Song: Black Suit
Artist: Super Junior---
Intro: doar câteva note cântate la pian, și deja știi că te așteaptă ceva mai classy decât credeai inițial.
Notă: 10/10
---
Vers 1: începem în forță, dar nu în modul obișnuit de în forță for vocals. Nu se sparge nimeni în figuri cu ele, chiar sunt pe o tonalitate medie, nici prea sus, nici prea jos, oarecum accesibile pentru oricine. Totuși, e doar o aparență, pentru că apar câteva inflexiuni vocale stil falsetto, deși foarte scurte, aproape insesizabile.
Notă: 10/10
---
Vers 2: se continuă instrumentalul surpinzător de pop, electronic, din primul vers. Apare o mică alternare între tonurile vocale, chiar dacă nu este una foarte evidentă datorită cursivității ei. O bucată, aproape de finalul versului ('hana hana we are gentleman') funcționează în mod curios ca un fel de pregătire de pre-refren, dar în același timp sună a ceva foarte caracteristic unui pre-refren în sine, ceea ce o face și mai unică și catchy decât ar fi fost dacă apărea în pre-refren în sine, pentru că atenția ne-ar fi fost distrasă către așteptarea refrenului, a terminării build-up-ului, iar partea aceasta nu ar mai fi avut același efect.
Notă: 10/10
---
Pre-refren: apare shift-ul clasic, așteptat, al instrumentalului. Se adaugă beat-uri de build-up, subtile însă, deoarece focusul rămâne pe vocals, caracteristic cântecelor de la SM, ce pun accent pe voce și nu pe instrumente. Nu e un pre-refren special neapărat, nu aduce nimic nou, nicio inovație neapărat, dar vocile superbe îl salvează.
Notă: 9,5/10
---
Refren: catchy, exemplul perfect de refren cântat. Deși instrumentalul e busy, și singurele frazele într-o limbă cântabilă pentru neștiutorii de coreeană sunt reprezentate chiar de titlul piesei, ai o stare de a reproduce refrenul odată cu ei. Cuvintele sunt un mix perfect de nice flowing words, iar micile pauze, aproape inexistente, pentru a reaminti de fundalul muzical bazat din nou pe instrumente, cu trompete ce dau vibe de fanfară, de party, but still classy, mai multe decât pe modulator, vin perfect, natural. Pot spune cu mâna pe inimă că avem de a face cu unul dintre cele mai bune refrene din industrie.
Notă: 10/10
---
Vers 3: trecerea la acest vers se face cu revenirea la instrumentalul bazat pe electronic sounds, dar totuși îmbinându-se efectul de fanfară, foarte subtil. Înainte de refren, acesta trebuia să apară ca un șoc inconștient, dar acum vine perfect, poate fi utilizat, deoarece urechea noastră este deja familiară cu sunetul, și nu ne surprinde. Deși în oricare altă piesă interjecțiile dinainte începerii versului ar fi adus o stare de cringe în toate sufletele, aici vine perfect, pentru că, dintr-un motiv sau altul, chiar fără să-i știi pe cei din SuJu ca personalitate, înțelegi, după aproximativ un minut din piesă, cu cine ai de a face și cât de naturale sunt sunetele alea, fără să ai o explicație logică: așa e cântecul, așa e vibe-ul, și așa e redat perfect de oamenii ăia. În rest, vocea e pe o tonalitate medie, din nou, ca în primul vers, doar că spre final se utilizează a high-note to spice things up, tot cu același motiv ca și în cazul instrumentalului: surpriza, efectul dramatic, de build-up, a trecut, iar apoi piesa poate suna cum trebuia să sune de la început, fără să mai ofere background cu explicații.
Notă: 10/10
---
Vers 4: un fun fact destul de interesant al versului acesta e că deși este făcut, în mod evident, în oglindă cu versul al doilea, nu are același efect. Acest lucru se întâmplă din cauza trecerii suprizei, a build-up-ului inițial și a schimbării versului unic din coreeană în engleză; modul în care a fost gândită piesa aceasta, dintr-un motiv sau altul, influențează mai mult decât altele limba în care sunt cântate versurile. 'Just like a gentleman' nu are același farmec melodic ca precedentul 'hana hana we are gentleman', deși este înlocuită doar o mică parte în coreeană.