10. Bölüm

11 3 108
                                    

Selam arkadaşlar düzenim olmadığı için her saatte bölüm atma potansiyelim var... İyi okumalar🤭

Yaklaşık yarım saatlik bir konferans görüşmesinden sonra gördüğüm ve olan bütün her şeyi Ekin ve Gökçe'ye anlatmıştım. Tabii ki kimseye söylemem derken onlar konunun dışındaydı. Maça gitmek konusunda kararsızdım ama Ekin ve biraz itiraz ederek de olsa Gökçe gidelim deyince gitme kararı almıştım.

Borasayarrr. takip isteğinizi kabul etti.

Borasayarrr.

Asya, iyi akşamlar.

Siz

İyi akşamlar.

Borasayarrr.

Geliyor musunuz?

Siz

Geliyoruz.

Borasayarrr.

Tamamdır. Direkt bizim okula gelin biz bahçede olacağız beraber gidelim, uygun mudur?

Siz

Biz derken basketbol takımı değil mi? Ve nasıl gideceksiniz?

Borasayarrr.

Aynen sadece basketbol takımı olacak, bir servis kiraladı müdür onunla gideceğiz. Selim hoca hoca da olacak.

Biz de kızlarla nasıl gideceðimizi düşünüyorduk.

(an)²

Siz

*ekran görüntüsü*

*ekran görüntüsü*

Ne diyorsunuz?

ekin: abi şimdi gidişi sorun değil ama dönüşte ter kokan 12 tane ergenle aynı yerde nasıl duracağız amk

gökçe: Ekin hayatında ilk kez haklı olabilir abi

Siz: Mal mısınız la duş denen bir şey vardır okulda tabii, herkes rahatsız olur zaten

ekin: o zaman sorun yok benim için

gökçe: Aynen np

Siz

Tamamdır bize uyar.

Borasayarrr.

Anlaştık, maç 1.30 da başlayacak siz 12.50 gibi okulda olursanız iyi olur.

Siz

Tamamdır.

Borasayarrr.

İyi akşamlar.

Mesajını beğendikten sonra telefonu kapattım, maç izlemeyi sevmezdim ama bu eğlenceli olabilirdi. Saate baktığımda 11'e geldiğini gördüm yarın erken kalkar duş alırdım ışığı kapatıp yatağa geçtim.

-Asya Asya Asya.

-Ne.

-Kalksana salak sen demedin mi "anne beni 10 da uyandır hazırlanıp maç izlemeye gideceğim" diye saat 1.

Ne... Maç zaten 1.30 da başlayacaktı neden bu kadar geç kaldırdın anne?

-Anne ne?

Bana cevap vermeden odadan çıkınca telefonumu elime aldım saat 10.30'du anneler ve saat takıntıları.

Bana Öyle BakmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin