dvacátá první kapitola

401 43 5
                                    


Propletu prsty a políbím ho na krku. Tiše vzdychne. Pustím mu ruku a dám mu ji podél těla. Otočí se a jeho ruce mi zajedou pod tričko, skloním se pro polibek. Ruce mi zajedou pod jeho tričko, které mu sundám. Následně i on mi sundá tričko. Zvednu ho do náruče a přesunu se k posteli. Obejme mě kolem krku.

Přistoupím k posteli a položím Shoyu na postel. Skloním se k jeho rtům a majetnicky si je přivlastním. Přesunu své rty na jeho krk. Jednou rukou mi zajede do vlasů, druhou mi mapuje mé záda. Udělám mu na krku značku a přesunu se níže k jeho bradavkám. Nejdříve k jedné, kterou jemně skousnu a pak olíznu. "Tobio." Zasténá mé jméno. to samé udělám i na druhé bradavce. Rozepnu mu ryfle a stáhnu je i s boxerkami. Sedne si a přetočí mě pod sebe.

Hned se zmocní mých rtů. Prohloubí polibek a rukou mě a přejede po mé chloubě. Tiše zasténám do polibku. Přesune se k mému krku a po chvíli ani já nejsem bez značky.
Přesune se na mé bradavky a jednou rukou mi přejede po mé chloubě. Tiše zasténám.

Stáhne mi ryfle i boxerky a začne se věnovat mé chloubě. Nejdříve ho olízne jazykem. "Shoyo...ach." Zasténám a skousnu si spodní ret, abych nevykřikl slastí. Uchopí ho do ruky a začne s ním pohybovat nahoru a dolu. Vrátí se k mým rtům. Vzdychám do polibku. Jednou rukou mu sjedu na zadnici a lehce stisknu jednu půlku. Nahmatám jeho vstup a zajedu prstem dovnitř. Zasténá do polibku. Přesune své rty na můj krk. Pomalu pohybuji v něm prstem, dokud není připravený. Vysunu prst.

Nadzvedne se a zasune si do sebe mou chloubu. Nechám ho ať si zvolí své tempo. Vezmu ho za boky ale on mé ruce uchopí do svých dlaní a proplete naše prsty. Oba se snažíme být maximálně potichu, i když je to velmi těžké. Zpomalí až úplně zastaví. Vysune se ze mě.

Najednou ucítím na svém vnitru kroužit jeho prst až zajede do vnitř. Z mých úst se vydere tichý sten. Chvíli s ním pohybuje než vymění prst za svou chloubu. Skloní se k mým rtům a spojí je v procítěný polibek.

Potom se začne pohybovat a já mám co dělat abych nevykřikl slastí. Rukou mu zajedu do vlasů a skousnu si spodní ret.

Přestane a já ho přetočím pod sebe. Zvednu si na čtyři a zajedu do něj. Slyším jak tiše zasténá. Začnu se pohybovat a Shoyo se po chvílí nadzvedne do kleku. Jednu ruku mu mu položím na břicho a druhou mu obepnu jeho chloubu. Položím mu hlavu na krk a líbám ho. Mírně zakloní zakloní hlavu a abych měl lepší přístup a jednou rukou mi zajede do vlasů.

Vyvrcholíme společně a popadáme dech. Vysunu se z něj a Shoyo se otočí na mě a políbí mě. Okamžitě prohloubím polibek a tisknu si ho k hrudi. Pomalu si s ním lehnu. Rozdělí naše rty a pohladím ho po tváři. "Miluji tě, Shoyo." Pronesu a líbnu ho na čelo. "Taky tě miluji, Tobi." Pronese Shoyo a spojí naše rty.
Po sladkém a dlouhém polibku se zavrtá víc do mé náruče a já nás přikryju dekou a ponoříme se společně do říše snů.

~~~~~

Ráno mě probudí jemné šimrání na zádech. Pomalu otevřu oči. Zaregistruji, že ležím na břichu s hlavou otočenou ke stěně. To šimrání jde z druhé strany. Otočím hlavu na druhou stranu a setkám se se Shoyovým pohledem. Má podepřenou hlavu a hned z rána se krásně usmívá. "Dobré ráno, sluníčko." Pozdravím ho a otočím celé své tělo. "Dobré ráno, lásko." Vrátí mi pozdrav a usměje se ještě víc. Přitáhnu si ho do objetí a políbím ho. Sedne si obkročmo na mě a hlavu položí na mou hruď.  "Jak dlouho jsi vzhůru?" Zeptám se ho a obejmu jeho drobné tělo. Zvedne hlavu a šibalsky se usměje. Co ho zase napadlo? Prolétne mi hlavou tahle otázka. "Dost dlouho abych si tě mohl vyfotit jak spíš." Odpoví mi. Podívám se na něj. "C-cože?" Zeptám se. To mě musí zaskočit hned po ránu? "Víš o tom, že když spíš tak vypadáš jako andílek?" Řekne provokativně.

Na nic nečekám a převalím ho vedle sebe a začnu ho lechtat. Pokojem se rozezní jeho hlasitý smích. "Do-dost…… to už…… stačí." Žadoní mezi smíchem. Přestanu a sleduji ho s úsměvem.

Políbím ho na čelo. "Jak ses vyspal, ty můj šmíráku." Zeptám se ho humorně. "Báječně." Odpoví mi a letmo mě políbí. "A nejsem šmírák." Odporuje Shoyo. "No já nejsem ten co šmíruje spící lidi." Trvám na svém. V momentě se přetočí. Sedne si na mě obkročmo a začne mě lechtat.
"Dobře, dobře. Vzdávám se." Řeknu se smíchem v hlase a ruce položím na matraci nad hlavu dlaněmi nahoru. "Kolik je hodin?" Zeptám se ho. Shoyo se natáhne pro mobil ale zůstane sedět na mém břichu a podívá se na displej. Když vrátí svou pozornost zpět na mě, tak po něm rychle hodím polštář přímo do tváře. Než si sundá polštář s tváře tak se vyšvihnu do sedu a obejmu ho a spolu s ním se zase položím zpátky na matraci. Přetočím se a Shoyo teď leží pode mnou. Skloním se k jeho rtům a než je spojím tak se ho znovu zeptám kolik, že to vlastně je hodin. "Půl sedmé." Odpoví mi. Spojím naše rty ve vášnivý polibek.
"Tak pojď. Musíme se jít sprchnout." Řeknu a posadím se. Natáhnu k němu ruku. Shoyo zakroutí hlavou. "Já už byl." Přijme mou ruku a sedne si na postel. Usměje se. "V kolik jsi vstával?" Zeptám se ho zvědavě. "Asi v šest." Odpoví zamyšleně a věnuje mi letmý polibek. Usměju se a zakroutím hlavou. Postavím se a jdu do koupelny.


*Krásné počteníčko, zlatíčka. 💖*

Špatný vtipKde žijí příběhy. Začni objevovat