פרק 11

456 36 5
                                    

נקודת מבט הארי:)

"בוקר טוב" לחשתי כשלואי פקח את עיניו.
"בוקר טוב" לחש חזרה ונתן נשיקה יבשה לשפתיי.
"רוצה שנכין ארוחת בוקר ביחד? רק אני ואתה" שאלתי בשקט.
"כן" אמר בהתרגשות.
"נתארגן ונלך להכין" אמרתי בחיוך. נשקתי נשיקה קטנה לשפתיו וקמתי מהמיטה ולואי קם אחרי. הלכנו יחד לכיור במקלחת ולקחתי את המברשת שיניים שלי ולואי לקח את שלו. צחצחתי ושסיימתי ראיתי שהוא עדיין לא סיים אז עמדתי בצד וחיכיתי לו.
הוא סיים לצחצח ושטף את פניו וכשסיים בא אליי. הוא נתן לי חיבוק חזק והניח את ראשו על החזה שלי. הרמתי אותו מייריכיו והוא הניח את ראשו על כתפי כמו ילד קטן.
"קדימה נלך להכין ארוחת בוקר" אמרתי וירדתי במדרגות כשהוא עליי. הלכתי איתו למטבח והושבתי אותו על השיש. הוא פישק את רגליו ואני עמדתי בניהם. נישקתי נשיקה רטובה ואגרסיבית לשפתיו.
"קדימה נתחיל להכין" לחשתי בין שפתיו. הוא שיחרר את הנשיקה. הלכתי למקרר והצאתי שתי ביצים. ואז הלכתי לארון והוצאתי מחבת.
הנחתי את המחבת על הגז ושברתי אלייה את הביצים. חיכיתי מעט שהחביתה תהיה מוכנה. ראיתי שהיא מוכנה הבאתי צלחת ושמתי את החביתה בתוכה.
"אל תעזוב אותי יותר, אני אוהב אותך" לפתע לואי אמר וגרם לי להסתובב אליו.
"אני לא אעזוב אותך בחיים" אמרתי והתקרבתי אליו כשעמדתי בין רגליו "גם אני אוהב אותך" אמרתי בשקט. והתקרבתי לשפתיו בשביל לנשק אותו.
,"אני רעב" אמר כשהתנתק מהנשיקה.
"שב בשולחן, אני אביא לך את האוכל" אמרתי והרמתי אותו ממותניו מכיוון שהוא נמוך והשיש שישב עליו יחסית גבוה בשבילו. הוא הלך לשולחן והבאתי לו את הצלחת עם החביתה. הלכתי למקרר והוצאתי לו גבינה לבנה וחצי אבוקדו שהיה במקרר.
"צריך ללכת לעשות קניות" אמרתי כשראיתי שהמקרר חצי ריק.
"נלך יותר מאוחר" אמר והנהנתי. הבאתי לו את הגבינה והאבוקדו והתיישבתי בכיסא לידו.
"בתיאבון" אמרתי.
"אתה לא רוצה גם לאכול? אני לא אוכל כל כך הרבה והחביתה הזאת מאוד גדולה" אמר וגיחכתי.
"לא אני לא רעב, אם לא תסיים נזרוק לפח" אמרתי.
"אוקיי" אמר.

***

נכנסנו לסופר והיו שם הרבה אנשים.
"יש פה הרבה אנשים, ניקח רק את מה שחשוב ונחזור הביתה" לואי אמר והנהנתי. הלכנו לכיוון הירקות. לקחתי שקית ושמתי כמה מלפפונים וכמה עגבניות והנחתי בתוך העגלה שלקחנו.
"היי, אומייגאד אני לא מאמינה שזה אתה. אפשר לעשות איתך תמונה?" לפתע איזה נערה מתבגרת שאלה את לואי.
"בטח" לואי אמר לה. הם הצטלמו ולואי בא אליי.
"שתדע שאני ממש רציתי שתעבור את האודישן הייתי שם בקהל וצפיתי. אני מאמינה שאתה יכול ליהיות זמר מאוד מפורסם יש לך קול מושלם" אמרה בהתרגשות ולואי רק חייך.
"תודה רבה" לואי אמר והיא הלכה.
"וואו לו, זה מדהים. אני גאה בך" אמרתי ונתתי נשיקה רכה לשפתיו.
"תודה הארי" אמר והתנתק מהנשיקה.

