Začalo pršet. Takže místo sezení u táboráku jsme se rozutekli do chatek, teda kdo chtěl. Ti co chtěli být ve stanu tak zůstali a hráli si různé deskové hry. Já se Shoyem máme rozehranou jinou hru, jestli chápete.Řekli jsme Sugovi, že jdeme do chaty.
"Není problém, kluci ale jedenáct vás budím na hlídku." Oznámil Suga.
"My víme." Řekl jsem a odešli jsme do chaty.V chatce bylo šero a Hinata už chtěl sáhnout po vypínači. Stáhl jsem mu ruku zpátky k tělu. Stál jsem za nim a druhou rukou ho vzal kolem pasu. Sklonil jsem se k jeho krku a políbil ho. Vzdychl a otočil se ke mě, objal mě kolem krku. Přivlasnil jsem si jeho rty. Potom jsem se trochu odtáhl.
"Tak vyjasnili, jo." Poznamenal jsem s úsměvem.
"Tak nějak po svém, ne." Pronesl a skočil na mě, omotal své nohy kolem mého pasu. Držel jsem ho za zadek aby nespadl.
"Ty mě nepřestáváš překvapovat." Řekl jsem a s ním v náručí se přesunul k posteli. Opatrně jsem ho položil do postele a on se posunul aby mi udělal místo. Lehl jsem si vedle něj.Prohlížel jsem si jak tam leží jako panenka. Byl tak roztomile křehký a to šero tomu dodávalo tu správnou atmosféru. Ruce měl položené na polštáři v úrovni své hlavy dlaněmi nahoru.
Zvedl ke mě jednu ruku, kterou položil na mou tvář. Pak zvedl i tu druhou a taky ji položil na mou tvář.
"Věřím ti, Tobio." Pronesl Shoyo do ticha. Zněl tak naléhavě, až mě to zamrazilo.
Sklonil jsem se k jeho rtům a spojil je. Zapadali do sebe tak dokonalé, až to bylo překrásné.Vyhrnul jsem mu triko a přetáhl přes hlavu. Shoyo mě napodobil. Přejížděl mi po hrudi svou rukou. Jemný dotyk na mé kůži vyvolalo vlnu touhy, která se následně objevila tam dole, v mých boxerkách, které mi začínali být těsné. Hinata se potýkal ze stejným problém jako já.
Stáhl jsem mu kraťase a podíval se nejdřív na jeho bouli schovanou pod látkou a pak na něj.
"Tobi, já nevím co mám dělat." Připomněl mi. Sklonil jsem se k jeho rtům a zmocnil se jich. Stáhl jsem mu i ty boxerky, natož se z jeho úst vydral sten.
"Kdyby ti to bylo nepříjemné hned mě zastav. Ano?" Řekl jsem šeptem. Nechci mu ublížit a tady nechci aby neměl pocit nepříjemnosti. Chci aby si to užil.
"Ano." Souhlasil tiše. Byl nervózní ale to i já.
"Dobře." Pronesl jsem a ještě mu věnoval letmý polibek na rty, na tvář, na krk, na jednu bradavku a to zasténal. Usmál jsem se a pokračoval dál k druhé bradavce, další sten.
Jazykem jsem sjel, přes pupík, k jeho chloubě. Chvíli jsem po něm přejížděl jazykem. Shoyo vzdychal. Vzal jsem jeho chloubu do pusy až po kořen a začal pomalými pohyby ale Shoyo byl celkem nedočkavý a začal přirážet. Nechal jsem ho, ať si to co nejvíce užije.
Netrvalo dlouho a Shoyo se prohnul v zádech a vyvrcholil do mé pusy.
"Promiň." Omlouval se Shoyo. Spolkl jsem jeho nadílku a vrátil se k jeho rtům.
"Neomlouvej se." Řekl jsem a políbil ho.
"Líbilo se ti to?" Optal jsem i když to bylo zbytečné.
"Ano a moc." Odpověděl.
"Což mi připomíná, že jsem na řadě." Pronesl.
"Ne ne. Teď je na řadě noční hlídka." Připomněl jsem mu. Ano za chvíli začíná naše služba. Máme tak deset minut než to vypukne. Shoyo se šel s protestami do koupelny trochu umít.Naše noční hlídka začala.
Seděli jsme v dřevěné chatce u brány a už tak čtvrt hodiny.
"Já se nudím." Pronese Shoyo. Já se něj soucitně podíval.
"Mě to taky tady nebaví." Přidal jsem se k němu a koukal se na cestu, které jsme měli bránu.
Najednou jsem ucítil ruce na mém rozkroku a jak jedna z nich zajíždí pod kraťase a dobývá se do boxerek.
"Shoyo, tady ne." Napomenul jsem ho. Seděl vedle mě a jako bych nic neřekl, stále se rukou dobýval do mých boxerek.
"Neslyším." Zašeptal mi do ucha a následně mi skousl ušní lalůček. Tím mě odzbrojil.
Ruka se nakonec dobojovala pod mé boxerky a Shoyo začal hladit mou chloubu. Měl jsem co dělat abych nesténal nahlas. Skousl jsem si spodní ret. Shoyo mě začal vášnivě líbat. Sedl si do mého klína.
Musím ho zastavit než se o tom dozví celý tábor. Chytl jsem ruku, kterou měl v mých boxerkách.
"Shoyo, tady se to vážně nehodí, věř mi." Domlouval jsem mu a políbil ho.
Zamumlal něco nesrozumitelného a vytáhl ruku.
"Ale já se vážně nudím a je mi zima." Pronesl smutně Shoyo. Sundal jsem svou mikinu a navlékl ho do ní. Posunul jsem si ho víc k sobě a pevně ho objal. Položil si hlavu na mé rameno.
"Lepší?" Zeptal jsem ho.
"Ano, děkuji." Odpověděl mi.
Ještě hodinu a půl a bude střídání. Podíval jsem se na toho prcka v mém klíně. Pravidelně oddechoval.Noční hlídka nám skončila.
"Shoyo, vstávej. Jdeme do postele." Pronesl jsem mu do ucha.
"Hm.…" Zvedl hlavu a promnul si oči.
"Já to prospal." Řekl trochu provinile.
"Toho jsem si všiml. Tak pojď do postele." Řekl jsem. Shoyo mi slezl z klína a já se protáhl a vstal, protože už další vedoucí vedl střídače.Došli jsme do chatky a Shoyo si lehl na mou postel.
"Shoyo." Zvolal jsem ho.
"Hm.…" Pronesl do polštáře.
"Sedni si sundám ti tu mikinu nebo se v té mikině upečeš." Požádal jsem ho. Poslechl a posadil se na posteli.
"Můžu spát s tebou?" Zeptal se Shoyo když jsem mu přetáhl mikinu přes hlavu.
"Jasně a zítra zkusíme přirazit postele k sobě." Oznámil jsem a pohladil ho na tváři. Lehce se usmál.
Uložil jsem ho ke spánku a lehl si vedle něj. Vzal jsem ho do náruče, nacož se ke mě více natiskl a pořádně přikryl dekou. Líbnul jsem ho do vlasů a popřál mu dobrou noc. Něco zamumlal a pak jsme usnuli.*Krásné počteníčko, zlatíčka.💖*
ČTEŠ
Špatný vtip
FanfictionTobio Kageyama se svou sestrou jeli na tábor. Nejdříve si Tobio myslel, že je to jen špatný vtip ale nakonec zjistí, že to zas tak špatný vtip není.