(Eva Brown POV)
Ik word wakker om half 9, ik voel iemand naast me draaien. Ik kijk om, "rot been" zegt hij zacht. "Wat is er?" Zeg ik terwijl ik mezelf uitrek. "Oh sorry ik wilde je niet wakker maken" "t is oké, ben wel wat gewend" zeg ik grinnikend. Ik voel kort zijn lippen op de mijne, ik glimlach. "Geef me 5 minuten dan zorg ik dat hier ook krukken zijn" hij knikt. Ik trek snel een sport legging aan en loop naar de balie van de afdeling waar lando ligt, "goedemorgen" zegt de baliemedewerker, "goedemorgen, zou ik misschien krukken voor de Heer Norris kunnen regelen?" "Tuurlijk, dat is Kamer 2477 toch?" Ik knik, "mijn dochters zijn groot fan van hem, en gister toen ik ze erover vertelde, stonden ze met grote ogen te kijken" ik grinnik. "Misschien kan ik wel regelen dat ze een keer Lando kunnen zien" zeg ik, "als je zo iets kan regelen, zou ik je heel dankbaar zijn" ik glimlach en loop weer naar de kamer. "Jezus waar bleef jij dan" "die vrouw begon weer over d'r dochtertjes, die fan zijn van jou" ik zie lando lachen. "Wanneer mag je naar huis eigenlijk?" Vraag ik, "waarschijnlijk eind van de middag" ik knik, "moet ik dan ook bij je blijven?" Hij haalt z'n schouders op. "Als je naar huis wilt mag je ook gaan" ik schud mijn hoofd, "ik ga je niet zo alleen laten" ik klim op zijn schoot. "Hallo je bent geen 6 meer" "maar dit zit lekkerder" zeg ik met een grijns. Ik voel hoe hij zijn armen om mijn middel slaat, mijn hele maag vliegt door mijn lichaam, hij doet nog steeds iets met me. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder, "ik heb honger" zeg ik ineens. "Dan ga je eten halen he" "wil je ook?" "Sorry dat ik stoor maar u had gevraagd om krukken" word er ineens achter ons gezegd. "Oh ja klopt" zeg ik, ik loop naar de vrouw en neem ze aan. Het is dat Lando al ervaring er mee heeft want anders had ie eerst training ervoor nodig. Ik geef ze aan hem, hij staat op en gaat er een klein stukje in de kamer mee lopen. "gaat t?" Hij knikt, "Gaan we nu eten" zeg ik, "nou kom dan vreetzak" ik pak mijn telefoon en sprint de gang op, "hallo wacht even ik ben niet zo snel" zegt hij ineens. Ik blijf stil staan en kijk om, lando komt aanlopen. We lopen samen naar het restaurant, ik pak een dienblad. Lando kennende wil hij een typisch Engels ontbijt, ik pak alles voor hem, zelf neem ik yoghurt en geroosterd brood met ham en kaas. Ik loop naar de kassa iets waar ik het afreken en naar de tafel loop waar Lando zit. Ik zet zijn bord voor hem neer, "Jij dacht ook, hij heeft vast honger dus ik ga m volproppen" "nou ik weet dat je dit als ontbijt lekker vind dus je dealt d'r maar mee" hij grinnikt. "T is oké rustig maar" ik krijg een kus en ik ga zitten, ik eet mijn ontbijt op terwijl ik kort mijn Social media check en met Lando praat over enige onzin. Ik open mijn snapchat en maak een foto van Lando die glimlacht, Ik sla hem op en stuur hem als goodmorning snap, ik glimlach er zelf door. Ik breng het dienblad weg en wacht op Lando, als die aankomt lopen sla ik mijn armen om zijn middel. "Eef" ik kijk hem aan, "Dankjewel dat je bij me bent gebleven" zegt hij, "ik had t je beloofd dat ik bij je zou blijven" ik zie hem glimlachen, hij strijkt een pluk haar achter mijn oor, ik glimlach en voel zijn lippen kort op de mijne. Ik voel hoe lando mij meer naar zich toe trekt. Dr komen een paar kinderen en tieners achter lando staan, "Lando?" Vragen ze allemaal, Lando draait zich om, "oh hey allemaal" zegt hij. Ik voel hoe hij zijn arm om mij heen houd, ik glimlach. "Zouden we misschien op de foto mogen" lando knikt. Ik steek mijn hand uit om de telefoon aan te nemen, "maar ik wil ook met jou op de foto" zegt een klein meisje. Ik glimlach, ik ga door m'n knieën voor haar. Ik spreid voorzichtig mijn armen om haar een knuffel te geven, ze knuffelt me alsof het mijn jongste nichtje is. Ik glimlach, ik maak de foto met haar. Als de foto is gemaakt ga ik rechtop staan en maak wat foto's van Lando en zijn fans, "jullie zijn trouwens echt een leuk koppel" zegt een meisje. Ik glimlach maar, ik kan t ze niet vertellen dat we niks zijn. En je zit nu vast zo, ja waarom zijn jullie dan zo? Ik weet t ook niet, het gebeurde. We lopen naar lando zijn kamer, hij gooit z'n krukken op de grond en probeert zelfstandig te lopen. "Lando doe niet" hij loopt mank naar me toe, "ga jezelf geen pijn doen voor mij" "maar jij moet trots op me kunnen zijn" "Lando, ik ben altijd trots op je, als je gewoon op je krukken blijft lopen ben je d'r sneller vanaf" zeg ik. Hij zucht en laat zich op bed vallen, ik begin zijn spullen in mijn tas te stoppen. "Meneer ready?" Hij knikt. We lopen naar mijn auto waar ik mijn tas in de kofferbak dump en instap, "Zozo mevrouw heeft een RS7" zegt hij, "haha grapjas. Stap nou maar in" ik stap in en start mijn auto, ik connect mijn telefoon met mijn radio en zet muziek aan. Little talks, ik rijd de snelweg op, "Mac?" Zeg ik, "jonge jij dikzak" "ja of nee?" "Oke ga maar" ik neem de afslag naar de mac, ik rijd naar de drive. "Wat wil meneer" "kipnuggets en water" ik bestel, kipnuggets, big Mac, water en een ijskoffie. Ik rijd naar het volgende raam waar ik alles afreken, ik rijd een stukje verder. Lando is druk bezig op zijn telefoon, ik leun naar hem toe. Hij stopt zijn telefoon in zijn zak en geeft mij een kus. "Nou kan t eraf?" Ik voel binnen een seconde zijn lippen weer op de mijne, ik voel mijn maag draaien. Het is zo raar dat ik in 8 maanden tijd zo verliefd op deze jongen ben geworden. Er word achter ons getoeterd, oh fuck ik moet verder rijden. Ik rijd naar het tweede raam waar we onze bestelling krijgen, ik rijd de parkeerplaats op. Ik pak mijn ijskoffie en burger, lando kijkt naar mij, "ga eten dan" zeg ik grinnikend. "Maar er bestaat iets lekkerder dan dit" ik kijk hem vreemd aan. Hij komt dichterbij, "jij kleine" zegt hij en drukt snel een kus op mijn lippen. Ik weet niet, sinds we uit elkaar zijn is hij meer van t kleffe gedoe. We zitten hier voor ongeveer een half uur, dan besluit ik naar huis, of nou ja lando zijn huis te rijden. Ik parkeer de auto op de oprit en stap uit, ik pak mijn tassen en loop naar de voordeur die ik open maak. Lando komt aan huppelen, ik stap opzij zodat hij naar binnen kan. Ik doe de deur dicht en op slot want we gaan toch nergens meer heen. Ik loop naar t hok waar de wasmachine staat en stop onze kleren erin die in mijn tas zaten, ik zet de wasmachine aan en loop naar Lando.
(Lando Norris POV)
"Kan ik jou ergens nog mee gelukkig maken" hoor ik achter me, t enigste wat me nog gelukkig zou kunnen maken is dat zij de mijne is. Ik klop op mijn schoot, "er is zeker wel iets" ze kijkt me lichtelijk verward aan terwijl ze op mijn schoot klimt, "ik had t graag romantischer gedaan, maar Eef ik wil graag dat je m'n vriendin weer bent" ze glimlacht. Ik voel hoe ze zacht kusjes op mijn lippen drukt. Ze is speciaal zoals ik je al vaak heb vertelt. Als ik haar zie, ze doet wat met me, op allerlei manieren. Ik weet Zelf ook niet hoe of wat. Ik laat voorzichtig mijn lippen naar haar nek glijden waar ik een paar kusjes druk, ik zie dat ze op haar lip bijt, ik ga rustig door. Ik voel haar hand onder mijn shirt glijden, fuck man ik wil haar. Nu, maar het gaat niet. Ik doe mijn shirt uit, voor haar, "wow" is t enige wat ze zegt. Ik voel hoe ze haar hand zacht over mijn borst laat glijden, haar nagels glijden zacht in mijn huid. Ik krijg er kippenvel van en dat weet ze, "Eef stop, ik kan t niet nu" ze kijkt sip. "Ik wacht wel tot je alles weer kan" zegt ze, ze knuffelt me. Ik glimlach, ze grijpt ineens naar haar buik. "Auw" ik kijk haar aan, "gaat t?" Ze schud haar hoofd. Ik knuffel haar, "heb je iets nodig" "kan je de douche aanzetten?" Ik knik, ik sta op en loop naar de badkamer waar ik alles voor haar klaar maak, ik leg handdoeken, haar favoriete legging en een trui van mij klaar. Ik zet de douche aan en loop weer naar Eva toe, "je kan gaan als je wilt" zeg ik, ze sprint zo snel als ze kan naar boven. Ik grinnik en loop de keuken in, ik hou van die