1. Bölüm

94 5 157
                                    

Merhaba arkadaşlar, yeni bir kurgu yazıyorum benim için çok eğlenceli yazması kitabı iki kişiye ithaf ediyorum bunu yazmamda en çok katkısı olanlar onlar. Umarım hoşunuza gider yorum ve oylarınızı bekliyorum 😌🤝

"Asya hadi kalk artık okula gideceksin bugün kalk hadi kızım".

Anne, annem, canım annelerimiz. Yapma bunu bana kızın saat 4' de uyudu neden 9'da kalksın...

"Ya hiç beni dinliyor mu dayak yiyeceksin şimdi insan gibi bir kere kalk deyince kalk".

-Tamam tamam kalktım sakin ol.

"Kes sesini kahvaltın hazır gel ye".

-Geliyorum.

Sabah sabah herkes çok gergin yine. Telefonumu alıp saate baktım beni asla dediğim saatte uyandırmaz muhakkak yarım saat önce uyandırırdı. Neden? Zevk meselesi sanırım emin değilim. Kızlar uyanmış mı diye bakayım diyecektim ama tabii ki uyanmışlar hatta birtakım dedikodular bile yapmışlardı. Kızlar derken ortaokulda tanışıp bu zamana kadar ayrılmadığımız tek arkadaşlarımdan bahsediyorum; Ekin ve Gökçe, lise sınavına beraber çalışmayıp beraber aynı okula gittiğimiz canım arkadaşlarım...

(an)²

ekin: ay kanka valla biz ölelim bu ergenlerin arasında yazık bize ya.

gökçe: Tamam Ekin tamam relaks ol biraz haftada iki en fazla üç gün görüşüyorsunuz zaten.

ekin: valla bana yetiyor da artıyor okullar normal bir şekilde her gün açıldığında ne yaparız ya.

gökçe: Haklısın sen de ne diyeyim.

ekin: ay iyi ki senin sınıfın iyi canım yoksa tek başına oralara nasıl gönderirdim(k) seniii.

Ben ve Ekin aynı sınıfta Gökçe ise hemen yan sınıfımızdaydı, bizim sınıf tam bir ergen yuvası olduğu için her gün isyan ederdik Gökçe'nin sınıfı ise bütün akıllıları topladıkları sessiz sakin mantıklı bir sınıftı... Zaten bizde şans olsa ya zengin doğardık ya da aynı sınıfa düşerdik...

Siz: Ekin' e +1 ve bugün yine mükemmel sınıfımıza gideceğiz...

ekin: morali bozuk bir gorilim şu an.

gökçe: Hayır kurtsun.

Siz: Gökçe' ye +1.

Annem gebertecek beni gidip kahvaltı yapacağım.

ekin: afiyet olsun cnm bnm.

gökçe: Bok ye zıkkım ye canım.

Herkesin abarttığı müthiş lise yılları bizim için öyle olmayacaktı sanırım hadi bakalım.

"Hiç gelmeseydiniz Asya Hanım."

-Aç boğazımı doyurma zorundayım anne.

Nedenini anlamadığım bir şekilde terbiyesiz diyerek odasına gitti gülerek yemeğimi yedim ve hazırlandım. Kızlar, ben kahvaltı için aşağıya inerken çıktıklarını yazmışlardı büyük ihtimal şu an ikisi de okuldaydı. Ben evimizin yakınından farklı bir otobüs geçtiği için onlarla beraber gitmiyordum.

Okula girip sınıfımın olduğu koridora yöneldim bizim sınıf koridorun sonundaydı ve yalnızca bizim sınıftan gürültü geliyordu, gürültü dediğimde; bağırış çağırış, gülme ve ciyaklama sesleriydi. Ekin'in kulaklıklarını takıp şarkı dinlediğine ve yine de gürültüyü duyduğu için herkese tip tip baktığına emindim. Kendi kendime gülerek sınıfa girdim ve tövbe bismillah sağır olmuş olabilirim.

Bana Öyle BakmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin