(Eva Brown POV)
Ik word de volgende ochtend wakker, ik zie dat Lando al uit bed is. "Lando?" "Ben hier" hoor ik vanuit de deur opening. "Hoelaat is het?" "Half 9, en ik moet zo al weg hè" ik knik, ik pak mijn favoriete broek en Mclaren shirt en trek ze aan. Ik voel dat ik word opgetild wanneer ik mijn make-up spullen wil pakken, "doe nieeet" "Lando zet me neer, je gaat je rug verneuken" "nee want je weegt niks dus ik ga je niet neer zetten ook" ik zucht. "Lando alsjeblieft, ik moet mijn haar nog doen" ik word met tegen zin neergezet. "Dankje" ik druk een kus op zijn wang en doe mijn haar vast en mijn make-up. Als ik klaar ben staat Lando in de deur opening, "kom is twee seconde" ik pak mijn telefoon. Ik voel Lando zijn handen op mijn zij, "zeg alsjeblieft geen foto's" "dat is pech" "ughhh" "nouu alsjeblieft" "vooruit deze ene keer nog dan" "yes" ik knuffel hem. Ik maak een foto van ons samen in de spiegel. Ik zie dat Lando een kus in mijn haar drukt, ik bekijk de foto. Ik glimlach als ik hem zie. "Kunnen we nu gaan" ik knik, we lopen hand in hand naar beneden. We lopen naar het busje die ons naar het circuit brengt. Ik open mijn Instagram en selecteer de foto van Lando en mij.
Landonorris en 28711 anderen vinden dit leuk
@eva_brownxx: I couldn't be more proud of you than I am now! I love you!❤️
--------------------------------------------------------------
@landonorris: I love You!❤️
@eva_brownxx: :)❤️
@landoxevafan: Te lief dit!!😍
@eva_brownxx: ahww!🥺❤️
@lena_bakerxx: liefjes!!
@matthy_hetlam: that's my bestfriend!❤️
Laad 1687 andere commentarenAls we aankomen loop ik samen met Lando naar het paddock, ik voel hoe hij zijn arm om me heen slaat en mij meer naar zich toe trekt. "Schatje" ik kijk hem aan. "Kan je alsjeblieft zingen nu voor me" ik grinnik. "Lando d'r zijn te veel mensen hier" "ah toe, je stem is zo rustgevend" ik zucht, ik besluit Arcade van Duncan Laurance te zingen.
"A broken heart is all that's left
I'm still fixing all the cracks
Lost a couple of pieces when
I carried it, carried it, carried it home
I'm afraid of all I am
My mind feels like a foreign land
Silence ringing inside my head
Please, carry me, carry me, carry me home
I've spent all of the love I saved
We were always a losing game
Small-town boy in a big arcade
I got addicted to a losing game
Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
All I know, all I know
Loving you is a losing game
How many pennies in the slot?
Giving us up didn't take a lot
I saw the end 'fore it begun
Still I carried, I carried, I carried on
Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
All I know, all I know
Loving you is a losing game
Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
All I know, all I know
Loving you is a losing game
I don't need your games, game over
Get me off this rollercoaster
Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
All I know, all I know
Loving you is a losing game
Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
All I know, all I know
Loving you is a losing game
Ooh-ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh
Ooh-ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh"
Ik zie het hele team omkijken, ik wil snel weglopen. "Eef wacht" hoor ik Carlos en Lando roepen. Ik kijk om, "Je bent zo goed!" Zegt Carlos. Ik glimlach voorzichtig, ik voel dat Carlos mij ineens knuffelt. "Dankje Carlos" zeg ik zacht. "No hay problema" zegt hij, ik grinnik. Ik voel hoe Lando mij naar zich toe trekt, "schatje rustig" ik word hevig geknuffeld. "Maar ik ben gewoon trots op jou" ik glimlach en voel zijn lippen op de mijne. We worden verstoord door t team die aan t smoezen is over mij, "wat is er aan de hand?" Vraag ik. "Zong jij dat net?" Vraagt een van die mannen, ik knik voorzichtig. Mijn moeder komt aanlopen, "Eva Loiza Brown wat hoorde ik daar zonet?" "Mam.." "Dat was zo mooi!" Ik kijk verward. "Maar ik dacht" "Nee stil, ik ga even iets voor je regelen!" Ik zucht. "Sorry Eef" "t is oke" ik knuffel Lando. We lopen samen naar zijn kleedkamer waar hij zich omkleed, ik schiet wat foto's van Lando. "Doe eens niet" "jammer weer" ik word al snel gekieteld. "Lando doe niet" ik krijg een zielige blik, "nee kappen" we lopen samen terug naar t paddock, waar het team de laatste aanpassing doet aan de auto. "Ga je best doen vandaag alsjeblieft" "tuurlijk" ik geef hem een knuffel. Ik voel snel en kort zijn lippen op de mijne, hierna doet hij zijn helm op en klimt in zijn auto. Ik klim over de muur om naar de grid te gaan, ik maak wat foto's van de autos, na ongeveer 5 minuten klim ik over de muur weer terug, "kom op Lando" zeg ik zacht. De lampen gaan aan, na 5 seconde gaan ze uit. En weg zijn ze, op weg naar bocht 1. "Kom op" zeg ik zacht. Na 18 rondjes komt Lando naar binnen, voor hards. Ik schiet snel wat foto's, binnen 3 seconde is hij weer weg. Hij komt terug als 12e. Ik maak wat foto's van Carlos die aankomt rijden, snel loop ik naar mijn vader en kijk naar het scherm. Lando maakt een inhaal actie, "kom op" zeg ik zacht. Ik bekijk snel al mijn foto's, en dan valt Charles uit. Ik krijg het niet mee omdat ik naar mijn foto's aan het kijken ben, ik heb er al zeker 670. Waar er 70 worden bewerkt, het is nog 15 rondjes en Lando rijd 11e. Vlak achter zijn voorganger, hij haalt hem in. Hij weet de 10e plek vast te houden tot het eind van de race.
JE LEEST
Can This Be Forever? - Lando Norris
FanfictionReizen over de wereld tussen de auto's, vader is de teambaas, maar Eva weet zelf niet wat ze wilt. Oud worden op de circuits of haar eigen weg gaan.