26.

347 24 11
                                    

Changbin şirkete ulaşmıştı sonunda. İçinde ismini bulamadığı iki duygu dolaşıyordu.

Birincisi sabahtan beri gündem olan haberlerden dolayı ikincisi ise sevgilisinin durumundan dolayıydı. Henüz görmesede Chan'da bir şey olduğunu sezmişti Changbin.

Pratik odasına girer girmez yere çökmüş bir şekilde telefonunu inceleyen Chan'ı görmüştü. Yanına gittiğinde Chan hala onun geldiğini farkedememişti.

Changbin içindeki korkuyla "Chan..." dedi. Ancak Chan hala duymamıştı ardından devam etti "Chan, ben geldim sevgilim." dedi sesini yükselterek.

Chan yanında ona her şeyiymiş gibi bakan adama dönüp "Başardık Changbin." dedi.

Ardından kalkıp bağırarak "Başardık, biz başardık..." dedi. Diğerleri ona deliymiş gibi bakıyordu fakat Changbin anlamıştı.

"Başardık sevgilim." dedi Changbin. Ardından o da ayağa kalkıp sevgilisine sarıldı. "Biz başardık." diye tekrarladı.

"Ee şey canım hyunglarım bölmek gibi olmasın ama neyi başardınız acaba." dedi Jeongin çekingen bir şekilde.

Herkes Changbin içeri girdiğinden beri onları izliyordu fakat kimse ne olduğunu anlamamıştı.

Changbin ağladığını farketmeden söze girdi "Biz dün şirketle görüşmüştük. Aslında bugün size veda etmemiz gerekiyordu çünkü şirket bize fotoğraftakilerin açıklanacağını söyledi fakat bugün..." duraksadı Changbin ,yutkundu ve mutlu bir biçimde devam etti "Bugün gördük ki o fotoğrafla ilgili bütün makaleler silinmiş ve fotoğrafı paylaşanlar linçleniyor." dedi.

Felix dolan gözlerinin arasından "Yani gidecektiniz..?" dedi.

Chan "Dün öyle gözüküyordu fakat bugün her şey değişti." dedi sevgilisinin alnını öpmeden hemen önce.

Hyunjin "Anlamadığım kısım neden fotoğrafı paylaşanlar linçleniyor?" dedi kafa karışıklığıyla.

Chan "Bizim kim olduğumuzu bilmeselerde bizi destekliyorlar." dedi yüzündeki geniş gülümsemeyle.

Changbin, Chan ve Felix bir süre ağladıktan sonra altılı evlerine geri döndüler...
























Bebeklerimi sonunda bu durumdan kurtardığıma göre alırım bir alkış mxmxmmx
Nasılsınız babygirls
Umarım çok iyisinizdir

APPEAL"SKZ"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin