Song: Egotistic
Artist: MAMAMOO---
Intro: introducerea într-o lume a verii, într-o atmosferă caldă, și totuși destul de fierbinte încât să promită o intrigă fierbinte se face cu notele repetate de chitară, ce vor fi element recurent al instrumentalului pe parursul piesei. Vocalizele din fundal amplifică efectul, iar influențele latine contribuie la accentuarea atmosferei perfecte de mister, și totodată de declarație clară și răspicată, pregătind de un adevărat vârtej muzical.
Notă: 10/10
---
Vers 1: Vocea Hwasei este perfectă pentru a începe piesa, iar contrastul dintre tonul său și trecerea la registrul mediu spre înalt al lui Wheein dă culoare piesei. Solar reprezintă calea de mijloc dintre aceste două aproape extreme, reușind să combine tonul unic, accentuat, de efect al Hwasei cu un registru mai înalt și mai puțin relaxat, ce promite evoluție. Reîntoarcerea la Hwasa în finalul acestui vers oferă circularitate incipitului de piesă, astfel primul capitol, introducerea în sine încheiindu-se așa cum a început, cu Hwasa în forță. Această alternare Hwasa/Wheein, Wheein/Solar și mai apoi Solar/Hwasa are rolul de a pune în evidență diferitele stiluri muzicale și modul de îmbinare ale acestora, printr-o simetrie impecabilă.
Notă: 10/10
---
Vers 2: Trecerea la rap-ul lui Moonbyul este una cursivă, aceasta completând tonul Hwasei grav cu o continuare într-un registru și mai jos. Rap-ul nu începe intens, ci are valoare de slow-burn, evoluând pe parcurs, și, de fapt, fiind o reprezentare a etapelor prin care trece piesa în sine per total. Înspre final se mărește ritmul, ca valoare de pregătire a unui pre-refren cu note înalte și o schimbare de instrumental ce duce spre dramatism și spre un efect orchestral.
Notă: 10/10
---
Pre-refren: Wheein și Solar împart acest pre-refren, Wheein printr-o parte pregătitoare a refrenului și Solar prin accentuarea cuvintelor. Încheierea pre-refrenului, și implicit startul refrenului se dă prin acel „brrah" al lui Solar, cu o continuare a accentuării în tonalitate, mai ales pe sunetul de „r", însoțit de o trecere la fel de smooth.
Notă: 10/10
---
Refren: un refren full cântat, ce se bazează tot pe alternanța vocilor, și e împărțit la rândul lui într-o parte ce pregătește punctul culminant și punctul culminant în sine, reprezentat de line-ul lui Solar fix dinainte de final, ce se menține pe tot parcursul celor trei refrene ale cântecului, devenind o piesă de rezistență, o parte sigură, clară și așteptată în contextul unor interschimbări al celorlalte bucăți. Despărțirea între aceste secvențe se face prin intermediul repetiției „umttiyaiya ttiyaiya", iar finalul primului refren îi aparține Hwasei, cu un „AY" de efect.
Notă: 10/10
---
Vers 3: Precum Hwasa în primul vers, Solar asigură simetria și alternanța din acest vers: Wheein/Solar/Moonbyul/Solar, ce va fi continuată și în versul următor, rezervat rap-ului lui Moonbyul. Versul al treilea începe puțin soft cu Wheein, dar se intensifică rapid prin pronunția accentuată, puternică a lui Solar, revine la o parte mai domoală iarăși cu Moonbyul, iar finalul său culminează într-o Solar e efect din nou.
Notă: 10/10
---
Vers 4: Rap-ul versului 4 se află în opoziție cu rap-ul din versul 2, fiind în acelați timp o continuare evidentă, o evoluție simetrică. Moonbyul adoptă un ton mai intens, mai rapid, esența piesei fiind transmisă clar în această parte.