Herkese selaaaamm bölümü saldım kaçtım 😚😼🤭
Bora'nın beni sevdiğini öğrendiğim zamanın üzerinden bir hafta geçmişti, kafamın karışık olduğunu söylediğimde bana karar verecek alan tanıyacağını söylemiş, o zamandan beri de onu göz ucuyla bile görmemiştim.
-Şşştt kızım bir kendine gel be, dedi Gökçe.
-Abi aynen sanki çocuk evlenelim dedi ne bu kafa karışıklığı, diyerek Gökçe'yi destekledi Ekin.
-Dramatize ediyormuşum gibi duruyor ama valla kafam karıştı ne karar vereceğimi bilmiyorum ki, dedim.
-Sen aşıksın arkadaş.
-Aynen öyle.
Aşık mıydım? Hayır. Aşka inanmıyordum, daha önce bir ilişki içinde de bulunmamıştım, ufak hoşlantılardan ileriye gitmemiştim o yüzden duygularımdan emin değildim.
-Kesin ya aşık falan değilim. Sadece ne bileyim denemek olabilirdi aslında.
-Şoklardayım kuşumuz biriyle beraber olacak büyüyor yavrumuz bey, dedi Ekin Gökçe'yi dürterek.
Gökçe Ekin'le hunharca gülmeye başlayınca susmalarını ve ciddi bir hâl almalarını bekledim.
-Şimdi kardeşim boşu boşuna kimsenin üzülmesine gerek yok, diyorsan ki ben gerçekten ciddi ciddi denerim eğer olmazsa tam bağlanmadan vazgeçerim, tamamdır.
İlk ciddileşen Gökçe olmuştu, söyledikleri mantıklıydı ama üzerime bir sorumluluk alıyordum ve bu düşünce beni korkutuyordu.
-Bence de ya, bakalım ne olacak inşallah kimse üzülmez belki gerçekten mutlu olurlar belki olmazlar, denemiş olur sonuçta.
Evet Ekin ciddi olduğu sayılı anlardan birindeydi. İkisinin de dediklerini bir süre kafamda tarttım.
Bora'yla anlaşır mıydık? Bazen alttan aldığımız sürece, evet. Beni gerçekten seviyor muydu? İki hafta içinde fikirleri değişmemişse, ve kütüphanede bana olan bakışları gerçekse, evet. Yakışır mıydık? Kendimi ve onu yan yana getirdiğimde yakıştığımıza onay vermiştim. Peki onu istiyor muydum? Tam emin değildim denediğimiz sürede -eğer kabul ederse tabii- buna karar verebilirdim.
-Peki o zaman bence deneyelim.
İkisinden de "oooooo" sesleri çıkınca onları odamda yalnız bıraktım ve salona geçerek Bora'ya yazmaya başladım.
Annem komşuya güne gitmişti ben de kızları bizim eve çağırmıştım.
Siz
Bora?
Borasayarrr.
Asya?
Siz
Bir şey söylemek istiyorum sana...
Borasayarrr.
Dinliyorum.
Siz
Ben biraz düşündüm, ikimize bir şans verebiliriz eğer sen de istiyorsan yani...
Borasayarrr.
Ben isterim tabii, ama şans vermekten kastın ne? Seni başka bir erkekle takılırken görmek beni üzer... Tabii arkadaşça değil yanlış anlama flört gibi bir şekilde yan yana görmek istemem.
Siz
Tabii ki öyle bir şey olmaz, şans verelim derken deneyelim çok ciddi olmadan bir ilişkiye başlayalım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Öyle Bakma
Teen Fiction-Bu soruyu böyle çözebileceğine emin misin? Arkamdan gelen sesle irkildim, büyük ihtimal 12. sınıf olan inkar edemeyeceğim kadar yakışıklı olan biri sandalyeme doğru eğilmiş ukala ve çok bilmiş bir tavırla bana bakıyordu. Sinirlenmiştim kim tanımad...