Pentru final toti o sa ma omorati :(((( o sa faceti revolta sau mai stiu eu ce . Asta e prima mea carte de pe acest cont , nu e foarte buna , o sa fac o noua carte (NU VA FI SECRETELE CULORILOR 2 ! ) cu capitole de vreo 3-4 pagini si mult mai buna ! Deci... cred ca stiti despre final , avand in vedere ca Lullaby inseamna cantec de leagan . Ok , nu ma omorati pentru final !
Inamicii erau de cealalta parte a pajistii . De la inceput mi-am fixat privirea pe cel mai rau dintre toti , o fiinta fara suflet care m-a tradat ... Nu e Arthur , e doamna Maimuta , vechea mea prietena din jungla . M-am uitat spre Caden increzatoare si am spus cu un aer de superioritate :
-Ea e a mea !
- Nu te poti lupta singura cu Juvia e prea puternica .
- Nu Juvia , maimuta !
- Pai daca stau sa calculez ai avea sanse sa castigi in fata unei maimute...
-Auci !
Caden s-a apropiat de mine si mi-a dat un sarut dulce pe frunte . Stiam ca el va muri , in clipa aceea o lacrima mi sa prelins pe obraz .
-Hai Kim , sunt sigur ca vom castiga , mi-a spus el zambind calm .
-Merg eu prima , soricei fricosi , a spus Edana .
Defapt... daca stau sa ma gandesc Eda e cea mai puternica de aici , mai puternica decat Caden...
Din spatele nostru au aparut inca cateva fete . No bun , Caden are harem .
Cand mi-am dat seama cine e una dintre ele i-am sarit in brate tipand :
-Verdelutaaa !
- Numele meu e Fauna !
- Ok , ok , daca spui tu...
Printre ele se afla si galbenul , o fata scunda cam de 11 anisori , cu par blond si ochi caprui . Banuiesc ca celelalte erau maroul si rozul , infine nu am stat sa le examinez . Oare ce putere avea rozul ? Vomita curcubee ? Arunca vata de zahar ? Se transforma in unicorn ?
Mi-am atintit iar privirea spre Edana care si-a ales primii 10 monstrii din fata . Si-a inflacarat mainile si calcaiele picioarelor , apoi a alergat spre ei cu o viteza de ghepard . A facut un salt in aer aruncand cu bile de foc in gorile . WOW , Edana e super ! Inainte sa-mi dau seama Mary si Fauna au disparut pe campul de lupta . Fauna a infasurat 4 monstrii in niste plante crescute din senin iar Mary a deschis un portal intre-dimensional , aruncand monstrii acolo . Nici rozul si galbenul nu au stat deoparte , rozul a creeat un curcubeu din care a iesit un unicorn . Acesta s-a repezit spre o gorila si a terminat-o , bagandu-i cornul in stomac... Scary inorog ! Galbenul s-a dus la Eda si i-a vindecat putinile rani pe care le avea . Deci si ea are puteri de findecare , ca Elora... interesant ...
Caden s-a apropiat de urechea mea si mi-a soptit :
-Dute dupa fratele tau , noi avem grija de gorilele astea . Grabeste-te puterea magica e limitata si am nevoie sa inchid porta...
- Am inteles !
M-am strecurat printre cativa monstrii , iar apoi am privit in spate . O scene ingrozitoare... Prietenii mei se luptau , pierzandu-si o cantitate mare din magie , iar eu fugeam , ca o fricoasa ... ma urasc...
Eram foarte aprope de Arthur dar atunci o mana m-a prins si m-a tras intr-o parte mai indepartata a pajistii . Era Juvia
- O , priveste ce frumos , cum albul si negrul isi consuma toata magia luptand ! A spus aceasta cu o farta multumita .
- Juvia , prietenii mei o sa te invinga si o sa inchida portalul !
- Sa o crezi tu ! Nu mai au prea multa magie , ca sa inchizi portalul este nevoie sa ai magia plina . Fie ca castigati ,Lullaby tot va distruge planeta !
- Poate in filme personajul pozitiv te-ar intreba de ce faci asta si ti-ar tine un roman despre prietenie ...dar... eu nu sunt asa ! Te avertizez Juvia sunt puternica ! Am sa inchid portalul in felul meu !
-O , si ce ai sa faci ? Sa plangi langa el pana ce se plictiseste si se inchide singur ?!
Am plecat spre campul de lupta . Prietenii mei erau foarte raniti , iar Lullaby era aproape gata ... Deja incepea sa absoarba pietrile si iarba din jur . Eu doar priveam cum ultimul monstru este invins ... Juvia statea multumita langa un copac , razand . Siroaie de lacrimi mi s-au prelins pe obraz cand i-am vazut pe Elora si Caden ridicandu-se plini de sange si rani de la pamant , si indreptandu-se spre portal . Nu ! Nu pot sa-mi vad prietenii murind ! Portalul are nevoie de o culoare cu multa magie si puternica ?! O sa-i dau eu o culoare sa o tina minte !
Am inchis ochii si am creeat o bariera magica in fata rietenilor mei , incat ei sa nu poata trece pentru a ma opri. Toti au ramas uimiti , cand au vazut ca ma indrept spre portal . Am inaintat cu pasi mici si nesiguri spre acel infern negru . Puteam auzii cum Caden si restul ma striga disperati , plini de lacrimi . Ajunsa in fata acelei gauri negre din care se puteau auzii urletele oamenilor morti si speriati , mi-am sters o lacrima de pe obraz . Toata viata mea am fost o pacoste , am fost slaba , ceilalti au avut grija de mine... Nu sunt slaba , nu sunt o idioata ! Am privit pentru ultima data in spate si am soptit'' Prieteni , va iubesc ! Ramas bun ! '' , dupa aceea am schitat un zambet sincer si m-am lasat sa cad in gol , privirea intetosandumi-se ...
La media este o poza cu personajele mai principale
Ok , haideti ! astept comm.urile voastre in care spuneti ca ma omorati ! :)))
CITEȘTI
Secretele culorilor
FantasíaV-ati intrebat vreodata ce semnifica fiecare culoare ? Kim a aflat ce semnifica negrul , albastrul , albul si in final violetul . Aceasta trebuie mai intai sa inteleaga aceste culori . Negru- autoritate,putere ----Caden Albastru- intelep...