dvacátá kapitola

408 43 16
                                    


Došli jsme zpátky do tábora a Suga nám dává rozchod.
Vejdeme do chatky a začneme si sundávat šaty a mokré plavky. Kouknu na hodiny. Jo ještě stihneme sprchu než půjdeme na večeři. Pohled mi spadne na Shoyu, který se nahý natáhne na postel. Setkám se s jeho svůdným pohledem. Hm. To není špatný nápad. Zlíbal bych mu celé tělo ale na to není čas. "Tak se zase postav a jdeme do sprchy." Řeknu a zamířím do koupelny.

Doslova jsem utekl z toho pokoje. Hned si vlezu pod sprchu a nechám na sebe téct studenou vodu. Lokty se opřu kachličky, které jsou na stěně kolem celé koupelny. Najednou ucítím Shoyovi ruce jak mě objímají kolem pasu. "Tobi, co se stalo?" Zeptá se. Otočím se na něj a vezmu ho do náruče. "Nic se neděje, zlato. Mohl bych tě o něco poprosit?" Zeptám se ho a pohladím ho po tváři. "O cokoliv." Odpoví mi s úsměvem. "Miluji tě ale mohl bys mě přestat svádět přes den? Ne že by mi to vadilo ale víš o tom, že jsme na táboře." Řeknu a políbím ho na čelo. "Dobře, lásko." Souhlasí se mnou. "Děkuji." Poděkuji a spojím naše rty v dokonalý polibek.

Společně se vysprchujeme a osušíme. Uvážeme si kolem pasu ručníky a vrátíme se do pokoje. Oblečení si sedneme na postel. Ujmu se ručníku a pořádně mu začnu sušit vlasy. "Doufám, že se na mě nezlobíš?" Zeptám se ho při sušení vlasů. "Ze začátku jo ale máš pravdu. Neuvědomil jsem si jak je to pro tebe těžké. Pro oba." Odpoví mi. Jsem rád, že pochopil a že se mnou souhlasí. Obejmu ho ze zadu a lehce se dotknu svými rty jeho krku. "To jsem rád, že jsi to pochopil." Zašeptám mu do krku.

Hlásili večeři. Učešeme se a jdeme na večeři. Vyjdeme z chatky a vyrazíme do velkého stanu. Sedneme si vedle sebe. Shoyo se natočí a své nohy uvelebí v mém klíně. Já se snad z něho zblázním. Podívám se na něho ale on se jen sladce usměje. Protočím oči v sloup a zakroutím hlavu za doprovodu hlubokého povzdechnutí.

"Tak dámy a pánové večer bude diskotéka." Oznámí Daichi. To bude větší zábava než vysedávání u ohni. A nejspíš nejsem jediný kdo si to myslí, protože se stanem ozval jásot.

Po večeři se všichni rozutekli do svých chatek. Já a Shoyo jsme zůstali ve stanu. "Kluci, vy se nejdete připravit?" Zeptá se nás Daichi. "Můžeme vám pomoct?" Zeptá se Shoyo. Daichi se usměje. "Tak to moc děkujeme a můžete začít lavičkami. Dejte je tam na stranu." Řekne Daichi a ukáže nám směr kam máme dát lavičky. Kývnu na to a dáme se se Shoyem do práce.

Za chvíli máme hotovo. "A teď se běžte připravit." Řekne Suga. Neprotestujeme a jdeme do své chatky.

V chatce se posadím na postel a prohlížím si Shoyu. "Co jsem provedl, že si mě prohlížíš?" Zeptá se a koukne na mě. Usměju se. "Nic. Pojď sem." Odpovím mu a natáhnu k němu ruce dlaněmi vzhůru. S úsměvem ke mě přistoupí a obejme kolem ramen. Omotám mu ruce kolem pasu a hlavu mu přitisknu na jeho hruď. Zajede mi jednou rukou do vlasů. "Tobě se nechce na tu diskotéku, viď?" Řekne Shoyo. Zvednu hlavu.

Sám nevím, jestli se mi tam chce nebo nechce. Jo pořád si myslím, že je to pořád lepší nápad než sedět u táboráku.

Pohladím ho po tváři. "Ale ty tam chceš jít, viď?" Odpovím mu otázkou. Kývne na souhlas. "No tak tam půjdeme." Pronesu. Shoyo se posadí do mého klína. "Tobio, nemusíš tam jít kvůli mě." Řekne Shoyo. "Půjdeme tam spolu, miláčku." Oznámím a políbím ho na jednu tvář, pak na druhou, pak na čelo a nakonec i spojím naše rty.
Po polibku mě obejme. Objetí mu opětuji a přitisknu si ho pevněji do své náruče.

Vejdeme do velkého stanu, kde se už tančilo. Holky tam tančily už s  klukama. Všimnu si Sugu a Daichiho co stojí opodál od parketu a povídají si. Zrovna hrála pomalá píseň. "Pojď tančit." Řekne Shoyo nadšeně a vezme mě za ruku. Táhne mě na parket mezi tanečníky. "Shoyo, počkej." Zkouším ho zastavit ale marně. No jeden tanec mě nezabije.

Na parketě jsme v objetí a tančíme do rytmu hudby. Zahlédnu Sugu jak tahá na parket i Daichiho, kterému se zrovna nechce. Miwa a Natsu jsou se svými tanečními partnery taky na parketu a povídají si s nimi. Vidím Asure jak se baví jedným vedoucím jiného oddílu kousek od parketu. Snad u něho bude štěstí.

Píseň skončila a já se Shoyou si jdeme sednout. Přidají se k nám Suga a Daichi. "Sluší vám to." Pochválím s úsměvem Sugu a Daichiho, který se na mě podívá přísným pohledem. Suga se usměje. "Díky, ale vám taky." Otočí pochvalu. "Spíš to vypadalo, že nedorazíte." Poznamená Daichi. "Tobimu, se moc nechtělo ale díky mým přesvědčovacím schopnostem jsme tady." Vytahuje Shoyo. "Ty si nějak fandíš." Uzemním ho s úsměvem a vezmu ho kolem pasu. Suga s Daichim se začnou smát. Shoyo se na mě podívá pohledem ve stylu 'to ti příjde draho'. Zasměju se a skloním se k němu pro dlouhý polibek.
Rozpojím naše rty a prstem mu přejedu po bradě. Kouknu na ty dvě hrdličky. "Bude vadit, když půjdeme do chatky?" Zeptám se jich. Suga s Daichim si vymění pohledy. "Myslím, že ne ale kluci potichu, jasný!" Řekne Daichi a zvedne ukazováček. "Jasný." Odpovím a vezmu Shoyu za ruku. Společně se postavíme a odcházíme do chatky.

Vejdeme do chatky a Shoyo chce už rozsvítit. Zastavím jeho ruku a spojím naše dlaně. Propletu prsty a políbím ho na krku.

*Krásné počteníčko, zlatíčka. 💖*

Špatný vtipKde žijí příběhy. Začni objevovat