Atunci ceva il încolăcește pe Caden de picioare ... era ... era un anaconda , sau cel puțin așa părea . Era mare avea in jur de 30 m lungime si 10 m grosime . Avea solzii albi si niste ochi galbeni fara pupile, înfiorători . Caden s-a întors spre mine si a strigat :
-Fugi ! Atunci când m-am uitat la el in spatele lui au apărut inca doi șerpi care arătau la fel . Vine familionul .
Amândoi am fugit mancand pământul . De fapt spațiul . Cel mai ciudat lucru era ca ma aflam in spatiu si totuși sub picioarele mele parca era o podea solida pe care puteai sa mergi .
In timp ce fugeam in gol m-am împiedicat si cred ca la cădere am înghițit o constelație . Sa nu va speriați daca la noapte când priviti stelele nu vedeți carul mic . Sa știți ca e in perioada de digerare la mine in stomac .
- Deschide un portal ! Gardienii sunt aproape ! Spune Caden în șoaptă .
- Ce ?! Un portal , da cine mă crezi ?
- Nu te prosti si concentreaza-te ! Imagineaza-ti locul unde vrei sa mergi ! Eu o să-i țin ocupați !
Cad ( prescurtarea ) s-a oprit . Șerpii se deplasau cu o viteza uimitoare . Unul dintre ei a vrut sa sara pe el . Cad l-a prins de coada si cu doar o mana la aruncat in celelalte doua creaturi . Ce e asta ? Cata putere poate avea băiatul asta ? Șarpele cred ca cântărește in jur de 1 tona . Cred ca de acum am să-i spun forți .
Vroiam sa scap de aici cu orice preț . M-am gândit la un loc frumos însorit cu animale si pajiști cu flori . Eram speriata nu știam ce sa fac simțirăm cum lacrimile mi se preling pe obraz . In spatele meu se afla o ușă neagra .- Intra pe ușă vin si eu imediat ! A strigat Caden la mine .
Nu a trebuit să-mi spună de doua ori . Am intrat cat ai zice "pește" . Am ajuns exact une îmi imaginasem . O pajiște cu flori si un soare strălucitor pe cer . Tot ce mai ramane de făcut era sa-l aștept pe Forți . Sincer , o parte din mine spera sa fie in timpul de digerare in stomacul unuia dintre cei trei anaconda .
Dar visurile nu se pot împlini mereu . Caden apăru pe ușă nevătămat , fara nici-o zgârietură .
- Explica-mi ce se întâmpla ! Spun eu speriata .
- Bine , fii atenta spun doar o data ! Ma numesc Caden Black . Sunt culoarea negru . Pe lumea asta exista multe lucruri pe care nu le știi si uneia ca tine i-ar lua un deceniu ca sa le învețe !
- Hei ! Nu ma face proasta Forți ! Spun eu împletind iarba . Cred ca arătăm ca o proasta .
- Taci si asculta ! Acum 1000 de ani pe aceasta planeta a aterizat un asteroit in toate culorile . A omorât mii de oameni . Acel asteroid s-a sfărmat in 11 pietricele fiecare de o culoare diferita : roșu , galben , negru , violet , verde , gri , alb , roz , portocaliu si maro . Aceste pietricele au intrat in cate un om . Oamenii care dețineau asteroidul in ei s-au adunat dintr-un loc mai retras pentru a discuta de cele întâmplate . Parul lor a devenit de culoarea pietricelei respective. Dar nu doar asta s-a întâmplat , ei au descoperit ca sunt "mai speciali " . Aveau puteri care îi defineau .
- Stai puțin ! Ce legătură are asta cu mine ? Imntreb eu curioasa si plictisita rău .
- Tu ai in tine acea putere speciala . Mai exact piatra violet . Ai puteri ascunse . Poti face magia reala ! Oamenii aceia care au trăita acum mult timp aveau aceleași puteri ca noi . Noi suntem urmașii lor . Dar ceva s-a întâmplat . "Darul culorilor" a pus stăpânire pe Lullaby , culoarea gri , care din cauza cum arata a ajuns in întuneric , promițând sa ne distrugă pe toți .
- Unde sunt celelalte culori ?
- Sunt pierdute . Nu stiu ce fel de putere dețin . Eu , Elora , Mary si Edana avem o misiune , sa reunim celelalte culori pentru a învinge griul .
- Tu ce putere ai ? O să-mi para rău ca am întrebat .
- Eu sunt autoritatea si puterea .
Asta explica de ce atunci când îmi spune ceva nu ma pot impotrivi sau de ce are atata forță .
- Edana , Elora si Mery ce puteri au ?
- Ele...
Sper ca nu v-am plictisit :3 Cine vrea Next ? :)))
CITEȘTI
Secretele culorilor
FantasíaV-ati intrebat vreodata ce semnifica fiecare culoare ? Kim a aflat ce semnifica negrul , albastrul , albul si in final violetul . Aceasta trebuie mai intai sa inteleaga aceste culori . Negru- autoritate,putere ----Caden Albastru- intelep...