Comparata cu violetul

6.1K 277 27
                                    

     Când îmi ridic privirea vad o fata înaltă , cu un par lung si rosu , acest roșu era diferit de celelalte culori , îi simtiam pasiunea si înfocarea . Ochii ei sunt căprui aprinși si este îmbrăcată într-un tricou maro si o pereche de colanți negrii cu forme de flăcări pe ei . Era foarte frumoasa , ma simtiam ca un mic gândăcel pe lângă ea .
  -Te mai holbezi mult ? Ma întreabă ea plictisita .
  -Scuze !
- Nu cred ! Ești violet !
-Am... ă ... ă , de fapt sunt Kim !
- Ba nu , ești violet !
-Mda, si tu ești roșu . Spun eu ironica .
-Da , știam asta .
- Știi ceva lasa-ma in pace , întârzii la școală .
-Așteaptă , violet !
Fata aceea ma prinde de mana , si ma târăște forțat   în apartamentul unui bloc din apropiere .
- Heii !! Dă-mi drumul , asta e rapire ! Profesorul de romana mă omoară daca întârzii la ora lui . Sa știi , ieri a ieșit din pușcărie !
Eram în apartament . Era decorat ciudat . Deja era un chin sa vad asemenea decorațiuni pe pereți , nu mai trebuiau sa ma tortureze .
- Ce e cu atâta gălăgie ? 
Se aude o voce nervoasa de băiat .
-Caden , Mary , Elora , am găsit violetul !
- Știi daca te-ar face sa te simți mai bine mi-aș putea schimba culoarea parului . Spun eu puțin speriata .
Dintr-o camera iese un băiat frumos , cu par negru , ochii albastrii și îmbrăcat normal . Avea o privire rece si plină de ura .  Am menționat ca era furumos ? Cred .... cred .... ca m-am îndrăgostit .
-Cine e ?  Întreabă băiatul cu o fata gen : " Asta ce fel de rasa de câine trebuie sa fie ? "
- B-buna .
De după colt se ivește o fată timida cu parul albastru . Si ea era foarte frumoasă .
-Kim! Așa ziceai ca te cheamă , nu ? Ma întreabă fata cu par roșu .
-Da , spun eu puțin iritată .
- Vai , cat va fi de explicat ! O să-ți explice Caden  tot ce trebuie știut , eu cu Elora si Mary trebuie sa plecam pentru puțin timp . Spune fata cu par roșu .
    Ma uitam ca vaca la poarta noua si nu îmi dădeam seama care e care , când pe ușă intra o fata foarte frumoasa cu par alb si arata plina de puritate . Atâtea fete frumoase , ma simtiam ca bestia printre ele .
    Băiatul acela m-a lua de mana si m-a tarat intr-un dormitor , fara sa apuc sa mai spun ceva .

Cum vi s-a părut ? Din acest capitol nu se înțeleg prea multe , dar in următorul o sa va lămuriți . părere , ceva ? :)

Secretele culorilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum