Stai ... stai o clipa ... ce ?! Lupta s-a terminat in cateva momente , i-am invins , dar sunt obosita... parca as fi luptat 10 ore ...
- Ce ? De ce a durat atat ?
- Pentru ca , imi raspunde Edana , cand ne transformam in 'culori' ne folosim aproape toata energia intr-un atac puternic .
- A , asta are sens !
- Pentru tine nimic nu are sens , a incuvintat Caden .
- Totusi Cad , ce te-a distras atat in cat ai fost lovit ?
-Nimic !
-Minti !
-N-nimic , nu e treaba ta !
Sigur a fost ceva rusionos , era rosu ca parul Edanei . Ne-am transformat toti inapoi in oameni , chiar daca eu as mai fi vrut sa raman in forma de ''culoare'' ...
-Wow , ce tare ! Ce sunteti voi , un fel de magicieni sau vrajitori ?
Din tufisuri a aparut un baiat cam de 16 ani , cu parul portocaliu , ochii caprui si cu piercinguri negre pe fata . Era imbracat cu un tricou cu un inger pe care scria ''Darkside'' , o pereche de blugi albastrii si niste adidasi albi . (imagine). Avea ochii sclipitori si parea ca a vazut toata lupta noastra deoarece zambea intruna .
-Aaaa !!! O Doamne, ce perfect ! Am strigat eu .
-Tu cine naiba esti ? A reprosat Caden , Hai dispari !
-Cad , inceteaza , e doar un baiat ... l-a linistit Elora .
- Nu e orice baiat , e ... e.. a inceput Edana sa-l miroase .. ciudat ... e portocaliu !
-Stai ce ? Plodu asta e portocali ... pf ...
Nu am bagat in seama insultele lui Cad aduse baiatului si m-am dus la el sa facem cunostinta , am intins mana iar acesta a zambit . Ceva imi spune ca vom fi buni prieteni .
- Buna , eu sunt Kim , reprezint violetul !
- Hei , hei , eu sunt Olec !
-Olec, e nume chinezesc , nu ?
-Nu , cap de rata , e unguresc . Caden iar se baga in seama .
- Tu nu te baga !
- De ce nu ? Esti prea buna cu puradeii !
- Nu e puradel fraiere !
- Cred ca putem sarii peste o culoare ! El nu vine cu noi ! Urca sus sau te bat !
- Nu ! El vine cu noi ! Esti cea mai rea persoana pe care o cunosc !
- Asa sunt eu ! Nu-mi pasa de tine , imi pasa numai de mine ! Nu ma intereseaza daca mori , daca te pierzi sau daca esti ranita !
- B-bine ! Te urasc ! Nu mai vorbi cu mine fraiere !
- Bine , de acum suntem niste straini !
-Bine !
Pff .. cand am crezut ca s-a schimbat , m-am inselat , il urasc ! Atunci de ce am lacrimi in ochi ? L-am luat pe Olec de mana , l-am tarat pana la autobuz si l-am trantit pe un scaun si m-am pus langa el , undeva departe de Caden ! Stai... asta nu se numeste rapire ?!
- S-scuze am facut asta de nervi ! N-nu te rapim trebuie doar sa vii cu noi , adica arat eu a rapitor ? Aaa... o sa-ti explic tot, promit !
- Nu e nevoie sa-mi explici , stiu tot , esti usor de citit .
-...de... citit ?
- Da , inca din copliaria am observat ca sunt mai ... special ... adica pot citi gandurile oamenilor si sa le schimb , insfarsit am inteles de ce .
Wow , citeste ganduri ... misto ... poate sa le schimbe ...
-Olec ! Te rog fa-ma sa uit ca prietenii mei o sa moara , te rog !
- Bine ....... Ai uitat ?
- Ce sa uit ?
-Bun , a functionat .
-Ce sa functioneze ?
- Nimic ...
Era asa vesel , zambea intruna . Nu stiu de ce dar cand ma uita la el ma calmam ...
- S-scuze daca ti-am facut probleme cu iubitul ...
-I-i-iubit ? Caden nu e iubitul meu ! E un strain pentru mine !
-Daca zici tu ...
-Am ajuns ! A anuntat Elora vesela .
Ne-am cazat la un hotel de 3 stele din capitala Germaniei . Mary ne-a anuntat ca fetele vor sta intr-o camera iar Olec si Caden in cea de alaturi . Olec si Cad intr-o camera ? Se va lasa cu cadavre ...
Ne-am pus toate in paturi , in camera baietilor nu se auzea nimic ... unul dintre ei e mort ori s-au calmat ... nu stiu de ce dar m-as duce pe prima varianta . M-am dus sa verific cu scuza ca vreau sa vorebesc cu Olec . Am batut la usa . Nimic... ciudat . Am deschis usa si l-am vazut pe Olec dormind bustian . Cad nu era de gasit . Sincer ma asteptam sa-l gasesc pe Olec mort pe podea , plin de sange iar pe Caden intr-un colt din camera cu un cutit in mana ranjing malefic . Dintr-o data mi s-a facut pofta de branza , am vrut sa ma duc la bucatarie dar m-am impiedicat de scari si m-a lovit la picior , tot era numai sange . Pe langa mine a trecut Forti .
- Cad , te rog ajuta-ma , ma doare rau !
- Cine esti ? Nu te cunosc ! Privirea lui era rece ...
- T-te rog !
- Sa te ajute Olec ! Plec .
M-am ridicat in picioare cum am putut . Adica sprijinindu-ma de bara de la scari si i-am tras o palma de toata frumusetea , desigur cu lacrimi in ochi . Cred ca cazatura mea gratioasa ca o balena sufocata l-a trezit pe Olec . A venit repede la mine si m-a ma ajutat sa stau in picioare , apoi sa urc . Il urasc pe Caden ! E asa un egoist ! NU ... E o fiinta fara sentimente si rece ca gheata . M-am saturat ... renunt ... nu mai are rost sa continui , maine plec acasa , nu ma mai intereseaza culorile , nimic , plec , TOTUL S-A SFARSIT ...
Castigatorul concursului a vrut sa fie portocaliu ^^ . Va multumesc tuturor pentru urari :* <3 ...App : la cat de impiedicata sunt am cazut pe scari , m-am rostogolit de 3 ori , am dat cu mufa de asfalt , iar acum tot piciorul meu e bandajat :))) . Si inca ceva ... mie imi plac mult animeurile si sunt otaku :3 Cine vrea sa-mi scrie sa vorbim despre anime , si altele :)) Haideti bai renbowistilor ca nu musc :))) A ! si sper ca capitolul nu v-a intristat ...
CITEȘTI
Secretele culorilor
FantasíaV-ati intrebat vreodata ce semnifica fiecare culoare ? Kim a aflat ce semnifica negrul , albastrul , albul si in final violetul . Aceasta trebuie mai intai sa inteleaga aceste culori . Negru- autoritate,putere ----Caden Albastru- intelep...