Nirvana \ Partea 1

1.4K 147 28
                                    

Pentru ca va iubesc v-am pregătit un capitol mai lung si l-am postat mai repede :3333333 Mulțumesc ca sunteți fani adevărați!

-Kim...Ai dormit un an întreg...
Cred că în momentul acela aveam o față gen :"Hai ca tu mă minți!"
-C-cum de ce așa mult ? Ce s-a mai întâmplat ?!
Edana s-a apropiat de mine , mi-a pus mana pe umar ,si privindu-mă în ochi mi-a zis :
-Arthur , fratele tau e bine , dar de fiecare dată când noi plecam , cineva venea în sală la tine și îți lăsa un buchet de trandafiri...
-Eh ? Ați lăsat pedofili lângă mine ?!
-Pedofil îi zici la tac.tu ? Mi-o taie Caden . Tatăl tau te vizita , părea îngrijorat...
-Îngrijorat ?! Omul ăla e mai rău decât Doamna maimuță , și aceea e o maimuță diabolica !
- Cine ?
-O , am uitat , voi nu știți de diavolul acela . Haideți să nu mai discutam de tata ! Caden , copil de nigga , adu-mi ceva de mâncare ! Strig eu către băiat , care mototolea o bucată de fier .
După un timp apăru cu o tava cu ombleta , castraveți murați și orez...
-Mda , perfect ! Mi-ai adus fix ce urăsc cel mai tare...
- O ? Serios ? Nu știam ! Spuse acesta cu o față gen "Momentul răzbunării!"
Nu apuc să desfac murăturile ca un ciocănit puternic se aude in ușă .
Mary a mers să deschidă dar nu era nimeni , doar o cutiuță mica de lemn . Ne-am adunat toți în jurul ei . Înăuntru se afla o piatra gri.
-Ce e asta ? Întreba Caden atingând-o . Dintr-o dată camera a început să lumineze , orbindu-ne pe toți . După câteva secunde se opri .
-C-ce sa întâmplat ? Întreb confuză .
-Nimic...cred , îmi răspunse Edana tinandu-se de cap .
-Elora !! Ce ai pățit ? Urla Forți începând să... plângă ?!?!
Elo stătea intr-un colt , scriind tot felul de ecuații matematice , și tot șoptea ceva în latină...
-Avionaseee !! U ! De ce am doua picioare ! De ce am parul albastru ? Striga Mary cu un zâmbet mare pe buze , in timp ce se învârtea ca un titirez .
-Ce naiba se întâmpla !? Spun în timp ce lovesc masa de fier cu pumnul , aceasta sfarmandu-se în mii de bucatele .
- Nu se poate ! E Nirvana ! Nirvana e o piatra care schimba puterile culorilor intre ele ! Începu să explice Edana . Elora și-a schimbat comportamentul si puterile cu Caden , el cu tine , Mary cu Elo și eu sunt eu ! Ciuda proștilor !
-Pf ! Adică , Forți a devenit o măicuță fără pic de putere ? Încep eu să rad pe seama lui .
-T-te rog , tu nu mi vorbește urat ! Începu acesta să se miaune .
- Cum ne revenim ? Nu vreau să am temperamentul unui tigan !
-Păi... trebuie să găsim cealaltă piatră, surata Nirvanei , care se află ...daca țin bine minte...Intr-o peșteră plină de monștrii . La drum !
-Stai ! Nici nu ne știm folosi puterile !
Si e clar pentru că Mary a încercat să respire intr-un pahar cu danonino...iar Caden tot încerca să-l aducă la viață pe dinozaurul de pe cutia de actimel...

Secretele culorilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum