Însfârșit noul capitol :)) scz ca durează atât dar nu am timp . App : Fac capitolele pe loc . :)))
Era timpul sa mergem la Caden ... pff de ce ?!
Mi-am imaginat locul unde trebuia sa ne întâlnim , am luat-o pe Fauna de mana si am intrat prin portal . Cam in cele 5 secunde prin care am trecut pentru a ne teleporta , mi-a venit ideea să-l transform pe Caden intr-un gândac apoi să-l zdrobesc . Dar era prea frumos sa fie adevărat .
- Oh , n-ai murit ? Spune Cad dezamăgit .
In clipa aceea îmi venea să-l omor !
- Uite , am găsit verdele !
- Așa ? Si ... aștepți un premiu ?
- Da... Acum ce facem ?
- Mergem acasă .
- Ok , hai Fauna !
- Fauna nu merge cu noi , ea rămâne aici , jungla are nevoie de ea .
- Stai ... ce ?!
- Trebuia doar cineva să-i spună ca este verdele . O vom chema noi când vom avea nevoie de ea .
In clipa aceea toată privirea mea s-a încețoșat . Eram plina de nervi . Îmi venea sa ma arunc in gura leului la propriu !
- Deci , am venit singuri in jungla Amazoniana , unde am stat 3 zile sa găsim o fata si aproape am fost mâncată de un tigru si batjocorita de o maimuță doar ca să-i adresam fetei 2 cuvinte si apoi sa plecam ca si când nimic nu s-ar fi întâmplat ?!
- Da .
- Tu ce ai făcut in timp ce eu muream de foame ?
- Am fost pana la bufet .
- B-bufet ? Ce bufet ! Suntem dintr-o jungla omule !!
- Suntem la capătul Junglei , la 5 km de aici este un restaurând , baka !
*baka= idiot in japoneza *
Am găsit o stanca si mi-am dat cu capul de ea pana ce mi-am făcut un cucui . Nu pot sa cred ce nesuferit !
- Si acum ?
- Teleporteaza-ne in Paris , trebuie sa găsim galbenul .
În sfârșit Paris ! Am deschis un portal in vârful turnului Eiffel .
Priveliștea era minunata . Atunci am realizat ca la Caden îi este frica de înălțimi . Atâtea chestiune diabolice mi-au trecut pri cap .
Simțiam cum un rânjet malefic mi se prelingea pe fata . Cred ca e din cauza ca am stat 3 zile dintr-o jungla fara mâncare . Mda , am înnebunit .
Un porumbel s-a îndreptat cu viteza spre mine . Ca sa ma feresc m-am dat in spate , iar in clipa următoare eram in aer . Mai precis am căzut peste balustrada . Vedeam cum vârful se micșorează din ce in ce mai mult . In orice clipa puteam sa dau cu botul de pământ . Mi-am dorit eu sa cunosc PARISUL dar nu în modul asta . Stomacul îmi era întors pe dos . Privesc din nou in sus si vad pe Caden care s-a aruncat după mine , încerc sa întind mana pentru a ajunge la el , dar in zadar . Atunci am zimțit ca un fulger a trecut prin mine . Mi-am dat seama ca ajunasem la pământ .Ochii mi se închideau încet când ...
Mda , cine vrea Next ? Capitolul următor o sa fie interesant :) . App : azi mâncat jumeri de porc , si din greșeală mi-am înghițit măseaua . Prima oara o prietenă m-a speriat ca fac cancer iar alta ca o sa am ebola , apoi am realizat ca de fapt o să o dau afara curând ... :))))
CITEȘTI
Secretele culorilor
FantasyV-ati intrebat vreodata ce semnifica fiecare culoare ? Kim a aflat ce semnifica negrul , albastrul , albul si in final violetul . Aceasta trebuie mai intai sa inteleaga aceste culori . Negru- autoritate,putere ----Caden Albastru- intelep...