Ma iubesti ?

1.3K 132 51
                                    

Nu am mai postat de 3 luni omg :o Nu stiu daca voi cititorii mai sunteti in viata , daca mai imi citeste cineva cartea , cel mai probabil ati uitat de mine sau ma urati T_T Aveti sincerele mele scuze . Capitolul interviu il pun maine (JUR! ) . Vreau sa termin cartea , Nu vreau sa las ceva neterminat. Omg :( sigur ma urati . Capitolul asta va fi siropos :3 . 

 2 zile au trecut de cand Ciupercuta e plecata cu echipa MEA ! Fucking doua zile de uitat pe pereti , dezbatut scandaluri de la televizor. Doua zile in care il vedeam pe Leo de la Strehaia la un Sow Pacatos.  
 Stateam pe canapea cantand colinde , cand usa se deschise si aparu asa numita mea ''echipa''. 
 - Asa rau v-a durut constiinta sa ma treziti ? In cep eu sa urlu ca o descreierata la persoanele din fata mea . 
 -Dar dormeai asa frumos , adauga Xenovia , cu un zambet badjocoritor. 
 -Din cauza voastra stiu toata istoria tiganilor de la Strehaia ! Loredana nu a acceptat masina cadou a lui Leo !  
 -Ho mai , stai calma , ca poate ne dai ebola . Ca sa ne revansam mergem azi la piscina. Ma linisti Caden. 
 Ne-am pregatit pentru piscina , ne-am ales costumele de baie si am deschis un portal spre o piscina cunoscuta din Franta.  Deja am ganduri diabolice. S-ar putea ca Xenovia sa moara inecata...din greseala...nimeni nu ma va banui.... nu ? 
 Cand am ajuns ne-am pus prosoapele pe iarba verde. Spun verde pentru ca doar jumate era normala , restul era arsa de Edana la nervi , ca un prunc si-a varsat sucul rece pe ea . Idioata a fugarit un copil de cinci ani tot strandul , cu flacari care ii ieseau pe nari . Cativa turisti erau gata sa cheme eutanasierea... 
 Elora s-a pus sa mediteze langa un copac , spunand ca vrea sa-l simta pe Dumnezeu...singurul lucru care l-a simtit a fost un gainat de porumbel... Mary...pai...ea..e..ea.. Mary numara fasciculele din apa piscini... 
 Cand mi-am intors privirea de la cartea care ma prefaceam ca o citesc ca sa par desteapta , l-am vazut pe Caden doar in slip...
 -Ajutorrr ! Ochii mei ! Asa horror ! Am inceput eu sa tip gesticuland cu mainile .
Baiatul s-a pus cu mine si Xenovia pe prosop .
-Misto costum Xeno , iar tu Kim... ce fel de scandura esti ? Incepu acesta sa comenteze. In clipa aceea imi venea sa-i bag degetele in ochi , sa ii scot si sa-i arunc in apa !
  Ciupercuta s-a uitat putin la el mirata , apoi la mine , apoi iar la el , iar Forti i-a facut cu ochiul. Am injurat in limbi care nu stiam ca exista. 
Ciupercuta a plecat la baie . Sper sa cada in WC si sa ramana acolo . 
-Caden , ce i-ai spus atunci la Xenovia la ureche ? 
Acesta s-a panicat si s-a uitat in alta parte , puteam observa cum zambeste. 
- Tsc , pe mine m-ai sarutat nu pe ea ! 
Omg , aceste cuvinte mi-au iesit pe gura fara voia mea. Forti se uita uimit la mine . 
 -Si ce o sa faci daca aflii ce i-am spus ? Intreba apropiindu-se de fata mea. 
 -Am mai multe motive sa va asasinez. 
 - E bun si raspunsul asta...cred. I te-am prezentat.
 -Prezentat ? Nu puteai sa spui cu voce tare : Proasta aceea e Kim ?! 
- Nu... i-am spus asa : fata aceea e iubita mea . 
Cred ca m-am facut mai rosie ca un rac la fata. 
Caden si-a apropiat incep buzele de ale mele si m-a sarutat. A doua oara ! 


>///< gata capitolul :3 parere ?



Secretele culorilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum