28.

320 25 19
                                    

"Evet sevgili aile bireylerim sizlere açıklamamız gereken bir şey var." dedi Chan heyecanla.

Herkes akşam yemeği için toplandıkları masada oturuyordu. Changbin ve Chan elele tutuşuyorlardı. Changbin Chan'ın zorlandığını anladığında söze girdi.

"Evet sevgili böcekler artık başımızda bir dert yok, kurtulduk." dedi bir anda. Chan şokla ona bakıyordu "Ama ben söyleyecektim ya." dedi hayal kırıklığıyla.

Changbin düz yüz ifadesiyle "Sen devam et sevgilim zaten devamını soracaklardır mutlaka." dedi.

Minho konuşmalarını bölmek adına söze girdi "Ee mükemmel çift devamı yok mu bu hikayenin?" dedi Changbin'le aynı anda.

Jisung sevgilisine kınayıcı bakışlar atıyordu. Fakat Minho bu bakışlara aldırmadı.

"Şey var elbette fakat sadece dinlemenizi istiyorum, lütfen bölmeyin." dedi sorarcasına Chan.

Bütün üyeler kafalarını aşağı yukarı salladılar ve Minho "Tamam hyung sen anlat biz seni bölmeyiz." dedi.

Chan gergin bir biçimde söze girdi "Biliyorsunuz fotoğraflarımız çekilmişti ve internete düşmüştü fakat yüzümüz belli değildi." Herkes onaylarcasına kafasını sallıyordu.

Minho Chan'ın sözüne girerek "Evet hyung." dedi. Chan kızgınlıkla "Devam etmeme izin ver lütfen Minho." dedi. Minho kafasını yeniden aşağı yukarı sallayınca Chan devam etti.

"Sonrasında uzun bir süre bir açıklama gelmedi yani üç gün öncesine kadar. O gün Changbin ve ben şirkete gittik. Bize fotoğraftaki kişileri açıklayacaklarını söylediler ve şirketten ayrılmamız getektiğini..." diyip durakladı Chan.

Minho ne kadar konuşmak istese de Jisung tarafından susturulmuştu.

Changbin sevgilisinin gergin halini dağıtmak istercesine elini dudaklarına götürüp öptü.

Chan sevgilisinden aldığı güçle devam etti. "Ardından ertesi gün yeniden çağırdılar, tam biz gideceğimizi açıklamak için konuşma hazırlarken." diyip yutkundu Chan.

Felix ve Jeongin gözlerinden akan birkaç damlaya engel olamamıştı.

Chan'ın gözünden akan bir iki damla yaşı Changbin sildiğinde söze girdi ve "Bizi tekrar çağırıp gitmemize gerek kalmadığını söylediler. Sadece kameralar önünde yakın olamayız onun dışında ilişkimize karışmayacaklar, hiçbirimizin ilişkisine." diyerek tamamladı cümlesini Changbin.

"Gitmiyorsunuz yani?" dedi Jisung ağlamaklı sesiyle.

Chan gözyaşlarını durduramayarak "Gitmiyoruz." dedi.

Jisung anında gidip sarıldı ikiliye "Asla bizi bırakmayın olur mu?" dedi hıçkırıklarının arasından.

Changbin de gözyaşlarına engel olamazken "Asla." dedi ve diğerlerini de sarılmaya çağırarak elini salladı "Buraya gelin böcekler." dedi sevgi dolu sesiyle.

Sarılmalarını bitirdiklerinde hepsinin gözü yaşlıydı. Minho'nun bir anda kahkaha atmasıyla hepsi ona döndü. Minho gülüşünün arasından "Chan hyung gitseydi lider bendim değil mi?" dedi ve gülüşüne devam etti.

Jisung ve Seungmin kınayıcı bakışlarını Minho'ya gönderiyorlardı.

Seungmin dayanamayıp "Aramızda Chan hyungtan sonra lider olabilecek kişinin ben olduğumu herkes biliyor değil mi?" dedi alayla.

Herkes dalga geçercesine kahkahaya boğulmuştu...






















Bu konuyu tatlıya bağlamak beni çok sevindiriyor öxöxxö

Medyada neden Changbin'in elleri küçücük dururken Chan'ın elleri çok hot duruyor😳 sanırım el fetişim var ölmeye gidiyorum tşk🙀🙀

Nasılsınız bebekler umarım mükemmelsinizdir💛💚
Vote veren ve yorum yapanlara teşekkür ederim 💛💚

APPEAL"SKZ"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin