Changbin karanlık odaya gözlerini açtığında yanında sevgilisini gördü. Sevgilisinin kokusunu soluduğunda korkunç bir kabustan uyandığını anladı...Changbin uyandığında terliydi. İlk defa bir rüyadan bu kadar korktu.
Chan uyuyamamasının getirisi olarak Changbin'in uyandığını anlamıştı. Karanlığa gözlerini açtığında Changbin'in ağladığını net bir şekilde görebiliyordu.
Changbin gördüğü rüya yüzünden hala kırgın hissediyordu. Ona göre rüyalar daima gerçekleri yansıtırdı.
Cidden gerçeklerin böyle olacağını düşünüyordu Changbin. Gruptan tek başına ayrılmak zorunda kalacağını hissediyordu.
Chan karşısında duran güzel gözlere uzun uzun baktı o yaşların sebebini az çok tahmin edebiliyordu fakat yine de Changbin'in ağlamasını istemiyordu.
Changbin sevgilisinin uyanık olduğunu biraz geç farketmişti. Gözlerini onun gözleriyle birleştirdiğinde Chan ona yaklaşıp gözlerini öptü.
Changbin gördüklerinin sadece kabus olduğunu o an en net haliyle kavradı.
Sevdiği adam tam karşısında ona her şeyiymiş gibi bakıyordu bu Changbin için her şey demekti...
Changbin sevgilisinin gözlerinin içine bakmaya devam ediyordu "Chan~" .
Chan sevgilisinin ona anlam dolu bakışları arasında ezilmek istemiyor gibiydi.
Chan sevgilisine daha da yaklaşıyordu "Hmm?"
Anlamaz bir ifadeyle karşılık verdikten sonra sevgilisine güven vermek istercesine alnını öptü."B-ben kabus gördüm..." dedi Changbin sesindeki hüzün ve endişeyle.
"Anlatmak zorunda değilsin bebeğim, sakinleşene kadar bekleyelim. Hem sadece bir kabustu." Chan sesindeki güven verici tınıyla konuşuyordu.
Changbin duyduklarından sonra sevgilisine daha da sokuldu. Onun kokusu bir uyuşturucu gibiydi Changbin için, o olmadan ölürmüş gibi hissediyordu.
Chan'ın gitmesi onun en büyük kabusuydu...
Changbin sevgilisinin boynunda dinlenirken yeniden konuştu. "Bizi ayıracaklardı..."
Chan sevgilisinin ne dediğini anlamıştı. Tahmin ettiği senaryo gerçek olmuştu.
Changbin'in bu konuyla ilgili yanlış senaryolar kuracağını biliyordu, buna hazırlıklıydı.
"Bebeğim bizi ayıramazlar." Chan sevgilisine en şefkatli haliyle sarılıp öpüyordu.
Changbin gerginlik ve hüzünle "Ayıramazlar dimi?" diye sorabildi ancak.
"Ayıramazlar bebeğim. Ben senden asla vazgeçmem." dedi Chan.
Ardından yeniden öptü sevgilisini. Hep yanında olacağını göstermek ister gibiydi...
Helloooooœ
Nasılsınız bebekler✨
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz✨
Vote veren ve yorum yapanlara special thx 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APPEAL"SKZ"
Fanfictionİdol olmak onların aşkına engel değil : ) [Tamamlandı] Ships: chanbin, hyunlix, minsung, jeongmin [Gerçek hayatlarından kesitler şeklinde yazılmıştır.] [Düz yazı + text] [Birkaç bölüm dışında full geyik bu arada.]