La intrebari , răspund capitolul următor <3
-Kim ? Spune fata căreia acum câteva secunde i-am dat o palmă.
-Edana ?! Tu ești ? O întreb apoi mă ridic cu grija de pe corpul ei , intinzandu-i mana , pentru a face același gest ca al meu.
-Da... Trebuie să-mi iau medicamentele repede .
Am început să fugim din încăpere spre "hol" unde ne așteptau Caden , cu medicamentele care i le-a întins roșcatei , Mary cu surata Nirvanei și Elora . Ne-am adunat toți în jurul pietricelei pentru a ne recupera puterile originale .
Când mi-a văzut Elora brațul însângerat , a atins locul din care curgea lichidul roșiatic , apoi acesta a dispărut .
-Parca erau monștrii aici , spune Mary puțin îngândurată .
-I-am distrus eu , v-am scutit de treabă , adaugă o voce necunoscută de undeva din întuneric . Când lumina ce pătrundea prin niste crăpături ale peșterii a ajuns pe acea persoană puteam vedea cine e . O fată foarte frumoasă , cu păr castaniu și ochii căprui sclipitori . Zâmbetul ei era cald si emana doar dragoste .
-Xenovia ! Exclamă toți , apoi o trag pe brunetă intr-o îmbrățișare puternică .
-Ce mai ai crescut ! Spuse Caden , examinând creatura din fața lui , apoi îi lăsa un scurt sărut pe frunte .
În clipa aceea mii de înjurături nedescoperite de om mi-au trecut prin cap. Caden parcă era i-i-iubit... Stai ! Nu a zis nici o data ca suntem împreună...poate sărutul nu a însemnat nici naiba pentru el...
-Bună , tu trebuie să fi Kim , nu ? Mi se adresă Xenovia , întinzând mâna.
-Bună ciupercuță ! Îi răspund , cu un zâmbet straniu pe față.
De ce ciupercuță ? Pentru ca doar ciupercile apar ca prin minune după ploaie si se baga in calea ta , iar daca mănânci una mori , și din cauza lor toată viața ta s-a dus pe apa lu' Pikachiu !
-Oh , Kim , ea e Xenovia , noul nostru membru ! Noi o cunoaștem de mult , e un Gargus , Gargusii sunt niste ființe rare si speciale , care au puteri de căutare și de telechinezie . Îmi explica Mary ,in timp ce citea din cartea ei de fizica-corpului-uman .
-Mda...perfect...de parca nu eram destui mâncători de nutella , daca Ciupercuță se atinge de rezerva mea , o spânzur cu o șosetă !
-Ciupercuță ? Întreabă fata , puțin iritată .
-Lui Kim îi place să ne dea porecle , îi explică Caden.
-Da exact ! Caden aka Forți ,Mery aka albăstruia , Edana aka fata flacără si Elora aka Elo sau lacrimă .
-Haideți să mergem ! Ne atrage atenția Forți , in timp ce o cuprinde pe Xenovia de după gat soptindu-i ceva la ureche .
Se poate să fiu...g-geloasa ?!
Am deschis un portal , spre o cameră de hotel. Nu ne-am dat seama ca deja se făcuse ora 12:30 , iar toți s-au pus in paturile lor , doar eu și Mary am mai stat să povestim , adica să o interoghez despre noua membră.
-Xenovia a fost prietena cu noi inca din copilărie , a fost ca o sora mai mică și a fost iubita lui Forț- pardon Caden .
- Ce face ? Întreb eu cu o față tâmpă.
Toată noaptea m-am gândit la Ciupercuță...oare e posibil să-mi ia locul în echipa ?
A doua zi dimineața , pe masa din sufragerie se afla un bilet :"Neața' Kim , noi ne-am teleportat cu puterile Elorei . Am plecat să o salvam pe Fauna din mâinile Juviei , nu știm cat va dura , am vrut sa te chemam dar Xenoivia a spus ca dormi așa frumos , și ca nu e nimic daca ratezi o misiune "
Echipa "
Să intelg ca m-ați înlocuit deja...Da un nou capitol :)
Am niste întrebări pentru voi :
1.Va place Xenovia ?
2.Ce părere aveți despre ea ?
3.Ce credeți ca i-a spus Caden la ureche ? :D
App: In poza de la Media e Xenovia
CITEȘTI
Secretele culorilor
FantasyV-ati intrebat vreodata ce semnifica fiecare culoare ? Kim a aflat ce semnifica negrul , albastrul , albul si in final violetul . Aceasta trebuie mai intai sa inteleaga aceste culori . Negru- autoritate,putere ----Caden Albastru- intelep...