💸Tony Stark💸
W restauracji Lizz. Mieliście tylko zrobić i zjeść kolację, ale po kilku pocałunkach spaghetti nagle przestało być ważne i zostaliście w kuchni dłużej, niż planowaliście. Jak się okazało po fakcie Simon wpadł zabrać jakieś dokumenty i musiał czekać, aż skończycie. Miałaś cichą nadzieję, że niczego się nie domyśla, ale gdy puścił ci oczko na odchodne wiedziałaś, że będzie się z tego śmiał i non stop wypominał.
🇺🇸Steve Rogers🇺🇸
W warsztacie narzeczonego Marka. Któregoś dnia odstawialiście motor Steve'a na przegląd. Chłopak poprosił was, żebyście poczekali aż wróci z lunchem, a że obojgu z was się nie spieszyło zostaliście w warsztacie. Najpierw rozmawialiście, potem Steve grzebał coś w motorze.
A potem to już samo poszło.🏹Clint Barton🏹
W pomieszczeniu socjalnym obok sal treningowych. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że jedną ze ścian było lustro weneckie i staliście się przypadkowymi obserwatorami lekcji łucznictwa starszego małżeństwa, które co chwila skradało sobie pojedyncze pocałunki.
🐍Loki🐍
Jesteś nauczycielką w szkole więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby odrobinę się zabawić w składziku. O ile sam stosunek był przyjemny to grom kurzu dookoła i przewalające się miotły były rozpraszające.
⚡Thor⚡
W kuchni na blacie. I choć nie jest to najdziwniejsze miejsce, w którym można uprawiać seks to dla was było to bardzo szalone. Warto dodać, że zapomnieliście o przygotowywanej kolacji i spaliliście kurczaka.
🕷️Peter Parker🕷️
Jesteście w fazie ponownego zaufania i poznawania siebie nawzajem więc na razie nici z seksu. Kiedy jednak byliście jeszcze razem to odważyliście się na seks w kinie. Spokojnie, byliście sami na sali.... chyba.
❄️Bucky Barnes❄️
W jacuzzi. Siłownia, w której pracowałaś była dość ekskluzywna, więc obok sal do ćwiczeń były sauny i jacuzzi. A że Bucky zdobył do nich klucze, by "odpocząć" po treningu pierwszym co zrobił było zabranie cię właśnie tam.
🐆T'Challa🐆
W kopalni vibranium...
Pozostawmy to bez komentarza...✨Stephen Strange✨
Odrobina przyjemności jeszcze nikomu nie zaszkodziła. A gdyby tak zrobić to w pralni? Wpadliście razem na ten pomysł. Nie można jednak zaprzeczyć, że siedząc na wirującej pralce seks wydaje się jeszcze bardziej przyjemniejszy.
🎶Peter Quill🎶
Szopa z narzędziami przy domku letniskowym Andreasa. Mężczyzna sam zaproponował, żebyście spędzili weekend sami. Tylko ty i Peter. Mieliście tylko poszukać miotły, ale od słowa do słowa z szopy wyszliście zgrzani, z krzywo zapiętymi ubraniami.
I bez miotły.🧟Bruce Banner🧟
Na lotnisku. Banner miał gdzieś lecieć, by wykonać kilka ważniejszych badań. Ty sama na lotnisko niemal biegłaś od razu po pracy. Nawet nie miałaś kiedy życzyć mu bezpiecznej podróży. Więc za miejsce pożegnania posłużyła wam jedna lotniskowych toalet.
🐜Scott Lang🐜
Szybki seks w windzie to jest to, co wam się podoba. Trzeba jednak pilnować by nie zatrzymać się na niechcianym piętrze. Nikt nie chce być przyłapany na igraszkach.
🦅Sam Wilson🦅
W szatni obok ścianki wspinaczkowej. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby była to szatnia instruktorów. Tyle, że jakimś cudem w ferworze uczuć trafiliście do szatni dziecięcej, której ściany zdobiły urocze tapety ze Smerfami.
💎Vision💎
Seks w samolotowej łazience to na pewno coś niewygodnego, ale jednocześnie niezapomnianego. Emocje wzrastają kiedy zaczynają się turbulencje, a stewardesa prosi o zajęcie swoich miejsc, a wy przecież jeszcze nie skończyliście....
Witajcie ludki!
Trochę nas tu nie było, ale nie jakoś długo. Wracamy. Wracamy takimi małymi kroczkami, serio małymi. Kilka spraw powyskakiwało w naszych jakże porąbanych życiach. Nauka, święta, konkurs literacki - trochę sporo right? Rozdział krótki, ale niedługo słowo honoru w końcu pojawią się długie.
Abstrachując od preferencji. Macie jakieś przemyślenia na temat TFATWS? Ten serial jest niesamowity, a wam jak się podoba?
CZYTASZ
Marvel-preferencje 18+ vol.2
Fanfic💸Tony Stark💸 🇺🇸Steve Rogers🇺🇸 🏹Clint Barton🏹 🐍Loki🐍 ⚡Thor⚡ 🕷️Peter Parker🕷️ ❄️Bucky Barnes❄️ 🐆T'Challa🐆 ✨Stephen Strange✨ 🎶Peter Quill🎶 🧟Bruce Banner🧟 🐜Scott Lang🐜 🦅Sam Wilson🦅 💎Vision💎