Felix gözlerinden akan yaşları umursamadan girdi içeri ve hızlıca Jisung'un yanına gidip sarıldı.
Jisung bu duruma şaşırmış olsada durum beklediği gibiydi sadece biraz daha berbat gözüküyordu.
Felix hıçkırarak ağlamaya devam ettiğinde Jisung buna daha fazla dayanamaycağını anlayıp arkadaşını kendinden uzaklaştırdı ve "Konuşmaya ne dersin?" dedi.
Felix gözyaşları akmaya devam ederken "Aslında ben emin değilim." dedi.
Jisung şaşırarak ve kapıldığı yanlış düşüncelerle "Hyunjin ile ilgili mi?" dedi.
Felix anında itiraz ederek "Hayır onunla ilgili değil ben onu çok seviyorum. Konu kesinlikle onunla alakalı değil. Ben... ben sadece..." dedi sonlara doğru titreyen sesiyle.
Jisung aralıksız ağlayan arkadaşına öncekine oranla daha sıkı sarıldı ve "Sadece sakin ol tamam mı. Hemen anlatmak zorunda değilsin istersen şimdi biraz uyu hmm?" dedi.
Felix Jisung'dan uzaklaşarak "Hayır birileriyle konuşmak istiyorum Jisung. Ben sadece bütün her şeyden çok yoruldum." dedi bir anda.
Jisung endişeli ifadesiyle "Her şeyden kastın programlar ve diğer şeyler mi?" dedi.
Felix kafasını üzgün bir biçimde aşağı yukarı sallayarak "Ben üzgünüm çok yoruldum ve..." hıçkırığı konuşmasını böldü "ve biliyorsun son dönemde çok yoğunuz ve ben sadece çok yoruldum Jisung." dedi ağlamaya devam ederken.
Jisung anladığını helli eden mırıltılar ve aşağı yukarı salladığı başıyla "Haklısın hepimizin biraz dinlenmeye ihtiyacı var. Sanırım onlarla beraber bizde gitmeliydik." dedi.
Felix heyecanlı ifadesiyle "Sence sorsak bizi de alırlar mı yanlarına?" dedi.
Jisung'da aynı heyecanlı ifadeyle "Bilmem ama sanırım denemekten zarar gelmez hmm?" dedi.
İkilinin konuşmasını bölen şey odaya yığılan iki kişi oldu...
Helloooooooooooooœ
Nasılsınız baby girls umarım çoook iyisinizdir❤️💛💚💜💙
Kendini iyi hissetmeyenlere kocamaaan sarılma gönderiyorum💙💛💜♥️💚❤️🧡
Medyadaki fotoğraf kadar güzel geçsin gününüz💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
APPEAL"SKZ"
Fanfictionİdol olmak onların aşkına engel değil : ) [Tamamlandı] Ships: chanbin, hyunlix, minsung, jeongmin [Gerçek hayatlarından kesitler şeklinde yazılmıştır.] [Düz yazı + text] [Birkaç bölüm dışında full geyik bu arada.]