hoofdstuk 16

1.4K 15 0
                                    

(Eva Brown POV)

Het is vandaag zaterdag, er is gisteren niet veel gebeurd, ik ben ziek geweest sinds donderdag avond. Dat betekent dat ik vandaag niet naar de kwalificatie mag en als ik morgen niet beter ben dat ik naar huis moet. Ik pak mijn telefoon en ik besluit Lando te bellen, hij is in een andere kamer want dat moest. Ik zie zijn hoofd op mijn scherm verschijnen, "Hey schatje" zegt hij. "Hey" zeg ik, "gaat t alweer?" Ik knik en begin ineens vreselijk te hoesten, "moet je niet naar t circuit?" "Rustig maar ik ga zo" ik knik. We praten over van alles en nog wat, "ik zal zo wat spullen voor je kamer zetten, dan kan je die pakken." "Ahwww dat is zo lief" "jeetje Simp dat je bent" ik steek mijn middelvinger op. "Maar ik moet gaan schatje, bel je vanavond weer" "isgoed dikkie love you" "love you too lelijkerd" ik grinnik en hang op. Ik besluit Lena te bellen, als ze opneemt zie ik dat ze met Sofie is. Weet je als zij vriendinnen zijn heb ik daar geen inspraak op. "Hey leen" "hey schat" zegt ze. "Lena ik had je nog zo gezegd geen contact met dat mokkel" "Dat mokkel heeft ten eerste een naam en ten tweede ik hoor je gewoon hoor Soof" en dan ineens dempt Lena haarzelf, ik zie na ongeveer 3 minuten dat ze boos wegstormd uit Sofie d'r huis. "Leen gaat t?" "Sofie denkt dat ze alles weer beter weet" "Tja, daar kwam ik een maand geleden al achter" "sorry dat ik onze vriendschap daardoor heb verkloot" "leen zeg geen sorry t is oke" "nee Eef dat is t niet" "leen kappen hoor" ik hoor haar lachen. "is t wel leuk daar in Barcelona?" "Hoe bedoel je leuk? Ik zit in quarantaine" "lekker" "oh houd op hoor, ik word deze kamer zat" en we bellen nog voor ongeveer 3 uurtjes. "Oh leen ik moet gaan, Lando belt me" "is goed, ik app je straks" ik hang op en neem op, "heyy lekkerding" "hey schatje" "kan ik komen?" "Lando ik wil niet dat je ziek word" "nou je klinkt niet ziek meer hoor" "ja maar ik heb wel buikpijn" "ik kom al" "Lando nee" "telaat" ik zucht en begin te lachen. "Nou ik ga ophangen want ik ben er in 5 min" "doei dikke" "doei lekkerding" ik hang op. Ik hoor binnen 5 min geklop op de deur, als ik er naar toe loopt staat daar een jongen, 1,70 lang, bruin haar, blauwe ogen. Ik voel zijn armen meteen om mijn middel die mij optillen, "Jezus Lando zet me neer, denk is aan je rug maat" "wat nou denk aan je rug je weegt niks" "Lando zet me neer" ik word neer gezet en voel meteen zijn lippen op de mijne. Ik glimlach, "nou wat heb je de afgelopen dagen gedaan" "eigenlijk helemaal niks" "luiwammes" ik grinnik en loop naar mijn koffer, ik pak een Adidas legging en een korte broek. Het is wel warm maar, nee ik moet d'r niet over beginnen. Ik houd het korte broekje voor mijn lichaam als ik in de spiegel kijk, "Ja die moet je aan doen" "maar ik lijk er heel dik in" "doe is aan dan" "Lando nee, je gaat me haten als je me daarin ziet" "laat nou maar gewoon zien" ik verwissel mijn spijkerbroek voor die korte broek. "Hier hij staat je perfect" ik kijk in de spiegel en schud mijn hoofd. "nee dit ding gaat weg" zeg ik snel en doe mijn lange broek aan. Ik pak een croptrui uit mijn koffer maar gooi hem snel terug, ik pak een trui van Thijs die ik had gekregen en doe die aan. "Eef" ik kijk om "kom is zitten ik wil wat vragen" "geen huwelijksaanzoek aub" ik zie hem semi verdrietig kijken. "Nee grapje ik wilde wat anders vragen" ik ga voor hem zitten, "waarom doe je die korte broek niet gewoon aan" "omdat ik d'r toch te dik voor ben" "ho is ff, wie zegt dat jij dik bent?" "Zoveel mensen, waarom denk je dat ik thuis les kreeg" "heb je dat gehad dan?" Ik knik. "Ik werd altijd uitgemaakt voor te dik, zelfs mijn vader zei t vroeger dat ik er niet uitzag zoals hij wilde. Het deed me pijn, om die woorden uit mijn vader zijn mond te horen. Ik heb sinds die tijd mijn hele lichaam bedekt, in de zomer droeg ik altijd wel een vest, het maakte me niet uit dat ik dood ging van de hitte. Alles zodat niemand mijn lichaam hoefde te zien, tot ongeveer 3 jaar geleden. Mijn vader deed ineens alsof ik zijn lievelingetje was, en vroeg me elke race om mee te gaan. Ik vond er niks aan, nu vind ik het dan wel leuker maar Alsnog voelt t verplicht om hier te zijn." Zeg ik met moeite, "awh schatje" ik word naar hem toegetrokken en geknuffeld. Ik glimlach,  "ik ben echt dankbaar dat jij in m'n leven bent gekomen.' "had niet anders willen wensen" ik voel zijn lippen op de mijne, ik voel hoe mijn buik tekeer gaat, van geluk. Niks laat mij beter voelen dan dit, Lando is mijn leven gaan veranderen. Ik voel me mezelf gewoon, alsof ik mezelf zie. "Maar hoe ging de quali nou" "ik 8e en Carlos 7" ik knuffel hem. "goed gedaan" "alles voor jou en t team" ik glimlach.