-

הגענו הביתה והכנסנו את כל הקניות הביתה.
"אני לא מאמין שהיא באמת רצתה שאני העבור את האודישן הזה והיא באמת מאמינה בי שאני יצליח כזמר" לואי אמר.
"כולנו מאמינים בך" אמרתי ונישקתי נשיקה רכה לשפתיו. לפתע נשמעה דפיקה בדלת.
"אני אפתח" לואי אמר והלך לדלת.
"אומייגאד איך ידעת שזה באמת הבית שלו" נערה אחת אמרה לחברה שלה שעמדה לידה והסתכלה על לואי.
"מי אתן?" לואי שאל.
"א-אנחנו מעריצות שלך. היינו באודישן ואתה שר מדהים" אחת הנערות אמרה. הלכתי ללואי והנחתי את ידיי על כתפיו.
"איך ידעתן שאנחנו גרים פה?" שאלתי.
"יש לכם שלט בכניסה שכתוב 'טומלינסון' אז חשבנו שזה אתה" אחת מהן אמרה.
"אה ושמענו שיש מלא פפראצי שבדרך לכאן, פרסמו על זה באתרי רכילויות" השנייה אמרה ומיד רצתי לטלפון.
"לולו תגיד להן ללכת מיד. אנחנו צריכים לדבר!" צעקתי ללואי מהמטבח. לאחר כמה שניות ראיתי אותם מצטלמים ואז לואי סגר את הדלת ובא אליי.
"כן?" שאל.
"לו, אתה הולך ליהיות כוכב, אני רציני. יש פה כתבה עלייך שאתה ילד בן שבע עשרה וחצי שהולך להגיע רחוק בקריירה שלו ושהרבה נערות מחפשות את הבית שלך וכרגע יש הרבה צלמים שבחיפושים אחר ביתך" אמרתי. עיניו נפערו.
"א-אני לא מאמין" אמר בקול המום.
"זה בסדר, ננעל את הבית ואף אחד לא יגיע לכאן" אמרתי בשקט.
"זה לא רק המעריצים הארי, אם אני אהיה מפורסם עכשיו לא יהיה לי זמן איתך" אמר.
"זה בסדר, אנחנו נמצא זמן בשביל ליהיות ביחד" אמרתי והתקרבתי לחבק אותו. הוא שם את ידיו מאחורי גבי ועטף אותי בזרועותיו.
"אני אוהב אותך" אמר לפתע.
"גם אני אוהב אותך" אמרתי ונשקתי נשיקה רכה לראשו. לפתע נשמעו צעקות מבחוץ. "זה מתחיל" נאנחתי ושתינו הסתכלנו מהחלון החוצה.
"אני לא מבין מה יש לאנשים לחפש כאן. אני לא מעניין" לואי אמר.
"אני לא יודע, כנראה יש לך הרבה כישרון, אתה רואה שלא רק אני חשבתי ככה?" אמרתי. הוא הסתכל לעיני.
"אני אצא החוצה לרגע. אולי הם רוצים משהו" אמר והנהנתי. נישקתי נשיקה קטנה לראשו והוא יצא החוצה.
,"לואי טומלינסון, מי גילה אותך? אתה יודע שאתה הולך ליהיות כוכב גדול מאוד? הרבה נערות רואות בך כישרון גדול" אחד האנשים בחוץ אמרו.
"את האמת שחבר שלי גילה את הכישרון שלי ואמר לי ללכת לאקס פקטור" לואי אמר והסתכל עליי. חייכתי אליו.
"תרצה לבוא להתראיין אצלנו בתוכנית בוקר" כתבת אחת אמרה.
"אני אבדוק ואחזיר לכם תשובה" לואי אמר ונכנס במהירות הביתה, הוא סגר את הדלת ובא אליי.
"אתה צריך סוכן בשביל כל הדברים האלה" אמרתי והוא הסתכל עליי.
"אוקיי, נמצא מישהו" אמר בשקט.
"נלך לישון ומחר נדבר על זה" אמרתי ואחזתי בידו. עלינו במדרגות ונכנסו לחדר.
"אנחנו לא יכולים לישון עם כל הרעש הזה בחוץ" לואי אמר לפתע. הוא כנראה לא מבין שזה הולך ליהיות כך הרבה מאוד זמן מחייו.
"תתחיל להתרגל" אמרתי והוא גיחך.
"אני לא מאמין שכל זה באמת קורה" אמר ונשכב במיטה ואני אחריו.
"אני גאה בך לולו" אמרתי ונשקתי לראשו.
"תודה, אני אוהב אותך" אמר.
אחזתי בסנטרו והרמתי את ראשו כך שיסתכל עליי.
"גם אני אוהב אותך" אמרתי ונישקתי את שפתיו.
"אתה באמת חושב שאני אצליח לפתוח קריירה גדולה במוזיקה?" שאל בשקט ונראה מחכה לתשובה מימני.
"כמובן, תראה כמה אנשים חושבים כמוני. תחשוב שכל האנשים שנמצאים שם בחוץ כרגע חושבים שאתה מסוגל להגיע רחוק" אמרתי. הוא נישק את החזה החשוף שלי בעדינות והניח את ראשו, עטפתי את גופו הקטן ונישקתי את ראשו ושתינו שקענו לשינה עמוקה.

The first cry-Larry StylinsonWhere stories live. Discover now