pátá kapitola

717 66 61
                                    


Vešel jsem do naší chatky a zavřel za sebou dveře, pohled se mi stočil na Hinatu jak se válí v posteli bez trička a spokojeně spí.

Tohle už přehání. Proč spí bez trička? To mě chce po jednom polibku i nadále provokovat? Jestli jo, tak mu to vychází. Já se vážně zblázním s toho kluka.

Zamířil jsem do koupelny. Co si o sobě myslí? Popadl jsem ručník a vrátil se zpátky do pokoje. Švihl jsem po něm ten ručník abych ho probudil.
Ale on se ani nehnul. Fajn, rovnou zkusím šokovou terapii. Přistoupil jsem ke dveřím od chaty, otevřel je a pak je zabouchl. Překřížil jsem ruce na prsou a stál u dveří. To už zareagoval. Šokovaně sebou škubl a posadil se na posteli. Začal se rozhlížet co to bylo. Viděl mě stát u dveří a zamračil se na mě.
"Co to vyvádíš, ty idiote." Zeptal se mě naštvaným hlasem.
"Obleč si tričko, prcku." Odsekl jsem mu a schválně ho nazval prckem.
"Nejsem žádný prcek." Procenil mezi zuby.
"A já nejsem idiot. Obléct." Odporoval jsem vztekle. Ten se jen šibalsky usmál.
"A proč?" Zeptal se provokativně. Zapřel se za zády o matraci rukama a vyzívavě se díval.
"Jestli si myslíš, že mě takhle svedeš, tak jsi se spletl." Ujistil jsem ho.
"Smůla, Kageyamo, nikoho nesvádím. Jen je mi horko." Pronesl Hinata a mě se už zatínali ruce v pěst.
"Boke, Hinata, boke!" Zařval jsem a rychlím krokem jsem vešel do koupelny.

Chvíli jsem jen tak chodil po místnosti sem a tam, když jsem se uprostřed místnosti zastavil. U vchodu stál Hinata. Měl na sobě oblečené už tričko a zády se opíral o zeď s rukama za zády. Díval se na mě zkoumavým pohledem. Bylo to tak roztomilé.
"Proč sis myslel, že tě svádím." Prolomil mezi námi ticho Hinata. Proč jsi mě sváděl? Blesklo mi hlavou otázka.
"Nedělej, že jsi to neměl v plánu." Vyštěkl jsem a prošel kolem něj do pokoje.

Lehl jsem si na postel na záda a rukama si podepřel hlavu.
Hinata přistoupil k mé posteli. Sedl si na kraj postele.
"Co tě žere, Kageyamo?" Zeptal se Hinata.
"Nic." Odsekl jsem a otočil se na bok zády k němu.
"Když jsem ve tvé blízkosti, tak strácím kontrolu nad svou mysli a to mě žere." Odpověděl jsem po chvíli mlčení.
"Při tom polibku jsem stratil kontrolu i nad svým tělem." Dodal jsem a schoulil se do klubíčka.

Jo, tak teď mám jasno v jedné věci. Jsem na kluky. Mám slabost pro tohoto kluka.

Otočil jsem se zpátky na záda a hřbetem ruky si skryl červenající tváře.
"A když jsem tě viděl ležet bez toho trička, tak jsem měl šílenou touhu tě políbit znovu ale zároveň jsem měl strach jak daleko bych zašel." Vysvětlil jsem.

Opatrně mi sundal ruku z tváře. Nechal jsem ho a když spatřil ty červené tváře, tak se usmál. Sklonil se k jedné tváři a políbil ji a pak políbil i tu druhou. Pak se sklonil k mým rtům a spojil je. Nejdřív lehce a jemně ale pak změnil polibek na vášnivý. Rukama jsem ho chtěl obejmout ale chytil je a držel je u těla. Jazykem si udělal cestičku po mém krku. Kde se lechce dotýkal mé kůže.
"Shoyo." Zvolal jsem vzrušeně jeho jméno. Zvedl hlavu a podíval se na mě. Očima mě přímo pobízel abych se ho vzal ale já se stále bál.

Někdo klepl na dveře. A za nimi se ozval Suga, s tím ať se nachystáme na procházku. Jindy mi nevadilo, že zaklepal ale teď ano. Měl jsem chuť na něj vystartovat.

Hinata stočil pohled na dveře.
"Už jdeme." Zavolal na něho Hinata a vrátil pohled na mě. Sklonil se k mým rtům a letmo se jich dotkl.
"Pokračování příště." Zašeptal a postavil se.
Došel ke dveřím a otočil se na mě. Zvedl jsem koutky do mírného úsměvu a vstal s postele.

Spolu jsme vyšli ven a pohledem hledali Sugu. Našli jsme ho u ohništi jak čekal až se všichni shromáždí. Už tam postávalo pár děcek. Miwa a Natsu tam byly taky. Vydali jsme se za nim.
"Mimochodem, Natsu je fajn holka." Pronesl jsem jen tak. Hinata na mě stočil pohled.
"Jo já vím, že je fajn, vždyť je to má sestra." Řekl pyšně.
"Jste si hodně podobní." Dodal jsem.
"Co jste řešili s Asure dnes ráno?" Zeptal jsem se ze zvědavosti.
Hinata se na koukl mým směrem.
"Tu mi ani nepřipomínej." Pronesl. Zdálo se mi to nebo ji štve. Neměl jsem čas to řešit, protože jsme stáli u Sugawary.

Suga spočítal jestli tady jsou všechny jeho ovečky a vyšli jsme z areálu přes louku do lesa.
Chvíli jsme šli lesem a pak nás Suga zastavil, že si postavíme město z toho co najdeme v lese.
Rozešli jsme se hledat nějaký materiál.

Šel jsem s Hinatou, který celou dobu nevydal ani hlásek.
"Shoyo, ty žárlíš na Asure?" Zeptal se, když jsme byli kus od oddílu.
"Dělá si na tebe zálusk, takže jo. I když bych neměl." Začal mluvil.
"To teď nechápu." Řekl jsem a přistoupil k němu.
"Dvakrát jsme se políbili a už si na tebe dělám nárok a ani na to nemám právo." Řekl mi.
"Shoyo." Vyslovil jsem jeho jméno a zvedl mu bradu abych mu viděl do očí.
"Byly to dva nádherné polibky v mém životě a máš právo si na mě dělat nárok, protože jen ty tvé rty chci líbat a žádné jiné." Ukončil jsem proslov a sklonil se k jeho rtům. Jemně ale majetnicky jsem ho políbil.
Po polibku jsme se už věnovali raději tomu, proč tady jsme.

Za dvě hodiny jsme měli hotový domeček a mohli se vydat zpátky do tábora.
V táboře jsme byli posláni umýt si ruce a počkat na vyhlášení večeře.

Noční hlídka se dělí po chatkách a bude po dvou hodinách. Večerka nám začíná v devěd a to nastupuje první hlídka. Takže já a Shoyo jdeme na řadu v jedenáct.

Zašli jsme teda do chaty a oba si šli omýt ruce. Po umytí jsem se natáhl na svou postel. Ležel jsem na zádech a ruce si založil pod hlavu.
"Suň se." Poručil mi, když stál nade mnou a čekal až tak učiním.
Zakroutil jsem hlavou na nesouhlas a čekal co příjde.

*Krásné počteníčko, zlatíčka.💖*

Špatný vtipKde žijí příběhy. Začni objevovat