27.

341 26 17
                                    

~STRAY KİSS HUH~

Minho:
Neden heryer bu kadar sessiz

Seungmin:
Chan ve Changbin hyungu rahatsız etmek istemiyoruz

Minho:
Ama niye??

Felix:
Ah favori çiftim
Mükemmeller

Jisung:
N'oldu şirkette?

Jeongin:
Sanırım onlar zaten akşam yemeğinde söyleyecekler

Jisung:
Hea meraktan çatlama time yani
Okey less go

Hyunjin:
Akşam yemeği hazırlayalım mı hep beraber?

Felix:
Sevgilim haklı hadi herkes mutfağa🤧




Chan sevgilisiyle beraber onun tek kişilik yatağında sarılarak uzanıyordu.

Changbin uzun süren sessizliğin sonunda kafasını Chan'ın göğsünden kaldırıp "Sevgilim..." dedi yumuşak sesiyle.

Chan'ın gözlerinin içi gülüyordu, yüzüne yerleştirdiği en güzel bakışıyla "Hmm?" dedi sorarcasına.

Changbin elini sevgilisinin yüzüne çıkartıp "Biz başardık Chan, sonunda rahatız." dedi.

Chan karşısındaki güzel yüze yaklaşıp "Başardık sevgilim." dedi ve uzun uzun öptü sevgilisini.

İkilinin arasındaki teması kesen şey odaya birinin dalması oldu.

Jisung odaya dalarak bütün atmosferi mahvetti ve "Ups çok özür dilerim sevgili ebeveynlerim sizi yatakta basmak istemezdim ancak biz acıktık, eğer isterseniz siz devam edin biz sizi bekleriz aç aç, ama gelin yani." dedi hızlı hızlı konuşarak.

Chan "Sakin ol Jisung, geliyoruz şimdi, sen in." dedi. Ardından Changbin mırıldanarak "Bir şeyi de bozmasan olmaz böcek." dedi.

Ancak Jisung duymuştu o da mırıldanarak "Böcek benim babam." dedi.

Changbin de tıpkı Jisung gibi sessiz konuşmayı duymuştu fakat tam cevap verecekken Chan'ın dudakları tarafından susturuldu.























Hellooow beby girls
Nasılsınız umarım bomba gibisinizdir💛
Bu da böyle boş bir bölümdü ben eğleniyorum yazarken umarım sizde eğleniyorsunuzdur💛💚

APPEAL"SKZ"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin