Hei ! stiu ca am spus ca postez capitolul vineri dar am rămas cu traume după ce ForestFairy_58 m-a amenințat la școală cu caietul de mate si cu o rigla . Eu nu o pot amenința cu nimic pentru ca fiindcă ea se pricepe la toate materiile >.< ¡ App sa aruncați o privire la cartiile ei sunt G.E.N.I.A.L.E !!! Ea ma obligat sa ma apuc de wattpad , deci fara ea eu nu as fi existat . Si da , ma obligat ! :))))
Capitolul cred ca o sa fie gata intr-o ora pentru ca fiindcă joc Mentin in timp ce il scriu :))) .- Elora reprezintă albul . Are puteri vindecatoare , de asemene este cea mai credincioasa persoana pe care o cunosc .
- Dar fata aceea cu par roșu care m-a furat ? Spun eu curioasa foc .
- O cheamă Edana . Ea poate controla focul si nu-i place sa piardă nici odată. E roșu .
- Si cealaltă ? "Poate putem forma o echipa de superi eroi ! Ar fi mișto , ne-am numi Culorile buclucașe . Probabil daca Forți ar auzi de ideea mea m-ar da de mâncare la câini " Spun eu in gând .
- "Cealaltă" e Mary . Mai pe scurt albastru . E cea mai deșteaptă persoana din lume . Știe toate limbile pământului . Ea e timida si nu prea ii place sa comunice .
- Atunci la te ajuta sa știi toate limbile pământului ? Adaug eu dandu-mi ochii peste cap .
Caden mi-a aruncat o privire ucigătoare si am auzit un mârâit printre buzele sale . Băiatul asta chiar are probleme cu furia . Daca mai zic ceva greșit cred ca o sa-i crească tensiunea . Îintr-un final am deschis gura nesigura :
- Si acum ce ?
- Si acum o sa mergem sa căutăm următoare culoare de pe lista . Aceasta fiind verdele . O să-l căutăm in Jungla Amazoniana . Daca avem puțin noroc ai sa te pierzi sau o sa fii mâncata de un animal . Mi-a răspuns Caden.
- Nu am sa vin ! Vreau acasă ! Părinții mei nu stiu nimic ! Or sa ma dea dispărută !
- Părinții tai stiu ! Deja ești in "misiune". Nu mai poți da înapoi ! A început Forți sa urle la mine .
- Ok , dar ...
-Dar ce ?!
- Cum ajungem acasă Domnule știe tot ?
- Pai ... Deschizi un portal spre Jungla Amazoniana . Acolo ne vom întâlnii peste trei zile cu Elora , Edana si Mary . Daca avem noroc vom găsi înaintea lor verdele . Spune Caden foarte plictisit .
- Cee ? Nu ! Nu stau trei zile cu tine dintr-o jungla nici sa ma obligi !
- Deschide portalul . Acum !! Ultimul cuvânt a sunat așa de tare încât din instinct am deschis un portal .
- Ști ceva Caden ? Ai adus religia in viață mea , pana sa te întâlnesc pe tine nu credeam in Iad !
- Mulțumesc , ma flatezi !
- Arghh ... Am scos un mic mârâit .
Amândoi am intrat prin portal ajungând in celebra jungla unde puteai foarte ușor sa fi manacat de un animal . Pana si furnicile erau periculoase acolo . Am ajuns langa un râu , spre surprinderea mea foarte frumos . Pe lângă era inconjurat de copaci si liene foarte groase . Cerul era senin ,plin de soare . Se auzea ecoul animalelor terorizate așa de tare încât am crezut ca urlau pentru ca l-au văzut pe Caden .
Acum tot ce mai era de făcut e sa aștept trei zile intr-o jungla plina de primejdii , cu un parazit devorator de speranțe pe nume Caden .
Va place ? Continui la 5 păreri ^^ . Următorul capitol o sa fie mai lung si plin de acțiune ! Mi s-a urcat Metinu la cap :))) .
CITEȘTI
Secretele culorilor
FantasyV-ati intrebat vreodata ce semnifica fiecare culoare ? Kim a aflat ce semnifica negrul , albastrul , albul si in final violetul . Aceasta trebuie mai intai sa inteleaga aceste culori . Negru- autoritate,putere ----Caden Albastru- intelep...