Culoarea mea - Concurs !!!!

3.4K 191 33
                                    

Ba Rainbowistilor ! Trageti un ochi si pe la noua mea carte , e opusul acestei carti , in aceasta carte personajul principal e Kim o fata mai stangace , amuzanta fara vocea , careia ii place sa ajute , iar in noua mea carte Forced to kill- Creepypasta , personajul principa e o fata Kat , care mereu a stat singura , curoajoasa , plictisita si singuratica . Deci concluzie Kim este opusul lui Kat . =)))) A si la sfarsitul capitolului v-am promis un CONCURS !!!!! O sa va pun cateva intrebari din toata cartea , iar cine raspunde primul corect va fi bagat in carte sub forma unei culori ( din cele disponibile desigur ) . Lectura placuta

- S...s..sacrifici umane ? C-cum e posibil ?! Nu ma balbaiam pentru ca asa sunt eu ma balbaiam pentru ca plangeam in hohote mai ceva ca un copil mic care a cazut in treaba mare . Prietenii mei or sa moara si eu nu pot face nimic ? Mai bine nu aflam ca sunt o culoare , mai bine ramaneam la viata mea plictisitoare !
Se auzeau batai in usa autobuzului , era Edana nervoasa ca ii este foame si usa e incuiata .
- T..te-terog , zise Elora , nu le spune ca ai aflat , le-am promis ca nu iti spun , te rog nu-i intreba nimic ...
Inainte sa mai spuna ceva am luat-o pe Elo intr-o imbratisare puternica . Am plecat in cel mai intunecat colt al autobuzului si m-am prefecut ca dorm . Caden deschise usa automobilului cu forta .
: Care a incuiat usa ? Striga acesta nervos . Vazand ca dorm a incetat sa mai zbiere si s-a asezat langa mine . Ma abtineam sa nu suspin din cauza lacrimilor . Am plecat repede de langa el ca sa nu vada ca plang si m-am luat la vorba cu soferul . L-am intrebat daca are copii , cum il cheama cat 100 si ceva de ani are , dar nu mi-a raspuns. Dintr-o data autobuzul se opri brusc , arucandu-ma cu capul in parbriz . Cred ca mi-am spart mufa ... Toti s-au ridicat in picioare , doar eu stateam lesinata pe jos , intr-un final cu greu m-am ridicat . I se deschise capul soferului , adica i se deschise cutia craniana de unde a iesit o alarma de politie deaia rosie . Ochii i s-au aprins , a deshis gura si fara sa o miste scotea un sunet de ambulanta . Deci totul devine din ce in ce mai ciudat ... Sofer robot , sincer incep sa nu ma mai surprinda chestile astea ...
- Ce se intampla ? Am intrebat eu.
-Suntem atacati , mi-a raspuns Mary fara o expresie anume pe fata .
Din afara soselei s-au ivit patru ... patru ...aa...a...patru...chesti , Erau toti gemeni , aveau minim 4 m , semanau cu niste ursi doar ca umblau pe doua picioare , din gura le curgea saliva , irisul ochilor era negru iar pupila rosie . Blana lor avea o culoare caramizie , coltii cred ca erau din diamant , sa nu mai pomenesc de ghiarele lor care aveam aproape un metru .
- Nu avem ce face , trebuie sa luptam . Cand a spus asta mainile Edanei au luat foc , ochii i s-au facut rosii iar parul i s-a ridicat in aer .
-WOW ! Am exclamat eu  .
-Ce esti asa surprinsa ? eu pot mai mult ... Mi-a reprosat Caden , parea gelos pe Edana . Si el si-a schimbat forma , parul i-a devenit lung , pana la mijlocul spatelui , un ochi ii era alb iar unul negru si pe langa picioare i se invarteau valuri de energie .
-Randul meu , a spus Mary plictisita . Nici ea nu era mai prejos ,pe parul ei lung si albastru au aparut tot felu de ecuatii matematice , pielea i sa albit si au aprut pe ea niste simboluri in alta limba , ochii ei albastri au devenit albi .
- Acum , eu , eu , eu , a exclamat Elora fericita . Parul pana la umeri i s-a alungit pana la genunchi , pe ea a aparut o roba alba de maicuta cu semnul crucii pe spate , iar pe langa ea pluteau tot felu de cruciulite de aur , care sclipeau mai tare ca soarele stralucitor de pe cer .
Am ramas cu gura cascata , eram incremenita , nu stiam ce sa mai spun , pana cand Elora mi-a atras atentia :
-Kim , grabste-te trebuie sa luptam , ia-ti si tu forma de culoare .
-F-forma de culoare ? C-c-cum fac asta ?
- Nu te mai balbai ! Cauta violetul in interiorul tau si lasa-l sa puna stapanire pe tine .
Am inchis ochii iar gandul meu a inceput sa strige ca din gura de sarpe : ,,pssss-psss-psss , forma mea de culoare , unde esti ? Iti dau 5 lei daca apari , hai pis-psi-pis ,, . Cand mi-am deschis ochii m-am uitat in oglinda retrovizoare a autobuzului si am ramas uimita . Parul mi sa mai deschis la culoare , ochii mi-au devenit mov cu niste stelute inauntru parca erau o galaxie cu stele infinite . Hainele mele obisnuite au fost inlocuite de o roba lunga pana in pamant , violet cu niste inscriptii in alta limba pe spate . Varful capului mi-a fost acoperit de gluga robei , iar in mana mea se afla un baston din lemn , sfarsinduse cu un cap de sarpe . Bastonul acela avea atata putere ... (imagine)
-Wow , a aexclamat Caden , dupa ce si-a dat seama ca tocmai a zis intr-un fel ca arat bine a schimbat repede subiectul :
-Deci ce facem ? Luptam sau stam ?
-Fiecare se ocupa de cate un monstru , a incuvintat Mary .
- Eu voi sta aici, a adaugat Elo , sa am grija de voi daca sunteti raniti .
Toti am iesit din autobuz. I-am despartit pe monstrii pentru a putea sa-i luam cate unul .

Mary pov .

M-am schimbat in culoarea mea , albastru ,am iesit toti din autobuz . Mi-am ales victima . M-am indreptat cu pasi repezi spre monstrul acela . M-am oprit in fata lui si am inceput sa rostesc o incantatie in egipteana veche . Concentrandu-mi toata puterea in maini am deschis un camp de forta din alta galaxie. Era un cerc albastru facut doar din ecuatii matematice . L-am bagat pe monstru in cerc , acesta stranganduse tot mai mult , pana ce a disparut cu tot cu dihania aceea . Eu mi-am terminat treaba ...

Edana pov .

Sunt asa fericitaa , de cand asteptam sa lupt ! M-am dus spre monstrul meu . Stateam fata in fata cu el , ardeam , la propriu de nerabdare sa-l fac bucati . Animalele Juviei ma distreaza . Mi-am deschis aripile de pheonix , acoperite cu foc , m-am rindicat in aer si am plonjat ca un vultur spre el . Inainte sa ajung la el mi-am inflacarat mainile si l-am terminat dintr-o lovitura .

Caden pov .

Kim , chiar arata bine in forma de culoare , nu pot sa-mi iau ochii de pe ea ... Stai ! Ce tot gandesc ?! Aici vorbim de Kim , fata aceea incapatanata , stangace si enervanta , dar totusi ...
Inainte sa-mi dau seama creatura aceea m-a aruncat intr-un copac . Firar si cand nu e cu mine fata aceea imi distrage atentia ! M-am indreptat nervos spre prada mea . Mi-am strans puminii . Din maini au iesit niste umbre care l-au incolacit pe monstru . Am dat cu pumnu in pamant facandu-l pe acesta sa se crape , am aruncat creatura , iar cu mainile goale am inchis pamantul in urma lui .

Kim pov .

Toti sunt asa puternici . Oare eu ma pot masura cu ei ? Nici nu-mi cunosc puterile ... M-am dus cu frica spre monstrul meu . Nu aveam incredere in mine ca pot face asta . Ochii lui plini de furie ma priveau . Din instinct am ridicat bastonul in aer , iar din acesta a iesit o lumina puternica mov . Am indreptat bastonul spre monstru . Lumina s-a dus val vartej spre el taindu-l in doua .

Gata capitolul de azi =))) , acum inainte sa scriu intrebarile la care voi trebuie sa raspundeti corect pentru a intra in cartea mea sunb forma unei culori , va rog trageti cu ochiul la cartea prietenei mele e super misto si perversa , ( are-u-kidding-me ) pwp :* sa incepem cu intrebarile ( cel care raspunde primul si CORECT , castiga ^^ )

1. Ce parere ai despre acest capitol ?
2. Ce-ti place si displace la cartea mea ?
3. Cum il cheama pe fratele lui Kim ?
4 . Ce parere avea Kim cand la vazut prima oara pe Caden ?
5. Care este primul monstru cu care s-a luptat ea ?
6. Ce i-a daruit Fauna de mancare lui Kim ?
7. Cine este Doamna Maimuta ?
8. Ce reprezinta violetul ?
9. Ce s-a intamplat in copilaria Edanei ?
10 . Caracteriziaz-o pe Kim in minim 5 cuvinte .
11. Care e personajul tau preferat din cartea mea ?
12. Ce porecla are fiecare personaj ? ( trebuie sa scrieti doar cele care au porecla sau prescurtare ^^)

Secretele culorilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum