Aku menangisi nasib aku entah buat kali ke berapa sepanjang tinggal bersamanya itu.
Ya Allah, kenapa kau uji seteruk ini?
Aku membenamkan muka ku ke 'dalam' lutut ku dan terus menangis sampai aku memperolehi my two pairs of puffy eyes.
...
4.00 pagi~
Aku berjalan ke dapur dengan memakai baju kurung siang tadi. Aku masih tidak menukarnya kerana aku tertidur sambil menangis tadi.
Jantung ku hampir terkeluar daripada tempatnya di saat melihat Khairin sedang duduk di kaunter dapur itu dengan secawan kopi di hadapannya. Mukanya tersengguk-sengguk, menahan kantuk.
"Khai...". Aku menyentuh bahunya.
"Doll... i can't sleep. Please, sleep with me".
He is drunk...
Aku melihat cecair gelap yang ada di dalam gelasnya itu dan menghidunya.
This is not coffee.
Cecair itu ternyata ialah red wine yang diletakkan di dalam sebuah gelas.
Aku menolak badannya ketika dia cuba untuk memelukku dan pergi ke dapur memasak untuk memasak ramen oleh kerana lapar dan untuk dijadikan pengubat hangover buat si dia.
...
Bau-bau ramen yang baru sahaja masak itu memenuhi ruangan itu dan rongga hidung kami. Aku merenung dirinya yang sudag meletakkan mukanya ke atas kaunter dapur itu sementara salah satu tangannya cuba untuk memegang tangan ku. Kalini, aku membiarkan sahaja.
"Doll isn't mad anymore?". He asked while giggling.
"Bangun lah, makan ni for hangover".
Dia mengangkat mukanya dan aku perlahan-lahan menyuapkan beberapa sudu ramen. Aku juga turut memakannya.
"Doll, sleep with me this one time. I promise, i won't do anything". He squeezed my hand.
"Tak boleh Khairin. Saya mintak tolong sangat dekat awak, tolong lah lepaskan saya. Saya nak bebas". Aku merayu kepadanya berharap dia akan memikirkan tentangnya. Sebaliknya, dia melemparkan gelas yang berisi wine itu ke dinding yang ada di belakang ku. Mujur sahaja tidak mengenai aku.
I tried to run but he pinned me to the wall, first.
"Aku tak akan pernah lepaskan kau. Im your master, doll. Ikut jela cakap aku, susah ke?". He choked my while laughing like crazy. Aku berasa takut dengan perubahan mood nya itu.
"Khai, ak-aku".
He carried me to his bedroom and put me on the bed. He hovered above me and said,
"Such a rude wh*re!".
"Let me go, Khai".
"Only fools people let a nice, rude wh*re go without 'having her as his meals'". He smirked and take off his white tshirt showing his well-built body.
Aku memejam kan mata ku, kemas.
"Doll, jangan takut. Aku tahu aku kejam, aku pendosa. Tapi aku takkan sesekali sentuh perempuan suci macam kau. Unless you ask me to". Dia merubah mood nya secara tiba-tiba, bagaikan mempunyai alter ego.
Dia mencium lembut dahi ku dan tertidur.
Aku menolak badannya ke tepi dan melihat ke siling bilik itu.
Aku berdosa besar kan, Ya Allah?
Dan aku pon turut tertidur di situ.
...
YOU ARE READING
[BOOK 1] PUTERI KHAIRINA ||©
Romansa[PUTERI KHAIRINA The Series] Puteri Khairina Amirul Khairin One of the most regretful love story I've written. Hidup seorang gadis suci bernama Puteri Khairina bertukar 360 darjah apabila dia menjadi mangsa tikaman belakang kawan baiknya sendiri...