idioot. Gewoon haar karakter, ik open de kast en pak een pakje koekjes, weetje ik heb honger laat mij. Ik loop naar mijn kamer waar ik mijn computer opstart, vandaag ga ik streamen. T is inmiddels 19:00 namelijk, voor jullie Nederlanders dan 20:00. Ik open Twitch en start de livestream, "lando?" "Ja wat is er?" Zeg ik, "wil je je eten daar hebben? Anders zet ik t in de koelkast voor je" "breng maar hier heen als je klaar bent" ik ben ongeveer een halfuurtje live als Eva binnenkomt met een bord. "Thanks babe" zeg ik en geef haar een kus, ze gaat op m'n schoot zitten. Ik grinnik en fluister in haar oor, "ik ben live idioot" ze haalt haar schouders op. "denk je dat dat mij nog iets uitmaakt? we zijn morgen officieel 8 maanden samen als we alles bij elkaar optellen" zegt ze glimlachend, ahw die lach is zo lief. Ik kan echt uren kijken naar haar lach, zonder dat ze me gaat vervelen, je kan me nu echt een Simp vinden maar ik geef gewoon om haar. Meer dan mensen zich voorstellen. Na 5 minuten klimt ze van mijn schoot af en loopt mijn kamer uit, ik blijf voor ongeveer anderhalf uur live en stop dan de stream. Ik loop als ik klaar ben naar beneden waar Eva op de bank Mamma Mia ligt te kijken, ik hoor haar zacht meezingen. Dit is een van haar lievelingsfilms, ik hoor die muziek elke week wel. Ik ga achter haar staan en druk een kus op haar wang, "LANDO!" schreeuwt ze, die schrok zich natuurlijk het apenzuur omdat ze zo in de film zat. Ik begin keihard te lachen, idioot dat ze is. Ze springt over de rugleuning heen en rent achter me aan, ik ren de keuken in en ga aan de andere kant van het kookeiland staan. "Als je nu niet hier komt" "dan wat" zeg ik met een grijns, "dan een week lang geen kusjes meer" "die krijg ik toch wel van je" "Dat denk je ja, meneertje Norris denkt weer veel te makkelijk na" "Kom hier kleine etter" ik ren naar haar kant van het kookeiland maar zij rent naar de overkant. "Rotkind" zeg ik, "Ahwww wat lief" ik steek mijn middelvinger naar haar op, ze sprint op me af en springt tegen me op. Ik kan haar net op tijd opvangen, "zet mij neer" ik schud mijn hoofd, "jij springt, dus nu houd ik je vast ook" "voor wat mag ik wel gaan?" "blowjob" gein ik, "en nu serieus graag" "oke oke, uhm, dat je de rest van de maand hier slaapt en dat ik een kusje krijg" zeg ik met een grote grijns, "dat eerste valt over te discussiëren en dat tweede kan wel" zegt ze en ze drukt een kus op mijn lippen. Ik zet haar op het aanrecht, ze kijkt me aan. "Wat is meneer van plan" zegt ze, "daar kom je maar al te snel achter schatje" ik druk zacht mijn lippen in haar nek, haar handen glijden mijn haar in en ik voel hoe ze in mijn haar knijpt en zacht er aan trekt. Haar handen glijden naar de kraag van mijn shirt die ze vervolgens uittrekt, ik grinnik zacht en laat me meeslepen, ik moet rust houden maar met haar kan dit als enige mijn rust zijn. Dat klinkt raar ik weet het, maar het is wel zo. Ik voel hoe ze me meetrekt naar de slaapkamer waar ze me op bed duwt, o man ik moet echt stoppen met zo makkelijk me door haar te laten verleiden. ze komt op mijn schoot zitten en drukt zacht kusjes op mijn wang, ze gaat langzaam richting mijn oor. "Kom maar op" fluistert ze in mijn oor. Ik twijfel geen seconde en laat mijn hand onder haar shirt glijden, binnen 10 seconde ligt haar shirt al op de grond, ik voel haar handen over mijn buik naar de rand van mijn joggingsbroek glijden, oh man. Ze maakt me gek op de goede manier, ik kan hier wel uren van genieten. Haar ijskoude handen glijden onder het elastiek van mijn broek, ik bijt op mijn lip, het is zeker geen slecht gevoel maar haar handen zijn zo koud, allemachtig. Ze doet mijn broek een stukje naar beneden, "Volgens mij heb ik wat op te lossen" zegt ze, ik grijns en we verliezen elkaar binnen 5 minuten.
JE LEEST
Can This Be Forever? - Lando Norris
Fiksi PenggemarReizen over de wereld tussen de auto's, vader is de teambaas, maar Eva weet zelf niet wat ze wilt. Oud worden op de circuits of haar eigen weg gaan.