~Q&A actually only answers~

2.3K 52 20
                                    

Będą one - shot +18?

Ciężko z czasem, ale w niedalekiej przyszłości może tak.

Co was zachęciło do napisania preferencji? 

Juliet - Miałam serdecznie dość poznawania Steve'a w parku. Przecież z serum ma lepszy refleks i takie tam, więc jakim cudem na kogoś wpada?

Constance - To był jej pomysł 👆

Czy zrobicie kiedyś książkę w takim stylu, ale z dziewczynami z Marvela? 

Będzie coś o wiele lepszego😉

Jak poznałyście Marvel i od jakiego czasu już go znacie? 

Juliet - Teraz mnie zabijecie.
Nie lubiłam Marvela. Siedziałam w DC.
*możecie już bić*
Kojarzyłam Thora tylko z tego, że grała tam Natalie Portman, a gdy Kapitan Ameryka leciał w telewizji od razu zmieniałam kanał. Potem poznałam tę okropną zołzę (Constance), która stwierdziła, że jeśli tego nie obejrzę to się do mnie nie odezwie. Zrobiła listę filmów i od października męczyłam każdy po kolei powoli zakochując się w Marvelu.

Constance - Kilka dobrych lat temu przyjechała do mnie kuzynka i zaproponowała żebyśmy zrobiły sobie  maraton filmowy. I takim o to sposobem weszłam w dwa zupełnie nowe dla mnie światy (MCU i Fast&Furious). Jednak fanem nie tylko oglądającym filmy, ale również oglądającym wywiady i śledzącym aktorów stałam się jakieś 4 lata temu.

Kogo z MCU lubicie najbardziej? 

Juliet - Evans, Renner, Stan, Olsen, Atwell, D'Arcy, Cooper (czy ktoś tu obecnych widział Agent Carter?)

Constance - Robert Downey Junior, Sebastian Stan i Tom Holland

Jaki jest wasz największy ship z MCU? 

Juliet - ale że tylko jeden?

Constance - Tony + Pepper

Jaki jest wasz znienawidzony ship z MCU?  

Juliet - Deadpool x Peter, tego dziecka nie można deprawować i już.

Constance - Loki + Peter Parker

Ulubiony film, złoczyńca i bohater z MCU

Juliet - film CA, Czarna Pantera
          - złoczyńca/ chyba Ultron, ale generalnie wolę tych złych, którzy wyznają jakieś wartości i własne poglądy niż tych z typu "niszczę bo tak"
          - bohater Steve Rogers

Constance - ulubiony film to zdecydowanie Iron Man (mam do niego ogromny sentyment), złoczyńca to Zemo (pokochałam już od Civil War), a bohater to niezmiennie Iron Man ( moje serce jest złamane na milion kawałków, ale nadal go kocham)

Ulubiona postać z DC?

Juliet - Joker na wieki wieków.

Constance - Nie siedzę w tym za bardzo, ale chyba Joker

Pojawi się Nat?

Pojawi jako jedna z bohaterek tego, co planujemy po preferencjach.

Czemu byłyście nieobecne? Macie serwer na dsc? Da się tam dołączyć?

"Serwer założyłam dzisiaj rano, a że jestem totalnym boomerem to nie ogarniam tego za bardzo. Mam jakiś link żeby zaprosić ludzi, ale jak go wam udostępnić to nie mam pojęcia. " ~ mówi Konstancja

Nie było nas, ponieważ miałyśmy dużo nauki w ostatnim czasie, konkurs literacki też gdzieś tam się wplątał i mama kazała sprzątać na święta 💁

"Ja tam nie pisałam pracy na konkurs, ale miałam kryzys twórczy i to, co potocznie nazywamy weną mi uciekło.
Propos serwera jestem humanem, mam w genach nie ogarniać takich rzeczy."~dodaje Juliet

Marvel-preferencje 18+ vol.2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz