Doamna maimuta

3K 217 23
                                    

   Nu pot sa cred ! Am mers trei ore cu  Caden prin jungla . Cred ca nu am parcurs nici sfertul sfertului din ea . Simt ca ma lăsa picioarele .  Ce e așa de greu sa găsești o fata in jungla ?!

  - Nu mai pot ! Hai sa ne odihnim !

- Da buna idee ! Eu ma odihnesc tu o cauți .

- E o "ea" ?

- Nu stiu !

- Dar ai spus ca O caut . Am pus apoi accentul pe "o" .

- Spune-i cum vrei . Dar roaga-te sa nu fie un "el" . Ar fi șanse să-l vedem pe Tarzan in tanga .

  Am înghițit in sec . Muream de foame si de sete , iar picioarele mele urlau de durere .

- Hai sa ne despărțim , o vom găsi mai repede .

-  Iar ai spus "o" . Si ... stai ... Ce ?! Sa ne despărțim in jungla Amazoniana ?! Tu cred ca vrei sa scapi de mine !

- Nu asta era intenția... A spus Caden cu un zâmbet malefic pe fata .

- Fii atenta : Ne vom despărții , iar daca nu găsim nimic ne întâlnim peste doua ore aici . Tu trebuie doar sa deschizi un portal care duce fix in locul asta . Ok ?

- Bine...

   Caden a mers in josul răului iar eu in amonte . Muream de foame . Am parcurs vreo trei kilometri pana am dat de o tufa cu ceva fructe ... cred .

La ce foame purtam in mine as fi putut manca si frunzele tufei .  Oare mor daca iau un fruct ?  Acele fructe păreau așa de delicioase !  Erau negre si coapte . 

   M-am apropiat sa iau una când de undeva se auzi un glas vioi si pitigaiat :

   - Daca vrei sa mori nu ai decât sa mănânci .

M-am întors brusc sa vad cine a vorbit . M-am uitat peste tot dar nimic .

    - Sunt aici sus !

Mi-am aruncat privirea in copac . Era... o maimuță ?!

   - Cred ca am halucinații . O maimuță vorbește cu mine ...

Am spus eu puțin derutata .

   - Nu , nu ai ! Chiar ma poți înțelege , prin magie . Ai abilitatea sa vorbești cu animalele .

   - Serios ? Am întrebat eu uimita .  Daca ma întâlnesc cu un șarpe sau vre-un prădător , macar stiu ca putem negocia sa nu ma mănânce .

  - Ha ha ha ! Buna gluma !

  - Auzi domnule maimuță n-

  - Doamna ! A exclamat "doamna" maimuță nervoasa .

- Scuze . Nu știi unde pot găsi un om aici ? Așa care arata mai ... special ?

  - Desigur ! Cauți verdele nu ? Te pot ajuta , dar am nevoie de ceva la schimb .

   - Ti-l pot da pe Caden ! Oricum nu-i voi simți lipsa .

   - Nu încerca sa ma mituiești !

   - Atunci ce vrei ? Bani nu am !

   - Vreau sa ma ajuți cu ceva ...

  - Tanti ... Ai savarine ? Am intrerupt-o eu din cauza burticii mele care cerea disperata mâncare .

  - Savarine ?!  Nu cunosc nici-o Savarine .

  - Savarina este o prăjitură .

Maimuță s-a uitat dubios la mine . Am uitat ca in jungla nu exista prăjituri . 

   - Știi tu ... Papa bun ... Hrana ... Mâncare ... Preparate ... Nu mai pot de foame femeie dă-mi un mar ceva !!

   - Ea are mere si multe fructe . Si nu trebuie sa te crizezi sau sa urli ca o sa atragi prădătorii !

  Din cate se pare ea urla mai tare ca mine . Si din prima propoziție cu " Ea " am înțeles ca se referea la verde . Urăsc sa spun asta . Caden avea dreptatea , e o "ea " . Oare poarta tanga si e Tarzan in varianta feminina ?

Secretele culorilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum