Song: Left & Right
Artist: SEVENTEEN---
Intro: simplu, fără vreun beat special, doar o numărătoare și se cântă o bucată extrem de catchy, mai exact titlul piesei, creând excitement-ul necesar de care ai nevoie pentru a asculta restul piesei. În același timp, faptul că este reluat astfel nu îl diferențiază prea tare, și nici nu sună a intro foarte tare, mai degrabă a bucată de refren.
Notă: 9/10
---
Versul 1-4: O continuare naturală a intro-ului, cu soft vocals, iar apoi alternare cu hard vocals și rap. Rap-ul este genial, and it flows so well, pentru că după se reia stilul vocal dinainte.
Notă: 10/10
---
Pre-refren: Hands down, cel mai bun pre-refren pe care l-am auzit în ultima perioadă. Alternanța vocală, hype-ul subtil, fun, și vocile superbe creează atmosfera perfectă light ce încearcă și reușește să o confere piesa.
Notă: 10/10
---
Refren: Succesul refrenului (cel puțin a părții „Left & Right") este ajutat foarte mult de pre-refren. Deși titlul repetat este extrem de catchy, fresh și îți rămâne pe creier într-un mod natural, fără să te doară capul de la repetiție, ori să te plictisească, pre-refrenul face un lucru pe care îl văd rar în piese: creează așteptări pentru un refren genial, dar în același timp nu o face deloc. Exact ca și vibe-ul per total al cântecului, e foarte clean, de vară, te face să te ridici să dansezi, dar în același timp you can feel good about this song și dacă stai jos și dai din cap doar. E un clasic, dar nu în modul caracteristic clasicului, aduce o inovație atât de subtilă încât e aproape invizibilă. Piesa este atât de chill, încât nu te deranjează sau te zgârie pe ureche faptul că nu urmează un refren spectaculos. You can vibe with it oricum o iei, pentru că nu este nicio presiune pe cântec și asta se simte atât de tare și atât de puțin deodată. E un paradox atât de frumos, that you can't help but be happy with it.
Adiția acelui „rip it" după „left & right" marchează, din nou, faptul că am ajuns la refren, dar o face atât de elegant, precum și hidden vocals și notele care apar de-a lungul celorlalte refrene. Armonia dintre vocile main și cele ascunse este una fină, și făcută ca la carte. Bucata din refren care începe cu follow me e un mic pre-refren ascuns, deoarece se leagă perfect cu el, deși au instrumentalul radical diferit. Se creează o legătură între instrumentale atât de diferite, și registre vocale la fel de contrastante, ceea ce îi ridică valoarea și mai mult.
Notă: 10/10
---
Vers 5-8: Instrumentalul de pe fundalul rap-ului este unul diferit de restul cântecului. Dacă pe alocuri se reiau teme din instrumental, pentru rap strict se face o diferențiere. De asemenea, tot legat de instrumental, se utilizează un ticăit aproape digital, similar cu sunetele din jocurile acelea video vechi. Combinat cu bătăile, se creează o atmosferă de chill, de distracție, dar fără să te facă să o iei razna.
Notă: 10/10
---
Pre-refren: aceleași mențiuni.
Notă: 10/10
---
Refren: aceleaşi mențiuni.
Notă: 10/10
---
Bridge: Deși un bridge drăguț, nu are nimic special care să îl separe de restul cântecului. Oarecum se simte ca un oricare alt vers, dar cu mai multe high notes decât în celelalte versuri și cu instrumental asemănător cu cel al pre-refrenului. Față de pre-refren, însă, bridge-ul constituie niște așteptări care se știe că nu vor fi întâlnite, deoarece este clar că se va repeta refrenul. Ce salvează parțial bridge-ul este reluarea intro-ului, care face o oarecare separare diferențiată de conexiunea pre-refren/refren existentă în rest.
Notă: 9/10
---
Refren: aceleași mențiuni.
Notă: 10/10
---
Outro: outro-ul a fost o adăugire bună, deși puteau încheia în high notes de pe refren fă probleme. Fade out-ul și reluarea primei propoziții spuse în piesă, but with a twist, și înfundat, de parcă se scufundă în fundal cu instrumentalul, marchează finalul de melodie într-un mod satisfăcător.
Notă: 10/10
---
Bonus
---
Concept: Deși ador acest concept, într-un fel nu se simte a SEVENTEEN. Simt o influență, deși subtilă rău de tot, aproape inobservabilă a mark-ului de BigHit. Nu e ceva neapărat rău, doar o mică observație pe care o am. E un concept fresh, dar e atât de asemănător cu Shall We Dance de la BlockB în vibe și tot, încât I can't fully give this a high score.
Notă: 8/10
---
Clip: Shall We Dance vibes majore. La asta m-am gândit de când am văzut clipul. Finalul îmi amintește de Fire de la BTS, deci, iar, puțină influență BigHit, un stil diferit decât de obicei. Ce salvează clipul nu e setul extravagant, ci (șocant) corelarea cu versurile a acestuia. Spre exemplu, pre-refrenul corelat cu modul în care este filmată scena, absolut genial. Altă corelare pe care o văd (atât de microscopică, but sue me) este cu acoperișul, ce îmi dă Don't Wanna Cry vibes, which is always appreciated. E o eră iconic pe care au reușit să o aducă în discuție fără să o aducă pe bune în discuție, ci doar așa ca mic throwback. Nu a fost deloc forțat, ci chiar extrem de natural.
Notă: 9/10
---
Outfits: there were some questionable choices (pantalonii scurți bufanți? Pălărie stil cască de pompier?) și culorile nu s-au corelat complet, dar per total nu a fost nimic dezastruos. În același timp, nu am văzut nimic special la styling. Wonwoo a avut crop top, totuși, deci... AJU NICE!
Notă: 8,5/10
---
Coregrafie: extrem de simplă. Are același vibe ca și cântecul: e free, e loose, e gata să se distreze, dar fără să te înnebunească. Dă un vibe bun, și sincronizarea lor o salvează, din nou (pentru că SEVENTEEN e cea mai sincronizată trupă din kpop, fight me). Au avut coregrafii mai spectaculoase, totuși, deși în contextul piesei nu ar fi avut sens să fie ceva extravagant.
Notă: 9/10
---
Notă finală cântec: 9,8
Notă finală bonus: 8,6
Notă finală: 9,2
---
Nota finală reflectă că SEVENTEEN au o discografie fără pată. Se poate lucra, însă, evident, la modul în care este promovată această discografie excepțională. Deși lucrurile s-au îmbunătățit de-a lungul anilor, nu strică niciodată să se tindă spre mai mult, mai ales unde se poate.
---
Opinia mea: E unul dintre comeback-urile mele preferate de la SEVENTEEN, pentru că ei reușesc să aducă ceva nou mereu indiferent de ce fac, și să te convingă că merită. Pentru că merită.
---
Btw, mulțumesc pt toate sugestiile:))) am treabă la cartea asta, fraților
---
Song Ranking (până acum)
1. Left & Right
2. How You Like That
3. ?
etc.
---