתי.
"אל תאשים אותי" היא אמרה ולבשה את החולצה שלה. "ביי, היה טוב" אמרה וקרצה לי.
"שלום ולא להתראות" אמרתי בטון קר והיא יצאה מחדר השירותים.
יצאתי מיד אחריה ורצתי החוצה.
אני לא מאמין, מה עשיתי, מה אספר ללואי? או שפשוט לא אספר לו? אלפי שאלות עלו בראשי.
לפתע נתקלתי באדם שעבר ברחוב.
"מה אתה פאקינג עושה?!" צעקתי והסתובבתי אליו. לפתע ראיתי את ליאם עומד מולי "ליאם? מה אתה עושה פה אחי?"
"נייל ביקש שאקנה לו אוכל. אחי אתה לא נראה טוב. קרה משהו?" הוא שאל ועצרתי את הדמעות בעיני.
"ל-לא" אמרתי בקול חלש.
"הארי אחי, אנחנו חברי ילדות. אני יודע מתי אתה משקר" הוא אמר ונאנחתי.
"ל-לואי" אמרתי ולא המשכתי את המשפט.
"מה איתו?" ליאם שאל.
"הוא היה צריך ללכת, ללכת ממש רחוק, רק בשביל לעבוד. והוא השאיר אותי כאן... לבד" אמרתי והשפלתי את ראשי.
"ומה עשית?" הוא שאל.
"א-אני שתיתי קצת, טוב... לא קצת. ואז פשוט זיינתי איזה זונה שעבדה בבר שם" אמרתי.
"הי, זה בסדר, לואי לא ידע" ליאם אמר והניח את ידו על כתפי.
"אבל אנחנו לא יכולים לנהל זוגיות עם שקרים" אמרתי
"אז אני לא יודע... תספר לו" ליאם אמר.
"אני אחשוב על משהו. ביי ליאם" אמרתי והלכתי לכיוון הבית.-
הגעתי לרחוב ונעמדתי מול שני הבתים. שלי ושל לואי. אני חושב שאטוס אליו ואספר לו על כל מה שקרה בתקווה שהוא לא יכעס.
הגעתי להחלטה ונכנסתי לבית שלי. לבית אימי.
"היי אמא, אני בחדר" הודעתי לאמא שישבה בסלון ועליתי לחדר.
כשנכנסתי לקחתי את הטלפון ובאתי לחייג ללואי אך בדיוק הטלפון התחיל לצלצל והיה רשום על הצג 'לואי שלי' מיד עניתי.
"הלו?" שאלתי.
"בייבי, איזה כיף לשמוע את הקול שלך" הוא אמר וחייכתי.
"כן... אתה צריך משהו לולו?" שאלתי.
"את האמת שרק רציתי להודיע לך שכל הכרטיסים נמכרו והזמנתי לך ולאחיות שלי כרטיס טיסה להיום בלילה" הוא אמר. יופי. טיימינג מושלם.
"אוקיי לולו, אלך לספר לאחיות שלך והארוז מזוודה ונצא. אוהב אותך" אמרתי.
"גם אני" הוא אמר וניתק את השיחה.
ירדתי במדרגות ויצאתי מהבית, הלכתי לבית של לואי ודפקתי בדלת.
"כן?" קולה של לוטי נשמע.
"זה הארי" צעקתי לה. הדלת נפתחה ולוטי עמדה בכניסה.
"היי הארי. מה מביא אותך לכאן?" היא שאלה בגיחוך קל.
"לואי בדיוק התקשר אליי ואמר שיש לנו כרטיס טיסה להופעה שלו היום בערב" אמרתי לה בזמן שנכנסתי לבית.
"אוקיי, אלך לארגן מזוודה" אמרה והנהנתי.
"אוקיי. ותודיעי לאחיות שלך" אמרתי לה.
חזרתי לביתי ועליתי לחדר. הוצאתי מזוודה ושמתי בתוכה את כל מה שאני צריך.
ירדתי חזרה למטה והלכתי לאמא.
"היי אמא" אמרתי לאמא והתיישבתי לידה.
"היי מותק, קרה משהו?" שאלה והרימה את מבטה אליי.
"לא, אני רק רציתי להגיד לך שאני טס עם אחיות של לואי לכמה ימים, אנחנו הולכים להופעה שלו" אמרתי נרגש מעט.
"אין בעיה" היא אמרה וישר קפצתי עליה לחיבוק חזק ואוהב.
"אני אוהב אותך אמא" אמרתי והתנתקתי מהחיבוק.
"גם אני אוהבת אותך" היא אמרה בחיוך.
חזרתי לחדרי ולקחתי את הטלפון והמזוודה, הורדתי אותם למטה והלכתי לאמא.
"אני הולך אמא" אמרתי וחיבקתי אותה.
"תהנה" היא אמרה.אוקיי, וואו, כתבתי קטע כחול של הארי עם בחורה😳 הצעה שלי, תזכרו את הפרק הזה הוא חשוב!
הקטע הכחול הראשון בפרקים הראשונים היה ממש גרוע😔 (של הארי ולואי)
מבטיחה להשתפר❤
YOU ARE READING
The first cry-Larry Stylinson
Fanfic{הושלם} הם נפגשו בספרייה, העיניים שלהם פגשו אחת בשנייה ומכאן זה סיפור אהבה! *הרבה קפיצות זמן. *תכנים מיניים. *הומופוביה. *מוות. *לארילארילארילארי.