(Eva Brown POV)
We rijden ongeveer een uur, naar de middle of no where. Het is een soort bos, we stappen uit en lopen door het bos naar een open plek. Het is prachtig hier, ik loop naar het vijvertje wat er ligt en ga ernaast zitten, ik kijk naar de zon die op het water schijnt. Lando komt naast me zitten en slaat zijn arm om me heen, ik ga tegen hem aanzitten. Zijn warme hand ligt op mijn dijbeen, ik sluit mijn ogen en geniet van het moment die we hebben nu. "Het is hier net zo mooi als dat jij bent" zegt hij, ik glimlach. "Slijmbal ben je ook" zeg ik grinnikend, "wel een leuke slijmbal" "valt over te Discussiëren' zeg ik glimlachend. Hij begint mij te kietelen, "lando stop" zeg ik lachend. Hij kent echt geen genade Jezus, ik begin keihard te lachen. "Oke oke stop' "nou vooruit, maar alleen als ik een kusje krijg" ik druk een kus op zijn wang en sta op. Ik voel lando zijn handen om mijn middel, ik kijk hem aan. "niet gaan" zegt hij, hij komt langzaam dichterbij en plant zijn lippen op de mijne, zo staan we dan. Ergens in de buurt van het circuit, in de middel of no where, perfecter kan je het niet wensen toch? Ik bedoel, Lando is de jongen waar vele meiden van dromen, meiden willen mij zijn omdat Lando mijn vriend is. Het blijft wel raar om te beseffen hoor, ik die date met een formule 1 coureur, iets wat ik nooit had gedacht. Mijn vader is de baas van McLaren dus ik had het ergens ook wel aan moeten zien komen. We staan zeker al 5 minuten zo, erg vind ik het zeker niet, deze jongen maakt mij gelukkig, daar moet ik echt heel trots op zijn. Ineens gaat mijn telefoon af, het hele moment verpest. Altijd wanneer wij net een keer tijd samen hebben komt er wel iets tussen wat het verpest. Het is wel mijn vader die mij belt, shit man ik ben sowieso weer in de problemen gekomen, "Eva, kan jij mij vertellen wat Matthyas en Rob hier doen?" "Pap, ze zijn met mij mee, laat ze maar gewoon binnen. Het zijn geen indringers ofzo" zucht ik, ik stop mijn telefoon terug in mijn zak, "Waar waren we ookal weer?" zeg ik met een grijns, Lando trekt me weer naar zich toe en zoent me weer. Het is dood stil, het enigste wat je hoort is onze ademhaling en onze lippen die elkaar de hele tijd raken, het voelt alsof ik zweef, deze jongen laat mij voelen zoals niemand anders heeft gedaan, Matthy niet, Nick niet, Justin niet. Niemand, na een tijdje laat Lando mij los, zijn glimlach zou ik echt mijn ziel voor geven. Hij trekt me naar zich toe en knuffelt me, ik trek hem dichter tegen me aan en knuffel hem. "Ik hou van je" fluister ik zacht, "Ik ook van jou kleintje" zegt hij.
(Lando Norris POV)
We lopen samen terug naar mijn auto, ik rijd over de snelweg en leg mijn hand op haar bovenbeen, ze kijkt ernaar en glimlacht. Ze is echt goud waard, maar niemand kan het krijgen zeg maar, ze is kwa gedrag heel anders tegen mij dan tegen haar ouders, maar ja dat zijn we allemaal toch? Ik parkeer mijn auto bij een tankstation op de parkeerplaats, ik til haar op mijn schoot, haar ogen kijken me aan. Het is niet dat ik haar wil, maar het is ook weer wel zoiets, ik weet niet wat het is en het maakt me gek. Zij maakt me gek op elke goede manier die er bestaat, daarom houd ik van haar. Ze tilt mijn kin op en plant haar lippen op die van mij, alsof ze perfect in elkaar passen, het is echt raar om dit te beschrijven. Ik laat het gebeuren, ik bedoel ze is mijn vriendin ze kan alles doen met me wat ze wil. "Baby we moeten nu echt terug want anders heb ik morgen weer gezeur dat ik niet op tijd ben" zeg ik grinnikend, ze knikt en klimt van mijn schoot af weer in haar eigen stoel, we rijden naar het hotel waar we snel wat gaan eten met de rest van het team. Eva pakt mijn hand vast onder de tafel en knijpt er zacht in, ik kijk haar aan en glimlach. Het grootste onderwerp aan tafel is de race van dit weekend, ik hoop zo erg dat ik punten ga scoren. na het eten lopen Eva en ik samen terug naar de hotel kamer, ze trekt me mee de badkamer in. "Hey schat" zegt ze grinnikend. "Hey baby" zeg ik glimlachend. "Ga je mee douchen?" vraagt ze verlegen maar ook weer niet, "alleen als jij t wilt oke?" de glimlach op haar gezicht is weer aanwezig en ze zet de douche aan. Ik begin me uit te kleden want ja he dat doe je als je gaat douchen, ik zie Eva vanuit mijn ooghoek kijken. "wow" is het enige wat er uit haar mond komt, ik grinnik en trek haar naar me toe. "Kom maar kleintje, je hebt dit wel vaak genoeg gezien nu" zeg ik grinnikend en trek haar mee onder de douche. Oh jezus christus wat is dit koud. Eva gooit expres shampoo over me heen en begint te lachen. "Godver Eva doe niet" zeg ik, "Ahw niet nu ineens zielig doen he Norris, je was toch zon stoere gozer?" zegt ze lachend. Ik begin haar te kietelen, mij pesten dan kan ze het terug krijgen ook. Ik begin haar weer te kietelen, ze proest het uit van het lachen, ik kan zelf ook mijn lach niet inhouden. "Lando kan je alsjeblieft ophouden" ik stop en kijk haar aan, "Alleen als je dit toelaat" zeg ik en druk mijn lippen weer op die van haar. Ik wist zelf ook niet dat we zo zouden eindigen, het is werkelijk onwerkelijk hoe ik zo verliefd op de dochter van mijn baas kan worden.
6 maanden en 24 dagen later
(Eva Brown POV)
Nou daar zijn we dan, seizoen 2021. Het afgelopen seizoen moest ik met spoed terug naar Engeland voor Mama, die moest plotseling geopereerd worden aan haar knieën en ik heb voor haar gezorgd, ik ben ook gewoon verder gegaan met school. Lando en ik zijn nog steeds dol gelukkig samen, ik ben inmiddels ook al bijna 7 maanden zwanger, het word een jongen, te lief right? Vandaag is de free practice in Bahrein. Ik loop naar het paddock waar ik maar al te snel Daniel tegen het lijf loop, Carlos is naar Ferrari vet balen natuurlijk maar Daniel is ook een toffe gozer. Ik ben hierheen gekomen zonder dat Lando het weet, ik had mn vader gevraagd of hij niks tegen hem wou zeggen. Ik ga straks over de board radio hem verrassen, "Daniel kan ik je om een gunst vragen?" "Jij altijd" zegt hij, "kan ik alsjeblieft voor een halfuur tot Lando uit zijn garage is in jouw kleedkamer zitten?" hij knikt, ik knuffel hem. "Je bent de beste" zeg ik glimlachend. voor dat halfuurtje ben ik gewoon op social media wat dms aan het beantwoorden en wat mails. Na dat halfuur loop ik naar het Commandocentrum waar mijn vader zit, ik krijg zijn headset. "Oke lando, ik zie hier dat je veel tijd verliest in Bocht 3, bocht 8, bocht 12 en bocht 13" "Wacht Eva wat doe jij hier?" "Wat denk je idioot" zeg ik grinnikend, "Maar oké nu focussen op de training en laat ze zien wat je kan baby" zeg ik, "Alles voor jou" zegt hij. Het valt stil op de board radio, ik geef mijn vader z'n headset terug en doe oorbeschermers op. Ik kijk op het scherm hoe lando rijd, na de practice klimt hij uit z'n auto en rent op mij af. "Waarom zei je niks" zegt hij glimlachend terwijl hij me knuffelt. "En dan de verrassing verpesten? No way" zeg ik grinnikend. Ik geef hem een kus, "je hebt t zo goed gedaan" zeg ik. "Nou nou de qualifying moet nog komen' zegt hij. "Ga je mee naar t hotel of blijf je hier?" "Ik ga wel met je mee als Je 10 minuten hebt" ik knik en ga samen met hem naar zijn kleedkamer. Ik kijk naar Lando die zich omkleed, "staar is niet zo" ik rol met m'n ogen en grinnik. We lopen samen naar zijn auto en rijden naar het hotel
JE LEEST
Can This Be Forever? - Lando Norris
Fiksi PenggemarReizen over de wereld tussen de auto's, vader is de teambaas, maar Eva weet zelf niet wat ze wilt. Oud worden op de circuits of haar eigen weg gaan.