29.

321 24 26
                                    

Chan x Changbin

Meleğim:
Sen benimle dalga mı geçiyorsun?!?

Meleğim✨:Sen benimle dalga mı geçiyorsun?!?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunlar neeeeeee?????

❤️:
Bunu bu şekilde yapmak istemezdim ama madem gördün onları
Hazır mısın??

Meleğim:
Hayır
Hayır
Bunu bu şekilde yapamazsın
Dur yanıma gel hemen
Odamızdayım

❤️:
Tamam geliyorum
Beni bekle bebeğim♥️

Meleğim:
Çabuk gel
Hemen
Koooooooşşş

(İletildi)





Chan sevgilisinden aldığı mesajla şirketten bir hışımla çıkmıştı. Jisung Chan'ın bir anda yerinden kalkıp koşarak şirketten çıkmasına anlam veremeyerek peşine takıldı.

Chan ve peşindeki Jisung eve girmek üzerelerken Changbin "Evet." diye bağırarak kapıyı açtı.

İkili sarıldığında Jisung anlam veremez bakışlarla onları izliyordu. Şaşkın yüz ifadesiyle "Neye evet?" dedi.

Changbin yüzündeki kocaman gülümsemeyle elindeki yüzükleri Chan'a verdi. Chan diz çöktüğünde Jisung çığlık attı ve "Oha!" diye bağırmaya başladı.

Diğer beşli Jisung'un sesiyle korkup aşağı inmeye başlamışlardı. Fakat gördükleri manzara düşündüklerinin aksine çok farklıydı.

Chan diz çöküp, yüzündeki kocaman gülümsemesiyle konuşmaya başladı "Sen Seo Changbin benimle sonsuz aşk'a ulaşan yolda ilk adımı atar mısın? Sonsuza dek benim meleğim olur musun?" dedi.

Changbin ağlamaya başlamıştı "Evet!" diye bağırdı. Chan yüzüğü takıp ayağa kalktığında ikili sarılmaya başladı. İkisininde yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.

"Benim ufak bir sorum var." dedi Hyunjin sessizce. Ardından devam etti "Yasal olarak evlenmeniz mümkün mü yani ona da izin verdiler mi?" dedi.

Kalan dörtlü kınayıcı bakışlarla bakıyordu Hyunjin'e. Duygusal bir ortamı bozmuş ve gerilmesini sağlamıştı.

Chan sevgilisinin alnını öpüp ayrıldı ve elini tuttu ardından konuşmaya başladı. "Şirket buna izin vermez. Biz sadece birbirimize söz verdik." dedi.

Changbin bu duruma biraz üzülmüştü. Önemli olan elbette birbirlerine verdikleri sözlerdi fakat sevdiği adamla yasal olarakta birlikte olmayı isterdi.

Jisung ikiliye koşup sarıldı ardından diğerleri de geldiğinde ortam yeniden eski duygusal halini almıştı.

Changbin en sonunda bu ortamı dağıtmak adına "Açılın böcekler sıkıldım." diye bağırdığında diğerlerinden onaylamaz sesler almıştı.

Sarılmayı kestiklerinde Jeongin "Babalarım cidden evlendiler gözümün önünde, ben hala sapım." dedi.

Seungmin sevgilisinin sözüne anlam veremeyerek "Sap mısın?" dedi.

Jeongin sevgilisinin sözüne karşılık yanına gidip elini tuttu ve "Baba bana bunu alalım mı?" dedi Chan'a dönüp.

Herkes gülmeye başladığında Seungmin sevgilisine yaklaşıp yanağını öptü ve "Seninim yakışıklı." dedi.























Helloooooowwww
Nasılsınız baby girls
Umarım bomba gibisinizdir💛💚

Bu bölümü yazarken aşırı duygusaldım anladığınız üzere xmxmxmxm

Medya daki fotoğrafa aşığım🥺🐣

Yüzük fotoğrafına 'evlilik yüzüğü' mü eğv eğv yazacak varsa söyliyim BULAMADIM xmmxmxmxmx

APPEAL"SKZ"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin