9.

533 36 40
                                    


Minho odasından çıkıp sevgilisinin odasına gelmişti. Jisung'un ona kızgın olduğunu biliyordu fakat hala ona göre bir neden yoktu ortada. O sadece sevgilisine hediye vermek istemişti. Kendi tarzını yansıtması biraz ilginç gelmişti diğerlerine.

Odaya girdiğinde Jisung'un yatağında telefonuyla oynadığını gördü. Jisung oturma pozisyonundaydı. Minho sevgilisinin yanına gidip uzandı yatağa.

Jisung Minho'nun geldiğini ancak yanına uzandığında farketti.

Jisung üzerindeki uyuşukluğun getirisi olan sesiyle "Hoşgeldin..." dedi sevgilisine.

Minho yorgunluğunu belli eden sesiyle "Çok yorgunum biliyor musun? Şu an ihtiyacım olanlar senin kokun ve uyku." dedi.

Jisung kısık sesiyle "Benimde..." diyebildi.

Jisung yatağa uzandığında Minho ona sarılmıştı. Jisung sevgilisinin boyun hizasındaydı onun kokusu dünyanın en güzel çiçeğiydi ona göre.

Minho'ysa sevgilisinin saçlarını kokluyordu ona göre Jisung tanımlanamaz bir güzellikteydi...

İkili gece boyunca o şekilde dinlendiler...
Huzurlu ve sessiz...




~Felix x Hyunjin~

🐥:
Hyunjin nerdesin?

Jin~ie:
Dışarıdayım bebeğim.

🐥:
Tamam da neredesin yani?

Jin~ie:
Arkadaşlarla bir kafedeyiz adı "Bone Pearl".

🐥:
Tamam sevgilim ben seni özledim de onu söylemek istedim...

Jin~ie:
Bir saate kadar evde olurum.

🐥:
Jeongin sevgilisinin yanında yani yanımdaki yatak boş...

Jin~ie:
Senin yatağını tercih ederim...

🐥:
Sorun yok ben Jeongin'in yatağında yatarım.

Jin~ie:
Diyecek sözüm yok...

🐥:
Çabuk gel.

Jin~ie:
Tamamdır💋





Chan ve Changbin her zamanki yerlerindelerdi. İkisinin aynı odayı paylaşıyor olması onlar için paha biçilemez bir şanstı. Diğerleri sürekli oda değiştirmek zorunda kalırken onların buna ihtiyaçları yoktu.

İkili her zamanki gibi Changbin'in yatağında uzanmışlardı. İkisininde kendi yatakları vardı arada birleştiriyorlardı fakat Chan çoğu zaman bu teklifi reddediyordu, eğer tek yatakta olurlarsa daha yakın olacaklarını hesaba katarak.

Changbin "Chan..." dedi sevgilisinin kollarındayken.

Chan şefkat ve sevgi dolu sesiyle konuştu "Bebeğim?"

Changbin gerginlikle ve endişeyle "Cidden açıklarlar mı adımızı sence?" diyebildi.

Chan sevgilisine güven vermek istercesine konuştu "Changbin çok fazla düşünüyorsun. Lütfen yapma bunu ,kendine zarar veriyorsun."

Changbin itiraz edercesine "Ama hyung..." dedi.

Chan rahatlatıcı tınısıyla "Aması yok bebeğim. Lütfen yapma bunu tamam bana anlat, dök içini ama kendine zarar verme bu şekilde." dedi sevgilisine.

Changbin sarılışını sonlandırıp sevgilisini öptü. Chan başta Changbin'in buna devam edeceğini düşünse de o devam etmedi.

Changbin sevgilisinin dudaklarına sadece onun varlığından emin olmak ister gibi dokundu.

İkili sadece birbirlerine temas etmelerine rağmen oldukça rahatlamış hissediyorlardı. Birbirlerinin varlığını hissetmek onlar için paha biçilemezdi.

Changbin "Seni çok seviyorum Chan, her şeyden daha çok..." dedi sevgilisine.

Chan "Ben de seni çok seviyorum bebeğim, ben de seni..." dedi.

Changbin yine aynı ses tonuyla seslendi sevgilisine "Chan..."

Chan yine aynı tınıyla "Efendim bebeğim?" dedi.

"Evine gidelim mi?" dedi Changbin.

"Yarın programımız var bebeğim dikkat çekeriz." dedi Chan.

Changbin "Peki..." dedi yüzünü asarak.

"Yüzünü asma hemen. Tamam gidelim ama oturalım sadece olur mu?" dedi Chan.

"Mutlaka..." dedi Changbin muzipçe.





















Helloooooooœ
Nasılsınız bakalım
Medyada bir bebiş var😍

APPEAL"SKZ"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin