12. Bölüm

14 5 132
                                    

Selaam yeni bölüm, konuşmuyorum ve Asya'yı salıp kaçıyorum😎

Dersler bitmişti ama bugün kimya, matematik ve biyoloji dersleri üst üsteydi ve ben bu kadar dolu kafamla nasıl tekrar ders çalışırdım bilmiyordum.

-Kanka Bora'ya dersin ki biraz durup sonra ders çalışmaya başlayalım, çocuk kafana silah mı dayayacak sanki? Dedi Gökçe.

-Ay aynen öyle derim, siz gidin otobüs gelir şimdi.

-Tamamdır görüşürüz, dedi Ekin.

İkisi gittikten sonra Bora'yı beklemeye başladım, umarım çok geç kalmazdı çünkü o kimdi ve beni bekletiyordu?

-Geldim, hadi gidelim.

-Sonunda geldin on dakikadır bekliyorum, hadi.

-Özür dilerim.

Hani böyle size gıcık bir şekilde karşılık vermesini beklediğiniz kişi mantıklı ve iyi bir cevap verirdi de siz suçluluk hissedersiniz ya... Aynı böyle bir an yaşıyordum işte.

-Dalga geçmiştim ya.

-Anladım onu herhalde. Gel yürüyerek gidelim yirmi dakika zaten yürüyerek. Hem hava almış oluruz.

Kafamı sallayıp onu takip ettim.

-Ne çalışalım? Diye sorduğunda biraz düşünmüştüm.

-Fizik çalışalım hocaya" ikinci sınavdan çok yüksek alacağım" sözüm var da.

-Anladım, sözlü savaşları sanırım?

-Aynen.

Güzel güzel yürürken sorduğu soruyla duraksamıştım.

-Sevgini nasıl belli edersin?

Sana ne? Ve bunu ben de bilmiyorum.

-Yani sevdiğimi hareketlerimle çok belli etmem, ve daha önce hiç düşünmedim bunu emin değilim. Sen neden sordun ki?

-Bilmem merak ettim. Sanırım ben de sevgimi çok belli etmem ama eğer birini seviyorsam yanında rahat olurum.

İlginç. Böyle bir soru sorması garip olmuştu.

-Hobilerin ne?

Bu çocuk neden böyle sorular soruyor şimdi. Benim hobimi neden merak ediyorsun?

-Dizi/film izlemek, kitap okumak, şarkı dinlemek, yatmak. Sen?

-Basketbol oynamak, yürüyüş yapmak ve herhangi bir konuda belgesel izlemek.

Kendi türünün nasıl yaşadığını mı izliyorsun Bora? Ayıların.

-Bilgilendirici belgeseller eğlenceli oluyor, dedim. Kafasıyla onayladı.

-Sen bayağı üşengeçsin sanırım.

Doğru tahmin ama bu kanıya nasıl ulaştın?

-Aynen, nereden bildin?

-Yani böyle yatmayı seven bit tipin var açıklayamam şimdi.

Vay be demek dışarı bile yansıtıyorum bunu. Ne güzel.

-Geldik.

Yeni yapıldığı belli olan apartmanlardan oluşan bir mahalleydi. Bora'nın peşinden gidip asansöre bindim, 6. katta indik ve hemen asansörün karşısındaki kapıyı çaldı.

-Hoş geldiniz canım.

Kapıyı açan büyük ihtimal hatta kesinlikle annesi olmalıydı çünkü Bora adeta onun kopyasıydı, üvey evlat olduğunu düşünmüştüm değilmiş...

Bana Öyle BakmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin