Edana sau Hunter ?

1.5K 145 30
                                    

Am pus capitolul așa repede pentru ca o sa mai postez doar peste o sapt . Și stați va spun : Am parcurs 25km cu bicicleta , in pădure , pe furtună , îmbrăcată cu pantaloni scurți si tricou .-. Am nevoie de psiholog :*(

Edana pov.

Îmi ridic încet capul de pe pernă , cu un zâmbet sadic si satisfacut pe buze . Iau piatra Nirvana de pe masă si plec din cameră , având grija sa nu-i trezesc pe "prietenii" mei .
O iau la pas pe străduța liniștită , până o gâscă de cinci golani îmi tau calea .
-Și , ia zi , ce căuta o fetiță ca tine singură pe stradă la ora asta ? Mă întreabă unu dintre ei , prizandu-ma brutal de încheietura mâinii .
Altul se poziționă în spatele meu , făcând distanta dintre mine si pieptul lui să dispară .
-Ia zi , vrei să ne jucam ? Spuse acesta , plimbandu-mi lama unui cuțit pe gat .
-Chiar aveam chef de puțină joacă , îi replic , începând să chicotesc intr-un mod de speriat . Vreau să jucam...baba oarba !
Îmi termin propoziția după care , îi fur cuțitul bagandui-l in ochiul drept.Băiatul scoase un urlet de durere , iar ceilalți au început să se năpustească spre mine . In spatele meu se afla un bloc de cinci etaje . Cu o mișcare de deget blocul a izbucnit intr-un foc puternic ce se răspândea tot mai mult . Am început să rad sadic , plecând in treaba mea , până am ajuns la o vila enormă , unde am bătut încet la ușă . Mi-a răspuns o maimuță , invitandu-mă intr-un dormitor , unde se afla o femeie.
-Juvia , planul tau a mers bine , proștii aceia vor merge in peșteră , unde le-am pregătit o mulțime de monștri ! Exclam mandra de faptele mele .
-Nu-ți face griji Edana...
- Termină ! Nu mai spune numele acela infect !
-Bine , Hunter , nu-ți face griji nu va mai trebuii să joci teatru mult timp , prefacandu-te că ești prietena cu acei paraziti .
După ce am terminat de vorbit cu Juvia , am mers în beci să vad ce face drăgălașul meu animal de companie . Când mă văzu își puse capul în pământ .
-O ? Nu ma poți privi în ochi , Fauna ?
-Ce s-a întâmplat cu tine Edana ? De ce te-ai schimbat ? Începu aceasta să plângă .
-Numele meu e Hunter ! Edana nu există si nu a existat ! Și după ce o să-ți fur puterile , mă vei implora sa te las in viață !

părere ?

Secretele culorilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum