Fugeam , fugeam de politie ca o descreierata . Si atunci mi-a picat fisa . De ce nu m-am gândit sa ma teleportez ? Răspuns : de Kim !
Deci tot ce trebuia sa fac era sa ma teleportez si ... O! tocmai am ajuns in centru . Am căutat cu privirea pana ce am găsit blocul si apartamentul menționat in scrisoare .
- P-politia , ma urmărește politia !
Am spus eu gâfâind
- P-politia ? Ce vrea ? Politia e rea ! A spus Elora si a început sa plângă .
Jandarmii si Polițaii erau la ușă . Caden a spus sa așteptam aici ,apoi a ieșit din încăpere si nu stiu ce a vorbit cu oamenii aceia ca după 3 minute s-a întors singur .
- Ce s-a întâmplat ?
- Le-am spus ca ești logodnica mea si ai probleme mintale si au plecat .
- Oh , le-ai spus ca sunt ... Stai ! Cee ?!?!?! L-l-logodnica ta ?
- Mai bine ajungeaui la psihiatrie ?
- Da !
- Nu va mai certați sau va sparg mufa ! A spus Edana nervoasa in timp ce s-a ridicat brusc de pe scaun .
- Ce s-a întâmplat cat timp am fost la spital ?
- Am găsit galbenul . Acum plecam după maro .
- A , ok ...
Le-am povestit ce am visat , despre Juvia , despre tot .
Nu au părut prea încântați , l-a Elora aproape i-au dat al doilea rand de lacrimi . Era de așteptat ...
- Vom lua un autobuz pana in Germania . Acolo vom merge prin Munții Pădurea Neagra in amonte pe cursul răului Dunărea . Spuse Mary .
- Pe limba noastră te rog .
- O sa mergem in munți in susul răului . Adică sus-sus!
- Aha , mersi .
- Ma rog ...
- Fiecare și-a luat bagajul . M-am schimbat repede apoi am ieșit pe ușă foarte încrezătoare . Inca nu am apucat să-i mulțumesc lui Caden ca a încercat sa ma salveze . Am fugit repede după ei , prinzandu-i din urma .
- C-caden , mersi pentru ca ai încercat sa ma salvezi ...
- Nu am încercat sa te salvez , am încercat sa te împing ca sa faci mai repede cunoștință cu cimentul .
Totuși pe fata lui se vedea o expresie de : '' Oricând , ma bucur ca ești bine.'' M-am uitat la el , apoi am schițat un scurt zâmbet . Mi s-a părut ca si el îmi zâmbește . Chiar era drăguț când zâmbea .
- Haide mai repede , mi-a spus . Avea vocea calma si îngrijorata . Îmi dădusem seama ca se întâmplase ceva cat timp am fost la spital . Mary , Elora si Edana se tot uitau la mine si zâmbeau iar Caden era blând . Ce se întâmplase ?Ce credeți ca s-a întâmplat ? Vreau raspunsul vostru in comm , Cel mai bun răspuns câștiga o dedicație (nu dau dedicații doar la cei care răspund cu multa imaginație ) Scuzați ca e așa scurta . :*
CITEȘTI
Secretele culorilor
FantasyV-ati intrebat vreodata ce semnifica fiecare culoare ? Kim a aflat ce semnifica negrul , albastrul , albul si in final violetul . Aceasta trebuie mai intai sa inteleaga aceste culori . Negru- autoritate,putere ----Caden Albastru- intelep...