(Lando Norris POV)

Het is rond half 7 en dat betekent etenstijd. Ik lig met eva samen op haar bed, ze slaapt. Ik pak mijn telefoon en app Zak dat wij niet eten in het restaurant, ik bedoel ik ga haar niet wakker maken als ze zo lekker ligt te slapen. Ik zie dat ze haar armen om mij heen slaat, te lief. Ik strijk met mijn hand door haar haren heen, ik merk dat ze steeds meer op me komt liggen. ik sla mijn armen om haar heen, als ik een kus op haar voorhoofd druk hoor ik haar giechelen. "smeerlap, je slaapt geeneens" "ik wou je reactie weten wat je zou doen als ik slaap" zegt ze. Ik kan er wel om lachen.  Ik zie dat ze van me afklimt en naar de badkamer loopt, snel sprint ik er achter aan. 'Lando ga ik wil rustig douchen" "ja pech, ik ga mee" ik hoor haar zuchten en lachen. "jij idioot" "wel een sexy idioot" ik zie haar wenkbrauwen fronsen. " Daar moet ik eventjes over na denken" ik geef haar de meest chagrijnige blik ooit. ik zie dat ze de douche aanzet, "aangezien je toch niet weggaat heb ik dus geen keus om zonder je te douchen"  ik grinnik, als zij er onder staat stap ik erbij. "Zozo heeft meneertje weer gesport?" "ik moet wel he" zeg ik, "Laat mij is een keer meedoen, ik moet ook sporten" "lieve schat jij hoeft niet te sporten, je bent perfect. elk meisje wilt jouw lichaam hebben, je moet echt kappen met jezelf zo willen zien. Prima dat je wilt sporten om gezond te blijven maar je hebt 5 kilo ondergewicht, ik wil niet dat je straks doodziek word."  Ik voel hoe ze haar hoofd tegen mijn borst leunt. "Ik wil gewoon normaal zijn. perfect gewicht en de perfecte lengte" ik knuffel haar, "Ik ben ook niet perfect, ik heb ook mijn onzekerheden, ik wil ook wel langer zijn enzo" ik zie hoe ze me aan kijkt. "ik probeer te zeggen dat je blij met jezelf moet zijn. Je bent mooi zoals je bent" ik zie dat ze glimlacht.

(Eva Brown POV)

Ik stap onder de douche vandaan en trek m'n kleren aan, ik Loop de kamer in en ga op bed zitten. "ik heb hongeeeeeerrr" "jaja we gaan zo eten rustig aan" hoor ik uit de badkamer komen. Ik pak mijn telefoon en ga mijn Instagram bewerken, ik beantwoord een paar dm's. Ik zie Lando voor mij staan, "ready?" Ik knik. Ik sta op en pak mijn tas, we lopen naar buiten. Ik voel Lando zijn arm om mijn middel, ik begin expres naar voren te rennen. "Schijtkind" ik steek mijn tong uit. Ik pak Lando zijn hand en we lopen naar een klein restaurantje, ik ga aan een tafeltje zitten. Lando gaat tegen over mij zitten en kijkt naar mij, "t is hier zo mooi" we hebben uitzicht op het water. "Net zo prachtig als jij" "cliché" ik hoor hem lachen. "Maar t is wel zo" ik glimlach,  ik voel zacht zijn hand over mijn wang glijden. Ben ik de enige die van deze momenten met hem geniet? Het geeft me rust, ik kan alles vergeten als ik bij Lando ben. Ik word uit mijn gedachtes gehaald als de ober aan onze tafel staat, ik bestel een Salade met Steak en Lando besteld spareribs. Ik kijk naar Lando, "kunnen we zo ergens heen" ik knik. Ik eet mijn eten, als we klaar zijn sta ik op om te betalen. "Eef ik betaal wel" "maar ik moet ook is wat terug doen" "deze keer niet" ik zucht. Het is niet dat ik het erg vind, maar ik wil ook wel is wat terug doen voor hem. Ik voel dat Lando mijn hand pakt en mij mee naar buiten trekt, we regelen een Uber die ons naar een stadje net buiten Barcelona brengt. We worden naar een soort open veldje gebracht, wauw. Dit uitzicht is prachtig, het is zonsondergang, dat hoge gras. Samen met de liefde van mijn leven. Ik voel dat Lando mijn hand pakt en hij neemt mij mee naar middenin het veld. Als we daar stil staan, zie ik dat Lando een kleed neerlegd en zijn box erop zet. Hij zet zijn muziek zacht aan en kijkt mijn kant op. Ik voel binnen enkele seconden zijn handen op mijn heupen, "wil je dan een keer dansen" "alleen met jou" zeg ik grinnikend. Ik leg mijn handen in zijn nek, ik leg mijn hoofd tegen zijn borst. Ik luister naar de muziek en naar Lando zijn hartslag. Ik voel zacht kusjes in mijn haar, "Lando ik ben moe" zeg ik na minder dan een uur. Ik voel hoe Lando mij loslaat, "wil je terug?" "T hoeft niet perse"  ik zie dat Lando alle spullen in zijn tas stopt, als hij dat heeft gedaan en pakt hij mijn hand. We lopen samen naar de plek waar de Uber staat te wachten, we worden weer naar het hotel gebracht. Ik leg mijn hoofd tegen Lando zijn schouder en kijk naar buiten, "dankjewel voor vanavond schatje" "alles voor jou" ik voel hoe hij een kus op mijn wang drukt. Ik glimlach, ik kijk weer naar buiten en zie hoe alle auto's voorbij rijden. Ik pak mijn telefoon en film het, ik draai mijn camera naar Lando en mij, als hij het doorheeft voel ik wat kusjes op mijn wang. Ik glimlach en sluit mijn ogen, deze dag was perfect

Can This Be Forever? - Lando NorrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu