hoofdstuk 18

1.4K 17 0
                                    

(Eva Brown POV)

4 jaar geleden

Snel ren ik naar Lena, die mij met open armen ontvangt. "Justin is met Loiza.." zeg ik, ik zie Matthy aankomen. "Schatje wat is er?" "Justin en Loiza..." Hij tilt me op en knuffelt me, "je komt de ware tegen Eef, geloof me." "Nee dat gaat niet gebeuren" "weet je wat, wij gaan vanmiddag wel weer naar MTC en we gaan gewoon lol trappen" ik grinnik. "Mijn vader gaat je wegsturen daar dat je het weet" "dan doet ie dat maar, ik zorg ervoor dat mijn beste vriendin kan lachen" ik knuffel hem. "Ik hou van je" "ik ook van jou"  samen met Matthy loop ik naar zijn brommer. Matthy is 2 jaar ouder, en ik ken hem door Thijs. Ik klim achterop, "kunnen we niet naar de Mac?" "Oke deze ene keer" ik knuffel hem. We rijden naar de Mac, "Mat?" "Mhm?" "Dankjewel voor vandaag" "alles voor jou schat" ik knuffel hem, dit is toch wat je wilt. Als we ons eten op hebben rijdt Matthy naar een meer, ongeveer 15 minuten bij mijn huis vandaan. Als ik afstap lopen we samen langs het water, ik voel hoe Matthy mijn hand vasthoud. Dit is gewoon perfect, de gedachte dat ik hier mag lopen met mijn beste vriend. Ik zie dat Matthy voor mij stil gaat staan, ik voel zijn hand op mijn wang. Ik voel binnen een seconde zijn zachte lippen op de mijne.

Terug naar het heden

Ik schrik wakker, het is half 4. Ik klim uit bed en ga op het balkon staan, oh jeetje het is koud. Ik kijk naar het uitzicht, niet geheel speciaal maar zeker niet lelijk. Ik laat mijzelf op de bank glijden die daar staat, ik kijk naar binnen hoe vredig Lando ligt te slapen. Het is gewoon lief, ik kijk naar zonsopkomst. Na ongeveer 10 minuten hoor ik Lando zijn wekker gaan. Oja we zouden vandaag terug gaan, ik zie dat Lando het balkon opkomt. "Ook goeiemorgen" zegt hij, ik ben stil en kijk voor me uit. "Eef?" Ik sta op en loop naar binnen. "Eva wat is er?" "Hou op" ik doe snel mijn kleren aan en pak mijn spullen. Ik loop snel naar beneden waar ik de eerste taxi naar het vliegveld pak. Ik doe mijn oortjes in en kijk naar buiten, ik weet zelf ook niet wat er aan de hand is. Ik voel me echt niet goed, een schuld gevoel sinds vannacht. Dat ik mijn beste vriend ik de steek heb gelaten, maar ik hou van lando. Ik zucht.

(Lando Norris POV)

Als Eva de kamer uitloopt blijf ik verward achter, ik toets haar nummer in en bel haar. Geen reactie,  ik app haar maar ik blijf op 1 vinkje staan. FUCK, ik app George maar die weet ook niet waar ze is. Vervolgens app ik Maria, Steve en Niran om te weten of zij ook iets weten. Alleen Maria weet iets maar die mag 't niet zeggen, UGH, ik haat relaties. Op dit soort momenten dan, ik loop naar beneden waar iedereen staat. "Weet iemand waar Eva is?" "Die is al naar huis" zeg ik, "waarom?" "Als ik dat toch eens wist" ik loop geirriteerd naar het busje die ons naar het vliegveld brengt, ik kijk of Eva mijn appjes al heeft gelezen. De vinkjes zijn blauw, maar geen reactie. Ik maak me echt zorgen. "Zak kan ik straks misschien mee naar jouw huis?" Ik zie hem raar kijken, "ik wil weten of Eva veilig is" zeg ik, hij knikt. Als ik naar de gate loop zie ik een meisje, net zolang als eva, en lijkt er precies op. Ik ren op haar af en tik op haar schouder, "Eva" ze kijkt me raar aan. "hvem er eva?" "Oh sorry" snel loop ik weer terug. Als we terug zijn gevlogen, loop ik samen met Zak naar de auto en we rijden naar zijn huis. Ik zie Eva in de keuken staan,
Ik open de voordeur en loop de keuken in. 'Eef wat is er?" Vraag ik en trek haar in mn armen. "Ik weet t niet, vannacht ik ben in de war" ik knuffel haar, ze houd me steviger vast. "Wil je dr zo over praten?" Ik zie dat ze haar hoofd schud. "Als je r wilt kom je naar me toe oke? Dan ga ik zowel naar huis zodat je ff alleen kan zijn" "mag ik alsjeblieft met jou mee" ik knik. Ze sprint naar boven en begint een hele koffer in te pakken, "ga je op vakantie?" "Ik blijf zolang mogelijk bij jou" ik knik, volgensmij heeft ze ook weer ruzie met haar pa, ik weet t niet en ik ga me er niet mee bemoeien. We lopen samen naar mijn auto, ze gooit haar koffer en tas op de achterbank. Ik stal in en wacht tot Eva instapt, als ze is ingestapt rijd ik naar mijn huis. Ik parkeer de auto en stap uit. Ik pak haar spullen uit de auto en breng ze naar mijn kamer, "waarom wil je hier verblijven, t is geen probleem trouwens" "ik wil gewoon bij jou zijn" zegt ze.

Can This Be Forever? - Lando NorrisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu