Melo

1.8K 143 28
                                    

Ma bucur ca va place cartea mea :3 Hai cu un nou capitol :

Ultimul lucru care mi-l amintesc e că m-am aruncat în portal...Oare am murit ?
-Hei , fetițo , mă auzi ? Mă întreabă o voce blândă de băiat .
Încerc cu greu să-mi deschid ochii , în fața mea afisandu-se o lumina orbitoare . După aceea vad un băiat , foarte frumos , cu par roșiatic și ochii albastri . Era deasupra mea și părea îngrijorat .M-am îndrăgostit .
-Omfg ! Am ajuns în Rai ! Și ia zi băiatu , mergem si noi la o cana de agheasma ?
- Nu ești moartă ! Eu sunt Melo , prima culoare roșie . Îmi replica acesta , zâmbind .
-Eh?! Adică m-am îndrăgostit de Edana varianta masculina ?!
-Mda...Nu pot să cred ca Onessa s-a reîncarnat în ... da !
- De ce strămoșul meu are nume de ciocolată expirata ? Unde sunt ?
- Ești în... nici eu nu sunt prea sigur , dar ai distrus Lullaby și e timpul să te întorci pe Pamant la prietenii tai .
-C-ciocolata expirata ?! Cine te crezi copila ?!
Se auzi o voce de femeie , clar supărata . Lângă Melo apăru o fata , cu par violet , mai închis decât al meu si cu un temperament mai agresiv .
- Ete fâs mamaie ! Spun eu ridicandu-mă și privind în jur .
Lângă bine mai erau câțiva oameni , celelalte prime culori...(Imagine la media)
-Haide , e timpul să pleci , Kim ! Spuse Melo , apoi îmi dădu un scurt sărut pe buze .
Totul a devenit negru . Când mi-am deschis ochii a doua oară mă aflam intr-o cameră de spital .
Ușa fu trântită puternic de un Caden palid și cu ochii roși , în spate urmat de Elora , Edana și Mary . Am izbucnit in lacrimi când am văzut că toți sunt bine !
-Kim ! Te-ai trezit ! Au strigat toți în cor venind la mine să mă îmbrățișeze .
-Scuze , Caden , te-am înșelat cu Edana în varianta masculină .
- Ai făcut ce ? Se uitară toți ciudat la mine .
M-am decis să le spun tot despre Melo și ceilalți .
-Cat timp am dormit ? Ma trezesc să întreb .
Toți au lăsat capul in pământ .
Mary a spus cu vocea tremurândă :
-.....

Primul capitol e mai scurt , dar celelalte vor fi mai lungi :))) părere ?

Secretele culorilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum